Zpět na článek

Diskuze: Assassin's Creed příští rok vynechá

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to by bylo skandalni a strasne dulezite.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Picard ma novej serial.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: http://www.reactiongifs.com/r/facepalm.gif

prso
prso
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Hmm, ale to, jestli je ten nazor oprenej o fakta, je docela zasadni. A troufam si nedemokraticky rict, ze ma neumerne vetsi vahu nez pocity a tvrdohlavost...

Flois
Flois
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: sou chvíle kdy je mi tě až líto.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: díky kámo přesně si vystihl co sem měl celou dobu na mysli, proto ani nebudu na Jabíka reagovat, shrnul si to totiž naprosto přesně.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: ?

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: To je pripad od pripadu. Jasne, kdyz chces vykopat malou diru tak potrebujes malo lidi, vic se ti jich tam ani nevejde. Ale kdyz chces vykopat velkou jamu, tak potrebujes vic lidi a muzes si je dovolit protoze v ty jame maj vic mista na pohyb a jsou tedy efektivni a nestojej okolo.

Takhle presne je to s asasinem. Jasne, kdyz chces udelat nakej polotovar a nesnazis se o nic skvelyho, proste staci kdyz se to bude dobre prodavat, tak ti staci par vyvojaru, ale kdyby z toho chteli udelat neco vic, urcite by se vic lidi dokazalo efektivne vyuzit.

Krome toho jak rikal uz vojevudce Sun Tzu; "obecne vzato je velet mnoha stejne jako velet malu, zalezi na organizaci". Proste kdyz si to umite zorganizovat, velkej pocet lidi nebude na prekazku.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: To mi připomnělo jeden starý vtip: Projektový manažer je člověk, který si myslí, že 9 žen zvládne přivést na svět dítě za měsíc.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cokovenecek: link nemam, byla to ode me jenom takova sarkasticka poznamka ktera se velice snadno muze vyplnit, jelikoz sou vikingove v kurzu. Mozna se vyvojari podivali na god of war a rekli si aha to by mohlo fungovat...

Jako treba Japonsko s ninjama by bylo fakt pekny, ale obavam se ze na vic nez vikingy nebo ten tvuj primal fakt nemaj kapacitu :D

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Naprostý souhlas s druhým i třetím odstavcem, děkuji i za tvůj souhlas.
Máš nějaký link, který souvisí s prvním odstavcem? Zajímalo by mě, jestli je ten zdroj o vikingovi mezi asassins důvěryhodný, a pokud ne, tak alespoň pro zajímavost.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po roční pauze se dočkáme AC: Primal, hrát budeme za neandrtálce a bojovat budeme proti Sidovi z filmové série Doba ledová.
Nedivil bych se, kdyby se to tak stalo. Trh už je roky naprosto bez nápadu, a tudíž se většina vývojářů (a to nejen herních a filmových) pouští do jednoduchých prequelů.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rappix: Neprotirecim. To ze vyhovuje po strance poctu a velikosti zmen je jenom jeden z mnoha aspektu hry, a krome toho "dostatecne" nebo "dobre" te ve skole taky moc nevytrhne. V teto oblasti proste prolezli, nic vic, nic min. Vnimam to pozitivine, protoze o nich nemam valny mineni a desil sem se toho, co prijde, ale zas to neni nic vic nez to, co by kazdej normalni clovek po pauze ve vydavani ocekaval. Takze splnili? Jo. Zazarili? Ne.

Jsem presvedcen, ze kdyby vsichni zucastneni delali se stejnou vervou jenom na Origins, byla by to daleko vetsi pecka a daleko vic vyladena. Dost mozna by bylo i vic mych oblibenych inovaci, ktery by soucasne
davaly smysl :) Pak by mohli i zazarit.

Jasne, nebyl by ted Odyssey, ale o to lepsi by zas byl o par let pozdeji v plne sile navic s vyuzitim technologii a postupu pristich nekolika let.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže příští rok bude Watch Dogs 3.
Je třeba správně nastavit výrobní procesy a každé dva roky assassíny prokládat hlídacími psy a dálkou.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: velkou změnu.. hmmm třeba zasazení, nebo styl postupu, nebo soubojovej systém, nebo způsob pohybu ale ne počkat to všechno udělali u ACO a stejně lidi říkaj že je to furt to samí, nebo naopak že už to vůbec není AC, mohl bys mi prosímtě objasnit co by sis představoval aby se změnilo a jak aby to bylo dostatečně jiný a přitom stále AC? třeba by to mohla bejt RTS strategie s Eziem, to už by bylo dostatečně nový a přitom stále AC ne?

