Zpět na článek

Diskuze: Třetí Fallout ve třech rozměrech. Hurá

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
16. 11. 2008 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to mickthemage:
ja ale ve svem prispevku nesrovnavam fallouty 10 let stare a soucasne. V prvni polovine jsem si trochu rejpnul do autoru a v druhem jsem rekl, ze me ta hra nechytla. Mozna jsem zmlsanej. Tesil jsem se na ni. Protoze mi prechod do FP-RPG nevadi. Mam doma oblivion a ten be bavil hned 3x.
Fallout me asi po 2-3 hodinach docela chytl. Stravil jsem u toho celou sobotu. Ale v nedeli jsem uz nemel moc chut si to pustit. A cely tyden jsem to nehral. Az jsem to tenhle vikend smazal.
Asi cas, stress a jine faktory ovlivnili moje kriticke vnimani her. Dneska jsem opravdu vybiravej:-)

EDIT: takze si nainstaluju Witchera:-)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
16. 11. 2008 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Mě ta hra chytla ale potom co jsem si sehnal Power Armor a i tak mě rozštípe Scorpion nebo třeba ten přerostlej krab a přitom stádo mutantů s minugunama dám v pohodě, tak jsem hru odložil do skříně a počkám si na nějaké pořádné pluginy.

BubaK.CZ
BubaK.CZ
Level 1 Level 1
16. 11. 2008 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado pokud bude uveřejněnej construction set. jejich současný stanovisko afaik je, že o tom uvažujou.
pokud se tak nestane, s modama bych to neviděl nejsvětleji. sice budou, ale ne takovýho rozsahu jako u oblivionu/morrowindu (kopnutí do bethesdy: alespoň mohli dát modulům jinou koncovku. takhle má fallout3 main koncovku esm (elders scroll master). pluginy pak budou mít esp (es plugin))

a pro autora článku: pokud považuješ vats za alternativu k fps, liskni si. vats je sotva víc než bullet time s plánovací fází.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
16. 11. 2008 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BubaK.CZ No jestli to nějak neupravěj tak ať jdou někam, utíkat před crabem a mít na sobě nejlepší zbroj ve hře tak to je dost k smíchu.

post.smejkal.jan@seznam.cz
post.smejkal.jan@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan autor tohoto blábolu je debil k pohledání. Jako HC fandu starých dílů mne velmi urazil sprostým a naivním prohlášením, že HC fandové chtějí nový Fallout isometrický. Jen idiot vypustí o komunitě informaci, která není ničím podložena. Asi tři HC blbci ze sta chtějí mrznout na místě s izometrií a komunita je sama dokáže velmi tvrdě sprdnout! Obhajte se, pisálku!

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@post.smejkal.jan@seznam.cz Hm, všichni jen touží reagovat na tom cizelovaný a závažný příspěvek a samozřejmě cítí potřebu se obhájit před tak závažným obviněním.
(doporučuji dostudovat význam slov mnozí, často, občas... a psát tak, aby váš příspěvek každý nesmetl ze stolu jako výkřik adolescentního nezdvořáka)

Ondřej Novotný
Ondřej Novotný
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Asi tak, diky.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 11. 2008 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Ty taky nejseš dvakrát slušný, Riddicku. Teď si hraju (s velkým zpožděním, no jo) tu hru o tobě, a musím říct, že ten tvůj slovník je opravdu ubohý. Proto mám podezření, že ti s tvým příspěvkem někdo pomáhal.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant :-D Tak to bylo dobry.

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Ha, nepleť si strohost vyjadřování s nedostatkem variability slovníku!:)

(no, je fakt, že ve hře je Riddick zdaleka nejméně hovorný a ve filmu se rozkecá až v Chronicles of Riddick... ale on to byl vždy Furian mála slov)

lu2@miler.sk
lu2@miler.sk
Level 1 Level 1
7. 11. 2008 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fallouta 1 sem měl možnost tehdy na základní škole hrát ještě než vyšel v Levelu jako CD s plnou hrou. Nikdo neměl potuchy co to fallout je a všichni se mě divili že mě baví řezat krysy někde v podzemí. Netrvalo to ani rok a po vydani v Levelu to hrali všichni a byli z toho nadšení a probírali to hodiny. Co se týká Falloutu 3 myslím že to je pokrok a myslím že se ho autoři zhostili velmi úspěšně a je jen otázka času kdy ho budou zase všichni hrát a probírat zážitky třeba o obědové pauze v práci nebo ve školních jídelnách u oběda. :D Je to stejný pokrok jako GTA jednička byla revoluce a nástupem Vice City a San Andreas se z toho stala klasika je to prostě vývoj a nemyslim si že by změna pohledu hrám nějak ubírala.

