Zpět na článek

Diskuze: Bethesda nevrátí slíbené peníze za F76

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 12. 2018 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Ano, vždycky je třeba si tu zlodějnu řádně odůvodnit :)

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: ano, je rok 2018 a v dnesni dobe se jiz nekrade tajne, ale rozkrada se vsechno verejne. Proste mi nikdo nevymluví to, ze kupovani her je ztrata penez, at z duvodu toho ze zjistim ze je hra nekvalitni nebo z duvodu toho ze v tomto pripade u tohoto clanku se blbhesda chova arogantne a nezajima ji zadny nazor zakazniku. Proste muj nazor je ten, ze pokud je hra singelplayer a neni ji mozno hrat online, nevidim jediny duvod toho podporit vydavatele. Mozna take proto v dnesni dobe je povetsina her resena i kdyz SP jako online, aby si ji museli koupjt i takovy jako ja, kteri si to obstaravaji postaru. Ja osobne mam znameho, ktery ma terovy externi hadr nacpany her srovnany podle vydani a kdyz neco chci zkusit, jenom vezmu flashdisk a obstaram si to tak, jak jsem zvykly cely zivot.

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: zaklínač za mne 2- sračka, hratelnost po prvním dílu totálně nepropracovaná, trojka ve mne zanechala pochybnosti-ano příběh bez výtky ale udělali z přemýšlecí hry opět hru styl rychlá akce, bioshock nemůžu namítat, nehrál jsem, série dead space je dobrá lekačka ale opět je jen jdi a postřílej vše na co narazíš. Odreagováni ano, ale kvalitní hra ne. Včí hrad je princip CoD, nehledě koukat na ty nereálné historické detaily, škoda mluvit, podobné jako CoD ktere měli vyjít někdy letos. Viděl jsem jeden trailer a tři dni mi z toho bylo šoufl. Borderlands-akční hentai porno, zkusil jsem pul hodiny, pak to zkončilo v křemíkovém nebi. Dishonored nezavrhuji, koukal jsem na recenze a trailery ale výjimka potvrzuje pravidlo. Série Metro je sama o sobě pořád na principu CoD běž tady a tam a tudy mezi barákama, ale ano je to také dobrá hra. Možná že nadcházející exodus něco změní. Pořád ale za mne všechny výše uvedené hry jsou jen dobré hry, ale to stále není kvalita. Bohužel já to vidím tak, že v dnešní době vývojáři vyvýjí hry tak, aby nakrátko hráče zabavili, a za rok mohli vydat další díl, protože ví, že ten hráč se už k té prvotní hře málokdy vrátí. Nebo se vývojářům povedla základní hra, viz assasins creed, Mass Effect a další a jen kvůli značce si na tom chtí nahrabat co nejvíc. Už jen že Ubisoft neukončil sérii po AC 3 jak bylo plánovano a prostě muselo vydávat a roční pravidelností další tituly. Neříkám že se jich pár nepovedlo, za mne Black flag naprosto perfektni, ale stále pouze dobrá hra. K žádné z těchto her se již nikdy nevrátím a to proto, že jsou vesměs stejné. Naopak se rád vracím k titulům jako je jagged alliance 2 i s datadiskem UB, Kotor 1,2, Titan quest, který sice taktéž chytil už lineární hratelnost ale prostě Diablo. Nevím s jak starou osobou mám co dočinění, co si pamatujete. Ale pamatuji si když jsem jako začínající puberťák koupil ve Score třeba zmiňovaný JA, AoE atd, a šel to rozběhnout ja svůj pentium 1, s velikostí ram celých 128 Mb. A pak jak hsem byl nasranej, když vydali Operaci Flashpoint, prvni FPS s otevřeným světem a propracovanými mechanismy hraní a já jí nerozběhl protože jsem měl malou paměť.Mimochodem od Bethesdy považuji za vrchol jejich vývije serii TES, bohužel opět platí pravidlo skyrim, i když dobrá hra, nedosahivala toho co Morrowind.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože, lidi, kde na to chodíte, to je stále dokola jak v mateřské školce.
Pletete do sebe hrušky a jablka. Stahování her je nelegální, resp. je nelegální následné používání takto získané kopie hry.

V ČR je legální stahování a dívání se na audiovizuální díla (filmy, hudba), což hry nejsou. Hry jsou počítačový program, ne AV dílo. Za AV zde dílo se platí "výpalné", za SW ne.

Ten, kdo tvrdí, že je stahování a používání programů legální, tak ať se třeba "oznámit" na policii, nemá se přeci čeho bát, protože dle jeho tvrzení nedělá nic nelegálního.... Uvidíme, jak dopadne.

