@Zarenix: Ano, přesně tak, nemají stejné výchozí podmínky a proto se při vstupu na trh musí sakra snažit, ale asi ne přes vydírání hráčů. Jinak můj příspěvek souvisel přesně s tím, co jste řešili vedle s exkluzivitami s Mitsurugim, viz "Koupím si hru, abych si ji užil a zahrál. Je mi fuk nějaká služba navíc." Pak není co řešit :)
Nechápu tyhle flejmy, z mého pohledu aktivního uživatele Steamu (a troufám si tvrdit, že většiny aktivních uživatelů Steamu) je přidaná hodnota jasná věc. Kdo tohle nezná, nikdy nebude brát tenhle fakt v potaz. A že u zastánců jiných klientů tohle vidím téměř vždy: "instalace jiného klienta je otázka 2 minut" atd. Já si třeba kupuju UBI hry jedině na Steamu, přestože při spuštění potřebuju Uplay a mám tam tolik bodů, že by hra vyšla o dost levněji. Epic se holt musí snažit, aby nabízel podobné služby a pak se uvidí. Nemluvím o lidech, kterým je to jedno, ti většinou zahrajou, odloží a žádná platforma / komunita je nezajímá.
Kdyby to prostě vydali na Epicu i na Steamu najednou, tak je všechno v pořádku a můžeme mluvit o konkurenci. Jako má třeba UBI.
@Wumitai: Totiž DBD je především o skrývání před killerem a pomáhání ostatním. Jak se dostaneš na vyšší úroveň, tak si můžeš dovolit ho i trochu provokovat, ale žádná akce ve stylu střílení apod. tu nemá místo. Hráči musejí mít pořád pocit ohrožení. Při hře za killera je zase nutné mít přehled o mapě, sledovat sebemenší pohyb a být nekompromisní :) Každá postava má své 3 unikátní perky, které se můžou ostatní naučit až od nejvyšších levelů a zbytek je možné se naučit s jakoukoliv postavou. Killeři se od sebe hodně liší z podstaty. Trapper má pasti, Sestrička prochází zdmi apod. Učení perků a získávání předmětů stojí body, které se získají hraním.
Jako dlouholetý hráč Q3 OSP jsem QuakeLive v podstatě ignoroval. Ve formě F2P to nešlo použít, zakládat mapy, ZTNko nikde skoro nebylo ... po integraci Steamworks mi hra zůstala (9€ jim zatím fakt dávat nebudu) a lze zakládat lobby / mapy, zvát přátele .. takže za mě palec nahoru :)
Sám jsem na KS podpořil několik projektů, například KC: Deliverance, ale vždy s vědomím, že to nemusí vůbec vyjít. Vše je napsáno na stránce KS, i v podmínkách při vytváření účtu. Je to stejné jako u všech jiných služeb včetně Google, Facebooku apod., pokud si založím účet, měl bych se s tou službou seznámit. Rozhořčení backera s průběhem projektu chápu, poskytnutí refundu už moc ne, je to na rozhodnutí každého uživatele, jestli podpoří nebo ne. Fakt jak u blbejch.
Pohled z druhé strany barikády ... na Steamu má hra poměr 88% kladných recenzí, jeden čas byla díky chybě za $1 (tedy ji vlastní hodně lidí) a pořád se dá sehnat do $6. Ačkoliv jsem téměř jen na SP, zkoušel jsem ji a na poměry velikosti týmu to bylo slibné. Škoda, že nemají prostředky na kampaň :/
Dal jsem tomu dnes 6h ... (kamenujte mě) na mém 6 let starém PC to ušlo (25-35 FPS) ... docela dobré, je to svižná akce a člověka baví objevovat město, mise a vybavení. Ale ikdyž je to demo a hrál jsem to jen jeden den, řekl bych, že nic moc nového to nepřinese a bude se to dost opakovat.
@casstoner27: Hele jak kdy, nevím, jak to máš ty se všemi žánry, ale třeba mě závodní hry baví, ale zas tak moc je nehraju. Takže když ji vychválí, jak uvádíš, odborník na závodní hry s volantem a manuálním řazením, já s tou hrou můžu mít velký problém a nebude mě bavit. V tom případě mi líp sedne recenze někoho, jako jsem já, kdo není takový expert na závodní hry. Naopak se třeba kroutím u recenzí na žánr her, které jsou mi bližší. Je to nutné brát s nadhledem a najít si to svoje, když máme tu možnost.
Tak jsem si hru pořídil a musím říct, že pěkná jednohubka na 2 hodiny, ale stručně bych to popsal jako velmi chudší příbuzný Layers of Fear. Je to v podstatě její vykrádačka, ovšem tak o 2/3 kratší a předvídatelnější. Nepochopím, proč to nebylo v recenzi zmíněno, mám z toho pocit, že autor Layers uvedl jen aby se neřeklo a vůbec jej nehrál. Přitom se stačí podívat alespoň na recenzi od Jiřího zde na Hrej.