Sir_Pete
Sir_Pete
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To že F3 měl vyjít 3D je jasné. Uvítal bych, kdyby to bylo v klasickém izometrickém pohledu (v 3D). Nějaké odalovaní a přibližování. Prostě ne FPS pohled s možností přepnutí do pohledu třetí osoby.
Ale je jasné, že pokrok nezastavíš a přece jenom to dělají jinačí lidé, tak že buďme rádi, že to vůbec vyšlo :).

Pozn. Někteří tvrdí, že je to nebaví právě proto, že je to akorat RPG FPS s "Bullet-time" efektem :).

strucky
strucky
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor uderil hrebicek na hlavicku. Z clanku je celkem citit, ze ho tyhle "close-minded hardcore fallout fans" s jejich nazory docela stvou, coz me taktez. :) Ja osobne sice hru jeste nehral, nicmene ji rozhodne hodlam vyzkouset (i kdyz nevim, jak to me PC rozdycha) a uz vubec ji predem nezatracuji. Naopak, prechod do 3D vitam a jestli to ma alespon podobne naroky jako Oblivion, tak tim lepe, jelikoz by si hru mohlo zahrat o to vicel idi.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
15. 11. 2008 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Netuším, proč by se měli kvalitní vývojáři plazit před některými nabubřelými jedinci z fan-komunit (Fallout 3, Diablo 3), kteří nic samostatného nedokázali. V řadě případů vidíme, že vývojáři s komunitou čile komunikují ku prospěchu všech zúčastněných, ale některým to zřejmě nestačí, a potom začnou vymýšlet všeliké petice, případně agresivně vykřikují své moudra, nejlépe pokládaná vulgaritami a zamořují s nimi internet. Já na tuto jejich samohanu nejsem zvědavý.

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Doporučuji přečíst recenze na Mad Brahmin. Ani já jsem nemohl skrýt překvapení...

gib.rennis
gib.rennis
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Jojo a takovy to bejvaly kvalitni stranky. Ted je to jen kupa srac.. ublizenych mazalku. RIP silena brahmino.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
15. 11. 2008 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Přiznávám, jsem fanoušek Fallout univerza.

Přiznávám, Fallout 3 mě neuvěřitelně baví.

Přiznávám, s Mad Brahmin jsem definitivně skončil!

ddratm@gmail.com
ddratm@gmail.com
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To co se děje ohledně F3 třeba na madbrahmin.cz je až k smíchu. Došlo to tak daleko, že se diskutující hádají, zda mněly první dva fallouty víc nebo míň chyb než jejich nástupce. Poměr negativních ohlasů vůči pozitivním tam je tak 2:10 a to v mnohých vyvolává pocit, že hra je absolutní propadák. Nejednou se také objevil názor, že čím hůř pro Bethesdu a jejich novinku, tím lépe pro ten "pravý Fallout", protože pokud by F3 neuspěl, Bethesda se jej zbaví a konečně se najde někdo kdo udělá to spravné pokračování hodné jeho jména.

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem šťasten a vesel že to udělala Bethesda tak jak to udělala. Přes občasný závan Oblivionu je každý okamžik v F3 nezapomenutelný

post.smejkal.jan@seznam.cz
post.smejkal.jan@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a čtěte hloubátka

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1laGu9

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
15. 11. 2008 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu prispeju i ja. Za prve souhlasim s Mickthemage - neplest si 3D s 3D... zaklinac je opravdu 3D, tak jako warcraft 3 je 3D... jedna se o tytez hry? Zjevne ne - tedy, doufam, ze je to zjevne. Nedavno jsem se dozvedel, ze Total War je vlastne RPG... A takovy GTA taky... takze vlastne fallout 3 je takovy GTA4 ? nebo jak to vlastne autori vidi?
Kazdopadne, kazdy aspon trochu citi rozdil mezi zaklinacem a falloutem - i kdyz ne primo definitoricky.

A rad bych jen pridal svuj nazor ohledne hry, hral jsem to asi dva dny v kuse (tedy, celou sobotu, kus patku a kus nedele). A pak jsem tu hru odinstaloval a smazal. Je sice hezke divat se na krasnou (tedy znicenou) krajinu, ale za srdce to nechytne. Je to takove krecovite. Je to dobre odvedena remeslna prace... je to hezke. Ale jaksi tomu neco. Rekneme to srdce, ktere tomu dali BI.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
15. 11. 2008 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty "Chybí tomu srdce, které tomu dali BI" - tak tohle je jedna z nejtypičtějších hovadin, jediná "konstruktivní" kritika, kterou Fallout-freakové jsou schopni vymyslet. Chci slyšet co PŘESNĚ znamená ono srdce od BI. A taky chci vědět, když už to nemá BI-ovské srdce, proč to nemá srdce BethSoftu? Jinak, jestli se ti hra nelíbila, napiš to rovnou, uznám to spíš jako tvůj názor, než tyhle svoje vytáčky, dobrý akorát pro No Mutants Allowed fóra.

