Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

doublej
doublej
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je dobře, že konce se měnit nebudou. a je jedině dobře, pokud spraví tu poslední sekvenci od výstřelu z Citadely, která je fakt jako ušitá hodně horkou jehlou. počítal jsem s tím, že všichni, kdo byli se mnou na Zemi umřeli a nemají tedy co dělat nezranění na planetě far far away vystupujíce z Normandy. nebo by tam aspoň mohlo být, jak se na tu Normandy dostali, protože by třeba mohli být v nějaké další hře z ME univerza (třeba Liara, Jack...)

doublej
doublej
Level 1 Level 1
8. 4. 2012 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To chce fakt pořádnou snahu :D

doublej
doublej
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jen tak na upřesnění: To nic nemění na tom, že je červená volba s největší pravděpodobností jen dočasné řešení. Ano, s tím zničením relé máš pravdu. A na konec, ne opravdu si syntézu nemůžeš vybrat vždycky.

A ještě pro CryAngel96: BioWare přímo uvedlo, že nehodlá na konci/koncích vůbec nic měnit, jen vysvětlit volné konce. Díky bohu

doublej
doublej
Level 1 Level 1
6. 4. 2012 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thorleif_cz: ty konce jsou dobrý. záleží jen na tobě, jaký z dohrání budeš mít pocit. pokud jsi hrál celou dobu za dobráka a na konci se rozhodneš pro červenou, tak to bude na prd, protože umřeš, zničíš reapery, mass relays, ale nakonec se ti reapeři s největší pravděpodobností stejně vrátí. pokud uděláš nějaké jiné volby, tak se ti možná ani neobjeví možnost zvolit syntézu. když si zvolíš modrou, stane se z tebe nejspíš reaper, ale na druhou stranu dáš obyvatelům galaxie možnost používat mass relays. pokud se třeba celou dobu snažíš zachránit gethy, podaří se ti to, ale protože jsi v průběhu hry udělal nějaké rozhodnutí, které znemožní syntézu, tak je budeš muset zničit. to není jen o barvách. ale to video si opravu a rozšíření zaslouží

doublej
doublej
Level 1 Level 1
13. 6. 2013 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

so... shut up and take my money

doublej
doublej
Level 1 Level 1
3. 2. 2013 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

až cena spadne pod 45 dolarů, tak do toho asi půjdu.

doublej
doublej
Level 1 Level 1
18. 4. 2012 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na konzoli sice nevím, ale na pc jsou oba zaklínači snad nejlepší hry, jaké jsem kdy hrál

doublej
doublej
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: To by mě docela zajímalo, kde se tam ta prodleva vzala, když všechno od objevení se na citadele probíhalo v "reálném" čase. Nebylo tam nic, kde by se dalo nabrat tolik času, aby se třeba Liara,která běžela hned za mnou k Citadele, objevila v Normandy v době, kdy já teprve volím syntézu a vysílám paprsek, a oni už musí být daleko předaleko, neboť v naší soustavě žádná planeta podobná Zemi není. No a vzhledem k tomu, že kolem mě pořád zuří bitva, tak Joker nemá moc důvodů utíkat z ní, s de facto velitelskou lodí, v okamžiku, kdy já spouštím super protheánskou zbraň na zničení reaperů... bez těch posledních dejme tomu 30 sekund nebo jak dlouho ta sekvence trvala, by ten pocit ze hry byl mnohem lepší, pokud to teda opravdu není jen součást něčeho dalšího.

doublej
doublej
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Someone: to záleží. pokud si smrťáka představíš, jako já, jakožto postavu v černé kápi s kosou v ruce, která sklízí duše zemřelých, pak to přesně vystihuje i ten anglický výraz. ale to je putna.

doublej
doublej
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hutchinson: to jsou ale naprosto správné překlady. to že to zní divně, když jsi zvyklý na jiné názvy je pochopitelné, ale nedávalo by smysl, kdyby v české verzi bylo přeložené všechno až na "illusive man" a "reapers". tohle určitě není případ překladu typu "fire in the hole" = "oheň v díře" :) a co si budeme povídat, drtivá většina lidí u nás neumí anglicky tak, aby to všichni hráli v originále jako my :)

doublej
doublej
Level 1 Level 1
12. 4. 2012 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak já nevím. to bude chtít pár dní přemýšlení a asi to budu muset sjet podruhé. ihned po "dohrání" nemám tušení, jak bych hodnotil :)

doublej
doublej
Level 1 Level 1
26. 3. 2012 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a jinak k článku: mně by konec nevadil, kdyby tam nebyla ta poslední sekvence, od okamžiku, kdy joker v normandy utíkají před tou "tlakovou" vlnou. od té chvíle je to jedna blbost vedle druhé. hned po dohráni jsem si sice myslel opak, ale po pár dnech jsem zkusil ostatní konce a ty detaily byly, co se pocitů z dohrání týče, celkem zásadní. Co mě drtilo byl fakt až ten úplný závěr. Odpustil bych dokonce i to, že po "přistání" na Citadele jsem měl místo hromad lidských těl nějaké ohavné vyvýšeniny s texturami z roku 1993. Co ale neodpustím je to video (já vím že se opakuji). Joker si během těch asi 10 minut stihl z Normandy zaletět na Zemi v Kodiaku pro Liaru/Ashley/EDI aby je naložil a začal s nimi prchat? Normandy v čele útoku proti Reaperům na Zemi utíká jako první někam bůhví kam? (vzhledem k tomu, že je před vlnou, musela začít utíkat mnohem dřív, než jsem vůbec začal mluvit s tím malým průhledným bazmekem). ale co, dohraji to podruhé a dám si multiplayer, abych se "dozvěděl", že shep to přežije. (to okolí kde se vzbudí vypadá jako místo, kde ho sejmul paprsek dřív, než jsem se dostal na citadelu a tak ve mě pořád doutná naděje, že konec ve skutečnosti nebyl konec a ty chyby tam byly záměrně). no nic, jdu si to zahrát no