Nechce tyto vaše informace legálnosti pirátění napsat třeba na Aeronet nebo AC24? Tam by to dobře zapadlo :D

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: které kvalitní hry s kvalitním příběhovým obsahem i hratelností bez větších chyb od roku 2010 byly vyďány? Já poslední kvalitní hru považuji ME2. Mimochodem podporovat tyto giganty navíc finančně je stejné jako kupovat Babishovy výrobky... Což také nedělam

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Že něco technicky není nelegální, neznamená, že to není nemorální. Ochcávání daní (určitým způsobem) taky není nelegální, ale za dobré chování by to asi nikdo neoznačil. V některých zemí není nelegální mlátit a znásilňovat manželku, což bych taky neoznačil za správné.

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proto nevlastnim ani jednu novejsi hru jako legalni kopii, stahnu nainstaluju, zjistim ze je to sracka tak smazu a neresim penize. Pokud jde o MP, nechvatam po vydani a pockam na par kvalitnich recenzi.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
26. 11. 2018 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja nevim jestli ten clovek proste jenom spatne nepochopil vyznam slova "process". A je uplne jedno jestli je rodilej anglofon nebo ne. Ja osobne sem v ty zprave nikde nevidel ze mu chteli vratit penize, jenom to, ze zatim nemaj kapacitu jeho pozadavek zpracovat, ale ze se nema bat protoze ten jeho pozadavek zpracujou co nejdriv. Zpracovat neni to samy jako vyhovet.

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
5. 12. 2018 01:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Kdyby vyvojari nevyvyjeli odpad, taksi opravdu neni co zahrat. Pisledni hra co stala za to byla ME2. Kterou mam a kterou jsem si koupil...

prso
prso
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Sice s tebou v ničem nesouhlasim, ale spojením "Borderlands-akční hentai porno" si v mých očích vítězem týhle debaty... a pravděpodobně i všech budoucích.

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Jsem ročník 89 a nevidím jediný důvod v dnešní době hry krást. V dobách, o kterých mluvíš, tu nebyly slevy na Steamu, Humble bundly a x jiných způsobů, jak získat na pár kliknutí a za pár korun software legálně. Nehledě na to, že tehdy se šlo vymlouvat na to, že jsme studenti a nevyděláváme. Nebudu ti promlouvat do duše, ale když už to děláš, tak to aspoň nezkoušej veřejně obhajovat, prostě to tak nefunguje.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: nenapsal jsi, jaké žánry hraješ, takže napíšu pár her co jsem hrál já a považuji je za kvalitní příběhově i hratelnostně. Upřímně se mi to nechce dohledávat, takže jen co se domnívám, že bylo PO roce 2010: Witcher 2 a 3, BioShock Infinite, Dead Space 2, Wolfenstein The New Order, Borderlands 2 (ano, i příběh má dobrej), Dishonored 1 a 2, NieR Automata, Metro Last Light atd. A to jen co si teď vzpomínám a ani nezmiňuji exkluzivity a indie produkci... Pokud jsi neco z toho nehral a neni ti zanr cizi, tak vřele doporučuji a divil bych se, kdybys nezměnil názor.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Prosimte muzes davat reakce do jednoho prispevku at to tu neni cely zaspamovany?

@Mitsurugi: @Wexz:
Chapu co se snazite rict, ale vy zase musite pochopit pojem "spolecenska skodlivost" (ktera je milionkrat vetsi u pouzivani kopie ciziho klice od domu) a to, ze za predpokladu, ze by si tu hru clovek nekoupil ani kdyby nesla zpiratit, nevznika firme zadna skoda. Zadna skoda, zadnej problem.

Pokud tady chcete nekoho presvedcit, tak mi ukazte kde je v tomhle pripade spolecenska skodlivost a jakou skodu clovek zpusobuje tim ze si stahne neco co by si nekoupil kdyby to neslo zpiratit.

Dale mi vysvetlete cemu pomuze kdyz takovy lidi budete ostrakizovat, kriminalizovat nebo dokonce trestat? Clovek by se mel z historie poucit a nesnazit se kriminalizovat kazdou ptakovinu, zvlast kdyz to nema vubec zadnej efekt.

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: srovnání ochcávání nadnárodních korporací, kteří sami okrádají svoji neschopností a chamtivostí lidi a domácí násilí je hodně přehnané, to že nepodporuju tyto giganty a hru si vyzkouším stažením abych poznal kvalitu, je pro mne naprosto morální. To samé je i na steamu a jejich vrácení peněz do dvou hodin.