Mimochodem, pokud se vám zdá, že mám pokrk všech těch Fallout-freaků bez srdce od BI, příliš světlých a pastelových Diablo-maniaků nebo Starcraft-fanboyů bez mediků a s oslabenou Mothership, máte asi pravdu.

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
15. 11. 2008 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Bohuzel jsi minul, chlapce. Nejsem ani fallout freak ani nerd, ani geek. Nebaziruju nad falloutem a nemodlim se k nemu. Jestli jsi si precetl druhou vetu v odstavci, tak jsi si jiste precetl, nebo doufam, ze jsi POCHOPIL, ze me ta hra nebavila. To neznamena, ze nelibila. Protoze je opravdu pekna.

O tve polemice se srdci - nema asi smysl komentovat. To je jako rict o Wagnerovych Valkyrach, ze nemaji srdce Beethovena ;-)

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2008 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Uznávám, přestřelil jsem. To, že se tě hra nebaví, jsem pochopil, o to se neboj :-) Ale věta o tom srdci mě, ne tvojí vinou, dopálila. Reakci jsem psal pod vlivem rozhovoru s kamarádem, velkým Diablo-fanem (spíš VELKÝM, je to jediný člověk na Zemi, kterého baví 3. akt) a když o trojce začal "...s těma barvama to doopravdy přetáhli...", tak jsem vrazil nos do své sklenice s pivem a do půl hodiny jsem byl doma, protože pokračovat v rozhovoru nemělo cenu. Hrej jsem použil jako relax, ale byl jsi to ty, kdo se dostal před hlaveň mé Čínské útočné pušky :-)... tím chci říct, že se omlouvám, že jsem tě označil jako freaka do čehokoliv, a taky za ten nesmyslnej traktát. Měl jsem napsat, že mě Fallout 3 opravdu hodně baví, i když JSEM Fallout-freak!

EDIT1: Když jsem psal, že se ti hra nelíbila, myslel jsem skutečně celou hru, včetně grafiky, ale ne pouze ji (to jen pro příště, až se zase někde chytnem :-)

EDIT2: Genialita Richarda Wagnera vs. srdce Ludwiga van Beethovena? Bod pro tebe ;-)

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
16. 11. 2008 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Ok, beru:-)

droogin@seznam.cz
droogin@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 11. 2008 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Helgi Čtí šmudlo http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir=fallout3/hracske_recenze&id=smejki

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2008 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@droogin@seznam.cz Co se týče Mad Brahmin, včera večer jsem se tam podíval naposled. Nejde o recenze, ale o celkový postoj serveru.

JaW
JaW
Level 1 Level 1
16. 11. 2008 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@droogin@seznam.cz Locotus: To je lez. Na nasem webu uverejnujeme vsechny recenze, at jsou kladne ci zaporne viz. http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir=fallout3&id=f3_hracske_recenze
Kdyz premuzes svou lenost a posles svou novinku, recenzi, muzes "postoj serveru" zvratit na stranu, ktera vyhovuje podobnym hracum, jako jsi ty. Neexistuje zadny "celkovy postoj serveru", protoze je web tvoren vsemi skupinami hracu, kteri se zapojuji do chodu stranek. Kazdy ma u nas pravo na svuj nazor.

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
17. 11. 2008 02:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@droogin@seznam.cz JaW: Ale já nechci přemáhat svou lenost. Nepochybuji o stovkách mých fanynek, které teď právě úpí, že nebudu psát na jejich oblíbený server, ale to už jsem prostě já.

Jinak, co se týče recenzí, napsal jsem, že s nimi problém nemám. Vadí mi celkový postoj serveru, ale asi máš pravdu, že není chyba ve vás. Chyba je ve všech fanatických fanoušcích čehokoliv. Proto nechci nic psát ani komentovat na Mad Brahmin, ani na žádném jiném fanovském serveru. Bavit se s člověkem, který má svou vlastní pravdu a vůbec není otevřený diskuzi (tj. fan), to radši budu žrát perly místo sviní.

Pokud přeci jen dostanu chuť, nebo potřebu vyjádřit svůj názor, mám Hrej. Tady nacházím spoustu hlupáků k hádce, či flamu, ale hlavně hromadu lidí s vlastním zajímavým názorem. Lidí otevřených diskuzi... vlastně o čemkoliv.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
16. 11. 2008 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@aqwarty Ano, pohlad sa zmenil, ale po 10 hodinach prichadzam tej hre na chut. A stalo sa to v jediny okamzik...

