profile-image

Tarmenel

Tarmenel
Registrace 21. 3. 2013
ID 488703026
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Hraju, čtu a šermuju. Silmarillion navždy. 8-)
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
12. 7. 2014 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždy když slyším "Mount & Blade", tak mé srdce zaplesá. Doufám, že se jim podaří někdy dokončit i druhý díl, o kterém je až příliš dlouho ticho po pěšině. Za ta léta si rozehraji spontánně každoročně novou postavu a s 350 steam hodinami tahle hra časově strčila s přehledem do kapsy i další konkurenční žrouty v podobě Skyrimu a Europy Universalis IV.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
28. 2. 2014 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čechy, Čad kdo se v těch nových státech má vyznat, že? Ale ostatně, ruku na srdce, kdo z nás by dokázal dát dohromady alespoň 10 hlavních měst americké federace? Každopádně když kupuji studio, tak by nebylo od věci najít si ho na mapě, například by mě mohl zaujmout fakt, že je to coby kamenem dohodil do Německa. :-D

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
6. 2. 2014 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu si pomoci, vizuálně mi to připomíná schématické nákresy bojů za Terrany ze Starcraftu, jako by to někdo předělal do hardcore 2d a odebral těžvu surovin. Za mě musím říci, že jediné co mě na projektu zaujalo je ten artwork v úvodu článku.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím jsem vůči hře stále ve stádiu mírně nadšeného očekávání, ale to její jméno je vážně strašné, je sice dobré nenarvat do něj za každou cenu "Age" "Dark" atd. jenže když jméno hry zapomenu ještě dříve než o ní dočtu krátký článěk, tak to také není zrovna skvělé vysvědčení.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
10. 11. 2014 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je docela pěkné, že to dělají podle vzoru datadisku k RTW Barbarion invasion, jsem zvědav, jestli z něj zkusí převzít i nějáké prvky (jako například loajalitu). Na datadiscích vždy experimentují, takže by to mohlo být hodně zajímavé.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
23. 3. 2014 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, to přesně tahle hra potřebovala, třetí obtížnost "Hard" :-D

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
27. 2. 2014 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no, v celku dobrá zpráva, v očích investorů je to jistě zdvihne coby důvěryhodnějšího partnera.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
4. 2. 2014 04:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SOUDRUH_STALIN: Musím uznat, že pokud je poměr nákladů z GDT alespoň přibližně realistický, tak mi i 10kové onlinovky s datadisky dokázaly po pěti letech položit úspěšnou společnost. :-D

