Zpět na článek

Diskuze: Studia kvůli obtěžování ruší vztah s Avellonem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

IamShyNotScared
IamShyNotScared
Level 1 Level 1
8. 7. 2020 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Morte's story:
‘An elderly man was sitting alone on a dark path, right? He wasn’t certain of which direction to go, and he’d forgotten both where he was travelling to and who he was. He’d sat down for a moment to rest his weary legs, and suddenly looked up to see an elderly woman before him. She grinned toothlessly and with a cackle, spoke: “Now your third wish. What will it be?”

“Third wish?” The man was baffled. “How can it be a third wish if I haven’t had a first and second wish?”

“You’d had two wishes already,” the hag said, “but your second wish was for me to return everything to the way it was before you had made your first wish. That is why you remember nothing; because everything is the way it was before you made any wishes.” She cackled at the poor berk. “So it is that you have one wish left.”

“All right,” said the man. “I don’t believe this; but there’s no harm in wishing. I wish to know who I am.”

“Funny,” said the old woman as she granted his wish and disappeared forever. “That was your first wish.”’

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: ignoruješ to, že já mluvil o firmách a korporátech. U každý smouvy tam máš i doložku, kde je mimo jiné, i jak se budeš chovat, pokud jsi spojen s jejich značkou.
O tomto jsem mluvil. To, jak rychle tuhle doložku aktivovali a navíc že přehodnotí i jeho práci an jejich projektu a nejspíš ji odstraní, už je důkaz toho, že je věc vážná a že jsou ochotni obětovat i část nákladného vývoje. Což znamená, že si musí být už jistí, tohle není jednoduchá věc a stojí to peníze, nějaký výmysl na internetu by to sám o sobě nezpůsobil.

Pak je tu etická úroveň jeho chování. Tam si každý dělá názor podle svých hodnot.

Pak jsou tu jednotlivé případy, kde je to podle toho kde a komu a v jakém právním řádu se to stalo. Tam někde můžou zasáhnout i orgány činné v trestném řízení a předat to pak soudům.

Ty to všechno šmudlíš do jedné věci.

@butka1998: korporát nemusí vymýšlet špínu. Pokud se někoho chce zbavit, nejjednodušší je mu dát 6 platů, nebo v případě extérního pracovníka nějaký paušál a nechat ho podepsat mlčení. Procedura na jednu hodinu a máš to vyřešené.

A pak je tu ještě jedna věc, z minulosti. Dodnes se totiž přesně neví, proč jej spolumajitelé z Obsidianu (defakto za hodinu) vyplatili a zbavili jeho podílu na firmě.

Já spíš nechápu, že mu ta láhev alkoholu za tohle všechno stála. Už se opakuju, ale když jsem prostě před mnoha lety cítíl že ten alkohol už mi nedělá dobře a jsem jakože fakt hodně agresivní (rvačky po hospodách, ne doma :D a ani nemám rodinu ve sklepě, jenom bitky s blbcema), tak prostě jsem přestal. A samozřejmě pak potkal další hromadu lidí i z anonymních alkoholiků a spousta lidí tam měla úplně stejnej problém a někteří právě se nervali, ale dělali sexuální útoky na ženy, kde se nekontrolovali a ano – hodně z nich dostalo podmínku, nebude to řešit soud, ale omluvíte se, slečnu vyplatíte a vy budete chodit na terapii a do AA. A mimochodem, jsou tam i ženské, byť u nich probíhá ta agrese pak trochu jinak.
A mně upřímně štve, že Avellone zjevně patří do tohodle klubu a není schopnej si za ním ani zajít. No a nakonec má za to tohle. Ego a blbost. Je mi ho líto, ale musí přijmout odpovědnost. Před sebou a nyní díky tomu že s tím odmítnul cokoliv dělat i před mediema a veřejností. A přitom mu původně před roky by stačilo si přijít, sednout na židličku a říct ahoj, já jsem CHris, jsem hodně vystresovanej a potřebuju pomoct s alkoholem.

je to jen další nešťastnej případ člověka, kterej včas neuměl zajít za nějakým odborníkem (lékařem/knězem) a prostě se zeptat, Mohl by jste mi pomoct, asi se se mnou něco děje. Pak jsou následky takové, že ubližuje lidem ve svém okolí a samozřejmě sám sobě.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: SD nejspíš nebylo myšleno jako South Dakota ale jako San Diego.