doublej
doublej
Level 1 Level 1
15. 1. 2012 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v tý době to měl snad každý, bylo to někdy kolem roku 1993. normálně se na tom hrál mario, contra a podobně. my jsme těm NES cartridge říkali kazetky :) ale v té době jsme hrávali i na nějakým Commodore, tuším že to byl C128. tam byly hry fakt na kazetách do kazeťáku a byla to bomba :) ale třeba taková amiga 500 byla někde úplně jinde, na zápasy v mortal combat vzpomínáme se slzou na krajíčku dodnes :)

doublej
doublej
Level 1 Level 1
14. 1. 2012 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm, když jsem měl první konzoli na kazetky, tak to bylo v době, kdy jsem ještě ani neuvažoval o tom, že bych jednou mohl mít vlastní písíčko. a to to zase není tak dávno. sotva 18 let...

doublej
doublej
Level 1 Level 1
26. 10. 2011 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemá někdo představu, jestli tam bude zmínka o Moně? Docela by mě zajímalo proč, když přežila, má Payne potřebu jít zabíjet do Jižní Ameriky místo toho, aby s ní spokojeně trávil zbytek života?

doublej
doublej
Level 1 Level 1
23. 6. 2011 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou dvě hry, jejichž vydání se nemůžu dočkat. Bioshock Infinite, protože jsem předchozí dva BS dohrál snad 7x, a ME3, protože to je ME3.

doublej
doublej
Level 1 Level 1
4. 10. 2011 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jenda.rex (seznam.cz): Každému vyhovuje něco jiného. Já bych třeba u konzole chcípl, protože ta tupost ovládání/míření je pro mě naprosto ubíjející. Kromě toho tě konzole finančně jen těžko vyjde líp. Velice slušný počítač se dá složit za nějakých 20 tisíc. Ty investuješ aspoň 7000 do konzole, min. 8000 do nějakého pc/macu, se kterým budeš pracovat a aspoň 9000 do tv se slušnou dobou odezvy, na které budeš pařit, jinak je to o ničem. To jsou sice skoro stejné peníze, jako jsem já dal za počítač i s monitorem, ale mě stojí hra o několik stovek míň a jediná další investice v dohledné budoucnosti bude výkonnější grafická karta. Ale jak říkám, každému vyhovuje něco. Než bych si ale já zvykl na gamepad, tak by mě spíš hraní nadosmrti omrzelo...

doublej
doublej
Level 1 Level 1
28. 8. 2011 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stáhnul jsem to. zapnul jsem to. okamžitě jsem hodně ztlumil zvuk. spustil jsem závod... vzhledem k tomu, že jsem vyjel snad z každé zatáčky a neměl jsem sílu odjet ani tři nastavená kola, nechápu, jak jsem to zamlada mohl hrát tolik hodin v kuse... :)

doublej
doublej
Level 1 Level 1
21. 9. 2011 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ehm, bioshock má něco společného se zasazením do budoucnosti? možná by nebylo špatný o tom výroku chvíli uvažovat a potom větu, která to říká, rychle smazat. jinak ale souhlasím s tím, že vampire: the masquerade bylo skvělý.

doublej
doublej
Level 1 Level 1
30. 7. 2011 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj příspěvek teda nemá nic společného s článkem, ale za tu reklamu s keckama na tomhle serveru by někdo zasloužil kopnout do prdele... jako by nestačily obyčejné bannery. Stejně na to nikdo neklikne, akorát to otravuje.

doublej
doublej
Level 1 Level 1
17. 6. 2011 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Perkelensaatana: Dneska už to na Steamu je. Za 50€ je to jen stovka navíc oproti normálnímu obchodu. To jde

doublej
doublej
Level 1 Level 1
12. 6. 2011 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj, všude se psalo 03/06/12 takže až v březnu. ale za prosinec bych byl vděčný

doublej
doublej
Level 1 Level 1
18. 6. 2011 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RedSun: &@ĐđĐ@\ł#đ@*<? cože? :)

doublej
doublej
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

herní laptop... zbytečnost. za 18 tisíc jsem si složil celkem nadupanej desktop s 23palcovým full hd monitorem. na něm hraji, programuji, sleduji filmy. mám ho doma. do školy jsem tahal starej laptop asus. ten jsem dal mamce(65 let, a pořád mě prosí, ať už jí nainstaluji linuxy, že jí to na winech nebaví) a teď na něm hraje karty a brouzdá po netu. kdybych byl víc času v brně, odvážím do brna desktop a na doma mám laptop. když už bych si pořizoval něco do školy, tak mi bohatě stačí nějaký netbook. aby se rozeběhl word, chrome, gom nebo vlc, tex editor, a třeba qt nebo eclipse to bude stačit a ve škole na hraní čas nikdy moc nebyl(kromě prvního 1,5 roku). navíc v okamžiku, kdy mi laptop vydrží bez napájení asi 15 minut, ztrácí pro mě jakoukoli výhodu oproti desktopu.
(vím, že ten text postrádá logickou koherenci, ale nejsme tu na slohovém cvičení, že)

doublej
doublej
Level 1 Level 1
19. 4. 2011 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jazzy: no, pro podobne pripady existuji cloud storage, jako treba dropbox nebo memopal.

Reklama
Reklama