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
4. 2. 2014 03:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po shlédnutí těchto videí s Danem Vávrou, jsem pochopil, z jakých zdrojů se bere americká představa o středo/východo Evropanech. Zvláště když tam stál s plnovousem v maskáčích a držel na vodítku bojové plemeno psa, inu "průměrné" vzezření českého vývojáře. :-D Abych ale nebyl jen kousavý, z toho co bylo ukázáno, vypadá celý projekt vážně božsky, jestli se něco opravdu nepokazí, mohlo by to dopadnout ještě mnohem lépe než Mafie a ačkoliv mě tam jako milovníka historie pár věcí dráždilo („Stojíme ve sklepě z 15. Století, který pravděpodobně sloužil jako sklad brambor.“ atd.), chápu, že je to úlitba lidem, kteří nejsou v tématu kovaní. Držím všechny čtyři palce.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
23. 1. 2014 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@719159: přesně jak říká Mitsurugi, Mount & Blade, docela jsem si liboval, jak je tam zpracovaný šerm, sice tam některé seky nejdou provést, ale ta základní škála je na velmi dobré úrovni a zcela nesrovnatelná se jakýmkoliv RPG, které jsem kdy hrál. Jen ta grafika není na nijak skvělé úrovni, ale zase kdo si tříbil první smysly pro vizuální zpracování na Gothicu I. a II., ten nebude bezpodmínečně pohoršen, i když uznávám, že pokud to někdo zkusí po dohrání Skyrimu, tak to bude těžký šok.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
27. 3. 2015 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skarath: Ano, s tím se dá souhlasit,
ostatně moderní výkřiky typu "Je to objektivizace člověka, fuj!" mi obecně přijdou jak z jiného vesmíru. Lidské myšlení na základě evolučních instinktů nutně objektivizuje, na pohlaví nezáleží, pokud například žena prohlásí "Tohle je můj muž." je to za A běžné představení sociální role v rámci společenské situace a za B z dotyčné osoby vytváří objekt a definuje svoje práva k němu (v extrémních případech objektivizace to může být použito i jako pozičního statku). No a jelikož tenhle způsob myšlení nám všem není v podvědomé stránce cizí, tak na základě této prosté věty je zřejmé sdělení "Tohle je moje, bez dovolení nesahat." pro ostatní ženy, ačkoliv to má pochopitelně více rovin než tuto zmiňovanou v závislosti na konkrétním kontextu. Přirozeně to platí, i pokud prohodíme pohlaví. Snažit se z lidského podvědomí vytlačit objektivizaci vede především k tomu psychologickému jevu, že se v daných situacích bude většina lidí cítit iracionálně nepohodlně a tím se logicky pouze zvýší celkové napětí, z čehož mohou zase vznikat nekontrolovatelné konflikty.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
4. 2. 2015 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oktopos: To jsem psal, příběhem universa (wowko jsem pár let hrál a příběh považuji za vrchol stupidity a autorské lenosti) a také tím že spolklo kapacity blizzardu na dlouhá léta.
Apokud jde o 10 m. hráčů, tak ti z mé zkušenosti z prvu hráli z nadšení pro online zážitek v té době skvělé grafice/nadšení pro to pohybovat se volně po světě wárcraftu a poté tam člověka dlouho držela komunita + mechaniky hraní + přidávané blbinkové vychytávky, ze všech lidí co jsem za ta léta poznal to nikdo nehrál primárně kvůli příběhu, velká část lidí ho vůbec neřešila a v podstatě ignorova viz. farmení s questhelperem atd.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
3. 2. 2015 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nj, wowko warcraft zabilo (jako strategii a z mého pohledu i jako universum) a podle téhle noviky soudím, že warcraftu IV. se do roku 2020 jentak nedočkám a kdo ví jestli vůbec někdy. Zvlášte, když se teď budou soustředit marketingově a vývojově na onlinovky HS a HotS, nemluvě o dokončení Starcraftu II.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
25. 7. 2014 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lepší otázka by byla "Měl by být Fallout mmorpg?" a druhá následná "Chce to vlastně někdo?", tohle prohlášení mi zavání stejně geniální kalkulací trhu, jako měla Bethesda s mmo Tamrielem. Sice někdo může argumentovat, že postapokalyptická tématika osloví nový segment hráčů, ale osobně jsem skeptický. Nejspíše by byl vývoj takový, že by přitáhla cirka 10% nových a pak by se hra musela zoufale snažit, aby přetáhla ty stávající a to zejména za předpokladu, pokud by chtěli investovat do top AAA titulu.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
12. 7. 2014 01:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak tak koukám, zase se tu sešlo pár gramatických nacistů a začalo vzduch zamořovat cyklonem B, dejte si pozor, s těmi co to zkoušeli ve Třetí říši, to dobře nedopadlo. :-D
Na celé zprávě mě hlavně udivilo, že co se týká doladění módů je většina pozornosti věnována vyváženosti achievementů, což mi přijde minimálně zarážející, jelikož hru hraji z docela jiných důvodů, než abych měl odškrtnuto "300 kamenných domů = jsi boreček, dotáhni to na 1000 a jsi borec". Autor by se měl spíš soustředit na mnohé bugy, které jsem s nelibostí po nedávném znovu rozehrání potkal v naprosto nedotčené podobě. Plýtvat energií jednočlenného studia na achievementy mi přijde postavené na hlavu.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
5. 7. 2014 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Naprosto souhlasím, ostatně když se někdo nechce o hře před vydáním dovídat žádné podrobnosti, tak proč chodí na herní web?