Stal som uprostred ruin, sam, vsade ticho, len vietor pofukoval, tak som si pustil radio. V nom prave hrala hudba, myslim, ze to bola Ella Fitzgerald s piesnou Into Each Life Some Rain Must Fall. Ja som tam len tak stal, pocuval ten song, Slnko medzitym zapadlo a ja som dalej pocuval. Pomaly som sa presiel po troskach mesta a jedine co som mohol povedat bolo...
Ta hra ma atmosferu s velkym A.

Kto videl, ako sa stazujem na diskusiach, vie, ze mam s tou hrou iste technicke problemy, hadze mi klacky pod nohy po technickej stranke a prve dni som si ju vobec neuzil. Ale tam ten moment a par dalsich ma ustilo, ze nech milujem povodny Fallout ako chcem, taky uz nikdy nebude. A potom som sa opytal... Bol by ten moment taky silny, ak by som sa na svet pozeral izometrickym pohladom? Neviem.
http://img222.imageshack.us/img222/8628/screenshot7nx3.jpg

To nemeni nic na fakte, ze ta hra ma svoje chyby, ma svoje problemy a ze Radkova recenzia v Levli bola strasne zla.

Vidis, je to na preciteni - jedneho hra nechyti za srdce a druhy v nej (uplne nahodou, podotykam) najde istu vnutornu krasu. Ako som napisal inde - neviem ci sa daju porovnavat 10 rokov stare hry so sucasnymi, tak aby sa im rovnali. To sa nikdy nebudu, skratka boli ine, mohokrat lepsie, ale hlavne je v tom strasny kus nostalgie. Vzdy budem o starych hrach tvrdit, ze boli lepsie, pretoze z mojho pohladu boli. Ale zaroven viem - a nezakryvam to - ze je v tom velky kus nostalgie.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
16. 11. 2008 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mickthemage Mění se jak hry, tak samotný hráč. Tak, jak píšeš; na cítění prožitku u hry má vliv třeba to, zda se s daným světem/žánrem potkáš poprvé, tvůj věk, a doprovodné pocity během toho tehdejšího hraní. Je to stejné, jako by sis vzpomínal, jak to bylo nádherné, když sis jako malé dítě hrál s babičkou pexeso. A bylo to lepší pexeso, než jiná (současná) pexesa? Je to nejen nostalgie, ale i tuna dalších psychologických aspektů.

A tak těžko říct, že by staré hry byly lepší. Já si to nemyslím. Byly řádově stejné, jako ty současné. A že je jich teď taková záplava, a jsou snadno dostupné, a že je jich mezi nimi možná většina podřadných, nemění nic na tom, že stále vycházejí skvostné hry. Já mám také svoje srdcovky, za které se budu vždy bít, protože jsem u nich tehdy prožil nádherné příběhy. A tak se budou bít současní nováčci, jaká to byla MGS4 hra, a že MGS5 po patnácti letech "už to není ono".

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Juj, ty si ale...ehm. Zboznujem ked niektori ludia splietaju piate cez deviate. Je Zaklinac alebo Mass Effect First Person RPG? Zjavne nie je. Je Zaklinac alebo Mass Effect Freeform (sandbox) RPG ? Ocividne nie. Okrem toho, nie je podstatne ci to je 3D - to su takmer vsetky sucasne hry, ale v pripade Falloutu skor islo o perspektivu. Vsak! Dva krat mysli, potom pis ;))

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 03:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popravdě jsem se sám bál, že hra bude moc podobná Oblivionu..

Fallout 3 mi při rozmluvách s postavami a pobytu v Megatonu připomíná Oblivion, to bezesporu..

Stačí ovšem vyjít ven, zahledět se na to panorama, pozorovat okolí.. HMMmm Fallout( jako Homer a kooblihyy ).. Atmosféra okamžitě odvane jakékoliv pochybnosti.

Je jen otázka času, než mi rozhovory splynou s atmosférou a nějaký oblivion bude buhvi kde v zapomění..

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EnterTheNameHere Nevím jestli fanouškům původního Fallouta stačí čumět na pustinu.

Drobekk
Drobekk
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 takovy prochazeni se pustinou při zapadu slunce ma neco do sebe ;)

Paul_cz
Paul_cz
Level 1 Level 1
5. 11. 2008 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drobekk jojo, navíc s tou krásnou ambientní hudbou....Zurovi jsem moc nevěřil, ale překonal se. Jen škoda tý dementní hudby při soubojích, ale to je spíš chyba Bethesdy než jeho..

Reklama
Reklama