No, to je jejich zbožné přání. Skutečnost bude jinší a ty prodeje konzole i her nebudou tak žhavé. Není dobrá doba. Před sedmi lety se to nakupovalo jinak, celý svět byl po předchozí minirecesi nabrnkaný a v růstu. Dnes nikdo neví, co bude. A to se zákonitě projeví. Obyčejní lidé prostě na to nebudou mít volné prostředky (nebavím se o "zapálených hráčích", ale těch určitě 120 milionů nebude).
Hlavně to svýn způsobem zase dodává jakousi pseudomoc pijavicím typu Schreier. To s ním zas jednou (a jeho klikou) bude k nevydržení. Pokrytečtí sjw a pseudohumanisté/odborníci na všechno a všechny, připomínkoví bojovníci za světlejší zítřky a tak uvědomělí a oduševnělí, interních poměrů znalí tlučhubové, že by takové jeden pohledal... Vskutku, jeden musí raději v zájmu civilnosti pomlčet, obzvláště když se tuhle dočte, že to zdejší členové redakční sestavy podporují jakýmisi úvahami zpoza klávesnice. Nahnat je na pár týdnů do fabriky, tam by mohli všichni tihle Schreierové dumat nad crunchem při víkendových šestnáctkách, darmožrouti sebestřední... nebo alespoň popřemýšlet o dosahu neviditelné ruky trhu. Ona si to klidně přebere.
Morte's story: ‘An elderly man was sitting alone on a dark path, right? He wasn’t certain of which direction to go, and he’d forgotten both where he was travelling to and who he was. He’d sat down for a moment to rest his weary legs, and suddenly looked up to see an elderly woman before him. She grinned toothlessly and with a cackle, spoke: “Now your third wish. What will it be?”
“Third wish?” The man was baffled. “How can it be a third wish if I haven’t had a first and second wish?”
“You’d had two wishes already,” the hag said, “but your second wish was for me to return everything to the way it was before you had made your first wish. That is why you remember nothing; because everything is the way it was before you made any wishes.” She cackled at the poor berk. “So it is that you have one wish left.”
“All right,” said the man. “I don’t believe this; but there’s no harm in wishing. I wish to know who I am.”
“Funny,” said the old woman as she granted his wish and disappeared forever. “That was your first wish.”’
@Ocelotr NN: Aha, takže pokud je něco takového skulinou ve smlouvách možné, tak je to v pořádku, ano? Četl jste to vůbec? Víte, co je to "nekalá soutěž"? Nebo jinak: víte, co je obchodní morálka? Pokud ne, otevřte si wikipedii, mudrlantům Vašeho kalibru by to mělo k pochopení stačit. Pokud to ovšem víte, pak jste vych*aný křivák a na takové se vždycky někde vaří voda, nemějte obavy. Ovšem lidé by si na Vás měli dávat pozor. Už jen pro ten capslock.
Nicméně ponechám raději stranou hlubší úvahy o lidech Vašeho typu a spokojím se jen s konstatováním, že pokud vše proběhlo tak, jak zde bylo uvedeno, Zenimax prohraje a bude platit. Ba dokonce zašel bych i dál, a budu tvrdit, že je to výhledově do budoucna může velmi poškodit, tedy alespoň co se týče dobré obchodní pověsti. Víte, co to je? Asi ne, že.
@tomas.hluchnik: Pravda. Řečnickou otázkou zůstává, co/kdo je horší. Zastávám názor, že Credits stejně nikdy nečtu, takže z pozice průměrného konzumenta mám v paži. Ale máš/te pravdu.
@effa: Já to chápu tak, že se takovým prohlášením preventivně brání právě před případnými budoucími útoky ze strany minoritních "většin" (čti kdysi menšin). Zeitgeist. Doba je k tomu nutí. Síla internetu imho. :v
Nikdo normální přeci neřeší, esi mi tenhle pixel natáhl nebo tenhle render nastříhal pastafarián, promovanej indián z Yale či lolicon s plakátem exWachowských na hajzlíku ve sklepě u maminky.
Prázdné sudy nejvíc duní.
Hoď nohy na stůl a nech je, oni zase vyšumí tak rychle, jak se objevili.