Hubert Gustavů
Hubert Gustavů
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle dobrou zprávu z herního světa jsem dnes nečekal :D

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
22. 8. 2018 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V to jsem doufal. Ať se Assassin vždycky co pár let renovuje. A za nějakou dobu bychom se i mohli podívat do Říma, protože ten rozdíl v hratelnosti od Origins a Odyssey snad bude takový, že nebude vadit podobné zasazení.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Zalez, ty komediante, jelikož jsem o tom nic nenašel, tak chci zdroj, protože dneska se na webu tvrdí všechno možné. Klidně můžeme zjistit, že ta "vlna hejtu", bylo pár trollů na Twitteru.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Nějaký zdroj?

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Vsechno co kdo rekne v diskuzi je jeho nazor a ten je bud opreny o fakta nebo neni. Porad je to ale jenom nazor. Teda alespon dokud si nekdo z nas treba nevytvori tym vyvojaru a neudela svoje assasins creed dle sveho nazoru, tzn. ze ja bych delal se stejne velkym tymem jeden dil a ty bys stejnej pocet lidi pouzil na dva dily soucasne. Teprve pak by slo o vic nez nazor nebo teorii.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Sorry jako ale stojim si za tim, ze kdyz se clovek soustredi na jednu vec a nedela jich vic najdenou, ta jedna vec proste bude kvalitnejsi. Jestli nesouhlasis, to je tvoje vec.

@Pozastavený účet: Tak to dokaz a smaz (resp uprav na prazdny) ty tvoje vcerejsi vylevy v novince o battlefieldu.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
24. 8. 2018 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Jasne, i jeden clovek nebo i deset lidi muze udelat hru ktera je lepsi nez AC, taky sem to mel ve svym prispevku nez sem to bohuzel smazal. Ale to co rikal Sun Tzu plati i tady, ne jen na bojisti. Jde proste o rozvrzeni ukolu a jejich delegaci. Kdyz si to blbe zorganizujes a jenom tak naberes 100 novejch scenaristu a das jim stejnej ukol, tak to bude na prd. Ale kdyz jednomu das za ukol udelat neco, druhymu zas neco jinyho, tretimu to po nich zkontrolovat apod, tak se to proste da. Jenom to nesmi bejt udelany jak v praveku kdy vsichni delaj vsechno a vlastne nikdo nedela nic. Kdyz je ve firme dobrej management, je uplne jedno kolik maj zamestnancu a vzdycky zvladnou to co maji.

U Ubi je proste problem v tom, ze jejich latka "to co mame udelat" je hrozne nizko, a tak prebytecnou pracovni silu davaj na jiny projekty.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Já bych spíš byl pro sequel hlavní příběhové linie. V Syndicate jsme sledovali ty dvě osoby se současnosti/blízké budoucnosti. (vždyť já už ani nevím, jak se jmenují) Nyní jsme dostali Origins, kde se objevila úplně nová a úplně zbytečná postava v příběhové lince ze současnosti. Místo toho, aby rozvíjeli to, co již vybudovali, tak raději přidávají více a více balastu, který jen vytvoří ze série ještě nepřehlednější spletenec.
Pochybuji, že se v Odyssey někam posuneme v té příběhové lince ze současnosti.
Tohle na Ubisoftu a EA fakt nesnáším. Měli by herní sérii dát kontinualitu, jako měla například série Modern Warfare nebo Assassin's Creed 1 až Rogue (krom Unity).

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: to bohužel není pravda kámo, u každé činnosti máš určitou hranici kdy pokud přidáš víc pracovníků tak se ti efektivita naopak snižuje, třeba když vidíš dva dělníky kopat díru a dalších deset stát okolo, víc jak dva se ti do té díry holt nevlezou ale i tak platíš dalších deset, efektivita je v kýblu a ta díra by byla stejně udělaná ikdybys měl jen ty dva. Ubisoft navíc je jedna z firem který si to můžou dovolit, CDPR například měl v roce 2017 kolem 550 zaměstnanců, zatímco Ubi měla v tomtéž roce kolem 13 000, s takovým množstvím si nejen můžeš dovolit práci dělit, ale je to i nutnost ji dělit. Rozhodně si nemyslím že kdyby na AC pracovalo dalších 1 000 programátorů že by se to nějak odrazilo

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
23. 8. 2018 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roderix: No dyt jo, to je prave ten problem, honej pocet dilu za rok a kaslou na kvalitu. Kdyby to delali poporade tak kazdej dil vypada alespon trochu jinak protoze se HW is SW vyviji. Delat to najednou je proste spatne. A jako by to nestacilo kazdej si dela svoje misto toho aby se soustredili vsichni na jeden produkt.

Jinak ta logika ze musi delat vic dilu najednou aby stihli jednoho za rok taky pokulhava, kdyby vsichni delali na jednom dile, urcite by to za rok stihli daleko lip nez mit nekolik rozdelanejch dilu.

Reklama
Reklama