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
15. 4. 2014 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždy mě potěší, když vychází nějaká Warhammer hra (W + W40K), ale tohle mi přijde opravdu jako zbytečnost. Původní Blood Bowl nebyla špatná hra, ovšem ani nějak zázračně úžasná, a už tehdy měla minimálně spornou cílovou skupinu. No a zlepšení ve dvojce dle mého soudu nemohou být tak úžasná, aby to ospravedlnilo nový titul. (herní mechaniky jsou dané = vycházejí z deskovky, grafika stylizovaná = velmi těžko se zlepšuje, atd.). Asi se jedná o pokus vytvořit značku po vzoru NHL, nebo FIFA, nicméně vzhledem k rozporuplné cílové skupině zákazníků o výsledku jaksi pochybuji.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
4. 2. 2014 04:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi to pro mne dopadne stejně jako u Warhammeru a Star Wars, budu okouzlen CGI filmy (tento je opět božský), které si zařadím do svého archivu a budu se jimi příležitostně opájet, ale až vydají hru, nepřekousnu fakt, že jde o onlinovku. Osobně bych byl radši, kdyby podobné (o něco menší) peníze převedli na tvorbu poněkud tradičnějšího produktu. I ten WoW jsem konec konců hrál jen ze setrvačnosti nadšení zanechaného ve mně Warcraftem III.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
14. 8. 2013 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně ma blizzard pořadnou filmečkovou konkurenci, ale to už bylo patrné u přidaného videika ze Zaklínače II.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
8. 6. 2013 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, ještě jeden trailer na Rome II. a půjdu si lehnout před obchod s odpočítávadlem. V takovéhle euforii jsem byl naposledy, když se mi podařilo najít mod který MII.TW předělal na Středozem. Jak již bylo řečeno ve Futuramě "shut up and take my money". :-D

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
28. 5. 2015 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkné, o té hře jsem v životě neslyšel a to, že na Slovensku vznikla i conanovka byl šok na druhou. Mimochodem, když už jste se zase pustili do retra a česko-slovenských her, co si připomenou skvělou českou strategii OWAR?

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
22. 5. 2015 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, jak jsem uslyšel první tóny Tropica, hned jsem musel instalovat. :-)

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
10. 11. 2014 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět velmi příjemné a zábavné retro, dík. 8-)

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
13. 10. 2014 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

yep, 1984 film je a není špatný, mimochodem zvířecí nikoliv prasečí farma. Jinak za mě, poněkud kacířsky mám nejlepší vzpomínky na Settlers IV.

Tarmenel
Tarmenel
Level 1 Level 1
31. 7. 2014 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Neměnili jsme to na základě jednoho komentáře (hodnocení)", ale vlastně měnili a ten komentář vám zaslal Vojta Bednář. :-D Jinak 4/5 je optimální hodnocení, vzhledem k tomu že jsem hru dohrál. Jinak s "křesťanskou mytologií" bych úplně nesouhlasil, pouze v tom smyslu, že křesťansví se inspirovalo podobnými vzory, křesťané se v tomto ohledu nikdy příliš nezdráhali. Škoda je že dle mého soudu hra ztrácí po půli dech. "Neměnili jsme to na základě jednoho komentáře (hodnocení)", ale vlastně měnili a ten komentář vám zaslal Vojta Bednář. :-D Jinak 4/5 je optimální hodnocení, vzhledem k tomu že jsem hru dohrál v coopu. Jinak s "křesťanskou mytologií" bych úplně nesouhlasil, pouze v tom smyslu, že křesťansví se inspirovalo podobnými vzory, křesťané se v tomto ohledu nikdy příliš nezdráhali. Škoda je že dle mého soudu hra ztrácí po půli dech. Jinak max 4 hrdinové v partě a dva hráči v coopu, nemýlím-li se.

Reklama
Reklama