Věčně zadýchaná dvou- čtyř- osmi- dvaceti- whateverjádra, věčně nedostatečná RAMka ať užs tam napral cokoliv, bo zastaralý Leakfest engine (čti Clausewitz), hafo (to je po kkt moc) bugů; AI občas probleskla, takže by podle legend měla být přítomna - no nevim, nevim; zpočátku zdlouhavá a dnes už i poněkud obstarožní a krkolomná, pro leckteré dnešní ochmýřené fajnšmekry jen horko-těžko uchopitelná hratelnost, tisíce člověkohodin prokrastinovaných v práci s kolegou, by oko asi osm deset tisíc Korun za původní obsah včetně VŠECH DLC; Velká Morava skutečně velkou, vyškubané vlasy z volby HRE, tik v oku při zmíňce slova Demesne a vymlácený mezerník od pauzy, to když se třebas snažíte multitaskovat jak korejci u Stára a zachránit, co se dá, bo AI, tentokráte švagr, vyženěný spojenec usoudil, že zmobilizuje všech šest panošů, co má doma v Piemontu a rozhodne se silou prosadit nástupnictví v Uhrách pro svou jakousi přiadoptovanou brécu proti Arpádovcům.... Všecky tydle průsery stojej ale za to, když Ti tři generace plánování do sebe zapadnou, a tadydle původně z markraběte díky sňatkům, strichninu a semtam moru či pogromu, sometimes war... bude v době jeho 16. narozenin nejvhodnější partie tadydle pro jemnostpaní Hessenskou, která bude po ne více než trojnásobném zásahu "Prozřetelnosti" (čti mého komplice) další v pořadí na trůn Šlesvicka-Holštýnska, což je další hlas při volbě Kaisera a hlavně taky člověku se pak lépe šlape Hanse na krk, že... xD Prostě instantní zábava pro magory se zálibou v geneaologii, hladomornách a s čtyřmi levobočky (legitimizovat další by už neproclo.) :-D
Já mám celkem obavy z příběhu. Hratelnostně to bude zajisté dobré, ale celkově ona premisa je velmi, velmi slabá. Babylon 5 po osmé. No a u her od Bioware jde především o příběh. (Sic!)
@Strejda Phil: "Ale bereš si za vzor jedničku, krucinál jednička má klikací a neuvěřitelně casual combat systém, kdy nepotřebuješ znamení, nepotřebuješ lektvary."
To nemyslíte vážně, že ne? To jste hral na easy, nebo co?
Edit: Skutečný antagonista a záporák DA:I strčí Hon i jeho generály do kapsy několikrát. Pokud jste hrál všechna dlc, víte, o kom mluvím.
Lachlan: Swtor je momentálně uplně na jiné úrovni. Ani se vám nedivím. Zjednodušili vývoj postav, heroic mise i flashpointy lze solovat, odměny mají správný lvl scaling, prostě to, čeho jsem se jakožto již pět let aktivní subscriber bál nejvíce, tedy onoho zjednodušení, se nenaplnilo. Banaopak. Hra dostala šmrnc, RP servery jsou opět plné, PVP expertízy vybalancované, no a příběhový obsah je pod taktovkou Lucasfilmu opět zábavný.
Nicméně StarTrek mě před lety taktéž uchvátil. Za ty roky jsem admirálem u všech tří frakcí, musím ale říci, že jsem jej na rozdíl od staré republiky nějak postupem času přestal hrát. Nevím, přijde mi obzvláště pozdní obsah takový nemastný, neslaný, repetetivní a poněkud odfláknutý. Je fajn, že herci propůjčili hlasy i tváře, jenže animace, nazvučení a dokonce i objem namluveného slova je celkem tristní. Ačkoliv neříkám, že není milé, když mi Michael Dorn řekne během dlouhé sekvence questů párkrát "Vítej" na začátku dialogu, přeci jen, je to trochu málo. Ale za zahrání to stále stojí, tedy pokud vám nevadí třikrát do hodiny absolvovat úkoly typu oskenuj támhle asteroid, támhle sondu, bacha, během skenu očekávej v zádech přepad, uf, zvládli jsme to, ouha, posily! Warpem rückzug! :-D Ale je fajn, že se jim daří.
Lepší reklamu by si chlapci z NMS nemohli ani přát, neb svět je plný SJW a jiných bijců za práva čehokoliv, hlavně když to bude dosti antiMoloch a antiVšecko a tudíž o odbyt je postaráno, protože to prostě bude cool´n shit podělat ukrutný Zenimax. Teď vážně. Jindy bych vám zatleskal, pane Ocelotr, ale po přečtení všeho možného dostupného ohledně KS kampaně, BZ Prey a této aférky vůbec, nemohu se zbavit dojmu, že ti tři chlapci vědeli moc dobře, do čeho se pouštějí, co tím získají, kam to bude v dnešní době směřovat a jaký shitstorm se spustí, tudíž sečteno podtrženo, nemohu se zbavit dojmu, že tak učinili zištně a prvoplánovitě. Udělali to schválně a teď si mnou ruce. Samozřejmě jde jen o subjektivní názor a vím, že mně bratru více než polovina lidu řekne, že se velmi mýlím a ať jdu kam Slunce nesvítí, nicméně už i ta skutečnost, že vesele dva roky ignorovali dotaz a žádost o diskuzi ze strany "zlé korporace" o něčem svědčí. A je rozdíl mezi prey a Prey, to snad víte a vím, že víte na co narážím ohledně definice duševního vlastnictví ;-)