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Pokusím se o diskuzi, pokud to tedy půjde. Na stahování z internetu není nic nelegálního, pokud jsem dobře pochopil. Měl by jste spíše nazývat zloději ty, kteří to umožňují a ještě z toho profitují. Za to že stahuji z legálních a nezakázaných stránek typu uloz.to soubory nic špatného nevidím. O torentech se nebavim, ty jsou již nelegální, protože co si pamatuji tak při stahování zároveň se i uploaduje nebo něco takového. Bohužel v dnešní době je tak málo kvalitních her, které by stály za to je koupit, pislední vyšla v roce 2010. Opravil bych taktéž svůj přispěvek. Jednu hru jsem si koupil a byly to DA Inquisition. Pokud Vy někoho osočujete nízkým iq, měl by jste se sám zamyslet nehledě na přechod rovnou z Vykání na Tykání což myslím že Váš výrok nezapomínající internet je v tomto přesný. Měl by jste se zamyslet nad svým přispěvkem a nad sebou. Já se pouze snažil přidat svůj názor ohledně kvality současných her bez hlavy a paty.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: "Proste mi nikdo nevymluví to, ze kupovani her je ztrata penez"

No, ještě že většina lidí nejsou takový odpad jako ty, jinak bychom si na PC už nic nezahráli :)

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: No a ne? Se staci podivat na redtube do sekce hentai a povetsinou to ma lepsi dej a mechanizmy nez hra. Mimochodem dekuji ze se tato debata stala opravdu debatou.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Můžeš, jsem ročník 88. Takže pamatuju staré hry i staré způsoby. V mládí jsem trávil teda víc herního času u konzolí, od těch "S integrovanou" jedinou hrou, přes kazety po moderní. Ale na PC jsem čas od času taky hrál, a pamatuju jak se tam většinou nová hra sháněla. Ale to není srovnatelné s dneškem. Tenkrát to často ani jinak neslo, a pak byla taky doba, kdy už to šlo koupit ale bylo to z dnešního pohledu paradoxně mnohem složitější než si to "obstarat" :D
Ale teď je rok 2018 :)

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Páni. Koukám, že by sis asi rozuměl s místním Ocelotrem.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Kdyby to byla kradez tak uz sou vsichni kdo stahujou hry davno zavreny. To jentak na uvod. Ono totiz nedava smysl tomu rikat kradez kdyz vlastnikovi ta vec nechybi. To je asi jako kdyby si nekdo udelal kopii tvyho klice od domu a tu kopii klice by jeste parkrat rozmnozil pro ostatni zdarma, a ty bys sel na policii, ze ti drzitele tech rozmnozenych kopii ukradli klice. Ukradli ti pekny kulovy protoze je mas v kapse.

A blbce nedelaj stahovaci her z kupujicich, ale vyvojari/vydavatele z kupujicich, ze si dovoli za mizernou hru cokoliv uctovat a jeste se cukaj kdyz to chcete pro nekvalitu vratit. To oni jsou puvodci a nejvetsi podporovatele piratu svym chovanim.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: wow

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: Já nesrovnávám stahování her s domácím násilím, to byla analogie, která měla říct, že pokud je něco legální, tak neznamená, že je to správné, což byla logika tvého argumentu. Navíc jak to tak vypadá, to co děláš je stejně nelegální, takže je to vcelku fuk :D

Jinak odkdy hry dělají jenom nadnárodní korporace? Co takhle zkusit něco menšího? (inb4 "tyhle pixelový indie hipster sračky nehraju").

@JabJab21: Já jsem ten poslední komu bys měl vysvětlovat, že pirátství prodejům moc neškodí, to tady tvrdím pořád, ale to neznamená, že je to činnost, kterou bych schvaloval, naopak.

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Proč? Nevím o koho se jedná ale nikdo nemůže namítnout že se v dnešní době vydávaji hry jak na běžícím pásu. Jsem rád že jeste nekdo sdílí tyto nazory. Mimochodem, můžu se zeptat zda jsi narozený alespoň pred rokem 2000? Zda tyto hry vůbec pamatuješ když se vydali a jak se tenkrát vlastne sháněli? Že byl vždy jeden z party co koupil origo cd a potom se shaněla vypalovačka a delali se piratske kopie a nasledne kopie kopií a ty se exponencionálně množily? Možná z tohoto důvodu nevidím důvod, proc si hry kupovat kdyz od malicka jsem je shanel po znamych atd... Takze tak

Fogg88
Fogg88
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: mimochodem ano, samozrejme ze radeji usetrim par stovek korun a kdyz zjistim ze je hra k nicemu, tak pak se nedohaduji ci nelituju penez.

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
4. 12. 2018 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fogg88: takže "to já né, oni to ukradli. Já se jenom přiživuji" je v pohodě, že? Samotné stažení tady nelegální sice není, ale používání ano. A nemorálnost jak psal Mitsurugi je nad slunce jasná. Takže promiň, ale tenhle alibismus nebaštím. Moc dobře víš, co děláš.

Můj názor o hlouposti vytrubovat na internet, že používáš nelegální software se nezměnil. To prostě inteligentní člověk neudělá.

K té kvalitě her po roce 2010. Co na to říct. Kvalitních her vyšla od té doby vážně hromada. Ten problém bude jinde. Ale těžko to rozebrat když jsi neřekl jaké série nebo žánry tím myslíš. Pokud to mělo být vztaženo na všechny hry, pak by to spíš vypadalo na únavu a potřebu dát si pauzu od hraní dle mého názoru. Po určité pauze člověk zase získá zpátky chuť a více si hry užije.

Reklama
Reklama