miniLED je jenom technologie podsvícení, displeje s ním jsou pořád LCD. Kontrastu může pomoci díky možnosti přesnějšího lokálního stmívání, ale to se u mobilních zařízení nevyskytuje.
Pasáže ze současnosti pro mě byly velmi příjemným překvapením v AC3. Hru (a potažmo sérii) jsem hrál poprvé, když ji Ubisoft dal zdarma v rámci oslav a měl jsem za to, že něco takového je až v Unity (k němu jsem viděl trailer časové anomálie a předtím jsem se o AC nijak zvlášť nezajímal). Zatímco historické části mě bavily dle očekávání, tedy průměrně, linka z přítomnosti byla po příběhové i hratelnostní stránce podstatně lepší a kdybych si ze hry mohl vypreparovat jen tu, tak bych i měl titul mezi oblíbenými.
„Uvedl, že se Nintendo nesnažilo do launche zajistit partnerství s Netflix, Hulu nebo Amazon Prime proto, že v tom nespatřuje způsob, jak se odlišit od konkurence.“ Tím, že to partnerství nemá, se od konkurence odlišilo, mise úspěšná.
Nároky překvapivě nízké. K debatě o pirátství: já prostě nevěřím tomu, že člověk, který všechny hry pirátí, by bez té možnosti vůbec nehrál. A vím, že třeba kamarád si kupoval Zaklínače 3, protože "tam určitě zas budou ty pirátské ochrany", takže vlastně DRM pomáhá i hrám, které jej nemají. Samozřejmě je potřeba, aby neobtěžovalo, ale to zrovna Denuvo splňuje.
Mě se Vitu nechce zapínat právě kvůli zmiňovaným paměťovým kartám. Jednu 8GB jsem měl ke konzoli, druhou jsem dokoupil a žonglovat s nimi abych zjistil, na které z nich co mám (nejenom stažené hry, ale i savy krabicovek), pokud to teda ještě nemám ve vnitřní paměti, to mě ta chuť na hraní i přejde.
@Lover of the Midnight: Psal jsem pro mě, samozřejmě nepopírám sílu jejich lineupu jako takového. Jmenovitě ty hry cos vypsal: zajímavé, ale ne must-have; open world -> nezájem; open world -> nezájem a neatraktivní téma pro mne; vysoká obtížnost -> nezájem; zajímavé, ale podle recenzí trochu vyšší obtížnost; vysoká obtížnost -> nezájem; nezaujal mě námět.
Xbox multimediální podporu rozšiřuje, zatímco Sony jen zhoršuje. One S má průchozí port a ponechal audio výstupy, zatímco Sony ho u PS4 Slim sundalo. A jeho podpora UHD Blu-ray je další důvod, proč jít radši do něj. (Na stranu druhou, jeho fanoušek se ze mne taky nestane, Gold vyžaduje na více věcí než Plus u PS a kupovat tužkovky do ovladače je trošku old-school.)
Já jsem málem koupil XO s Quantum Break za 5990, pak jsem si ale uvědomil, že ovladač nemá akumulátor v balení a při připlacení 600 už jsem na ceně PS4 Slim. A ten jsem zase nekoupil, protože do něj Sony nedala optický výstup.
@DeSmond: Ano, tu konzoli nemuseli dotovat, co se týče nákladů na výrobu ve smyslu nakoupení a poskládání součástek, ale vývoj a marketing taky něco stojí. Tímhle tedy oznámili, že tyto náklady jsou zpátky a teď můžou plně profitovat.
Square Enix jsem měl svého času za své nejoblíbenější studio, to když to ve velkém rozjeli s novým Tomb Raiderem, Thiefem, s Murdered: Soul Suspect. Hitman sice není úplně můj žánr, ale k té image taky přispíval. A z toho všeho už zbyl akorát Tomb Raider, plus teda přidali Life is Strange. Nicméně o jejich mystery easter/Christmas bundlech už ani neuvažuji, prostě ani nejsou hry, které by mě tam mohly zaujmout.
@HonZyczech: Tak jestli nabíječku tužkovek doma máš, ok. Ale extra jen kvůli konzoli si ji kupovat nehodlám. @Flois: Jakože kupovat Play and Charge akumulátor za 600 ke každému gamepadu? Tak to je lidovka. @avari: Právě že žádnou must have exkluzivitu pro mě PS4 nemá (PS3 měla). Na XO aspoň ten Quantum Break a We Happy Few.
To, že se aplikace ukončuje křížkem, mi přijde správné. Zkrátka aplikace UWP se tak ukončují, nevím, proč by se u her měla držet výjimka. Jinak: Testament? Proč ne prostě zadostiučinění?
Tak nějak předpokládám, že to řešení by vyžadovalo přihlášení do účtu Xbox Live na Playstationu. Myslím, že kdyby to samé oznámilo Sony, taky by se taky Microsoft nehrnul do zpřístupnění účtů PSN na Xboxu.
@RomanK47: No ono ani Java hry nebyly špatné, toho času jsem hrál téměř výhradně na mobilu. Taková Narnie 2 se dvěma kampaněmi, Harry Potter 6 byla skvělá adventura a Hannah Montana taky. Teď je to s těmi klasickými hrami na mobilech fakt špatné, všude se cpe F2P, ale za to můžou hráči, ne vývojáři.
Zklamání. U Slim bych to chápal, ale u Pro aby kašlali na svůj vlastní formát? A minimálně v ČR je Xbox One hodně cenově agresivní (v JRC na Chodově za 5490 Kč). Přijde mi, že se teď v Sony cítí hodně sebejistě.