Fallouta 1 sem měl možnost tehdy na základní škole hrát ještě než vyšel v Levelu jako CD s plnou hrou. Nikdo neměl potuchy co to fallout je a všichni se mě divili že mě baví řezat krysy někde v podzemí. Netrvalo to ani rok a po vydani v Levelu to hrali všichni a byli z toho nadšení a probírali to hodiny. Co se týká Falloutu 3 myslím že to je pokrok a myslím že se ho autoři zhostili velmi úspěšně a je jen otázka času kdy ho budou zase všichni hrát a probírat zážitky třeba o obědové pauze v práci nebo ve školních jídelnách u oběda. :D Je to stejný pokrok jako GTA jednička byla revoluce a nástupem Vice City a San Andreas se z toho stala klasika je to prostě vývoj a nemyslim si že by změna pohledu hrám nějak ubírala.
zdravim všehcny virtuální řidiče. ETS jsem měl tu čest hrát 2 hodiny a myslím že stačilo. po zaojení volantu a nastavení force feedbacku sem byl natěšenej co že mě jako kamion předvede a jediné čeho jsem se dočkal bylo to že volant ztuhl a opravdu em nezatočil takže řízení myší je asi ideální záležitost. absence kariéry je opravdu znát sednete do trucku a můžete hned brouzdat opravdu nudnou a stereotipní evropou kde nic zajímavého není. Já osobně bych raději zčínal nějakou dodávkou, kde bych se postupně dopracoval až ke kamioonu ale na to tvůrci jaksi nemysleli. Na cestě do vídně jsem potakl fabie a seaty ale proč se z ničehonic na dalnici zastaví a vytváří nehody nechápu to už se mohlo proti předešlým dílům taky někam posunout. A hlavně pozor na porušování předpisů ať uděláte co uděláte idkyž to nikdo nevidí tak vás to zkásne hned po doručení nákladu bez asistence jakékoli policejní jednotky. Takže abych to shrnul nový díl je o 2 díly pozadu akorát mají města evropský názvy fyzikální model žádnej a vesměs pořádná nuda... a to nemluvim o HW narocich na slusne masine se dokáže pořádně zasekat přitom by člověk řekl proč když se nic moc neděje...