Nicméně mě by třeba zajímalo, co následovalo potom. Kdybych já zveřejnil 3 zprávy z konverzace s někým, tak by to taky mohlo vypadat úplně jinak než skutečnost. Tady nejde ani tak o to, jestli si to někde schovávala uložené nebo ne, ale proč to najednou zveřejnila teď, po šesti letech. Já bych svou teorii měl. Sama píše, že mu to odpustila a ptala se ho na nějaké rady spojené s kariérou. Takže dokud ji byl prospěšný a pomáhal ji, tak to přešla jako chybu, která se může stát a teď neodmítne příležitost si taky kopnout. Samozřejmě, může to být pravda a nemusí. Jenom tohle měla poslat policii k vyšetřování a ne to hned plácat veřejně na Twitter. Pak vznikají spekulace.

Asi se shodneme, že znásilnění je o dost horší než nějaké prasácké zprávy, což samozřejmě taky není v pohodě. Co se týče toho znásilnění, tak to začíná tím, že ji prý opil. Bože, jak já miluju tuhle výmluvu. Pokud ji násilím někde nedržel a nelil ji ten chlast do krku, tak se opila sama. Pak ji se dvěma kamarády doprovodili do pokoje a po chvíli odešli. Ráno prý měla pocit jako by měla sex, ale brala to jako sen. Pak ji jeden z těch kamarádů údajně řekl, co se stalo. Avellone řekl, že ho odmítla. Takže nejdůležitější pro celý případ je ten jeho kamarád, ale nikde jsem neviděl jeho vyjádření. Třeba alespoň tohle dělají správně a řeší to s ním za zavřenými dveřmi.

Souhlasím s tím, že tohle se prostě nemá hned takhle veřejně propálit. Pusťte to na veřejnost až s nějakými důkazy a výsledky, co se teda bude dít. Bez ohledu na to, kde je pravda, se ty ženy ale nemohou divit, že na ně pár lidí online útočí. Sami se rozhodly to zveřejnit někde na sociální síti, místo normálního postupu.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Já tomuhle rozumím... A třeba plně si uvědomuji, jak tohle ovlivňuje volby a vlastně je to dobře... Protože většinou jediný trest za zjevnou korupci je pokles preferencí...

Tady ale jde o to, že ten člověk se choval jen nevhodně... Takže na rozdíl od toho "pedofila" (Jen pro zjednodušení)... Tenhle člověk není nebezpečný... Takže si umím představit, že tohle se dá řešit finančním postihem a nějakou striktní dohodou / režimem spolupráce...

Máme tady úchyláka, co píše dokonalé scénáře... Tak fajn necháme ho psát scénář a omezíme jeho kontakt s ostatními na nezbytné minimum... Popř. nastavíme komunikaci tak, aby šla vždy přes nadřízeného apod...

Problém obecně je, že téměř nikdo nezapadá do nějaké šablony normálního člověka... A čím větší génius, tím z principu spíše nebude zapadat... A ve chvíli, kdy budeš striktně vyžadovat, aby se každý do té šablony vešel, jinak bude potrestán / vyhozen... Tak každý z nás bude ohrožený nějakým postihem... A zvlášť u těch mezi lidských vztahů je to problematické...

Ve finále to pak vede k těm korporátním nesmyslům, které zase vedou jen k tomu, že tě prakticky kdykoli můžou vyhodit zákon / nezákon...

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: No počkej počkej počkej. Četl si vůbec to vlákno co jsi poslal? Hlavně se koukni na časy. Ty oplzlosti psal v 1:20 RÁNO pravděpodobně napitej a v baru. A ráno když se probral a přečetl si to tak tý ženský napsal, že jí dluží tak milion omluv. To je pro mě důkaz, že prakticky o nic nešlo (a že to byla typická kravina pod vlivem... a že lidi kolikrát dělaj horší věci). Už jen ten čas to napovídá a jeho následná omluva než odepsala stejně tak. Samozřejmě spekuluju, ale nemůžeš popřít, že můj výklad situace není víc než pravděpodobnej. A nezlob se na mě, ale dole píše, že jí údajně jiní i znásilnili a tak dále, ale že nemá důkazy tak to říkat nebude a podobný věci. A pak tam tvrdí, že on bydlel v Jižní Dakotě a ona v New Yorku a u ní sice bylo 1 ráno, ale podle ní u něj bylo 10 večer. Což nesedí u něj bylo tak o hodinu MAX 2 míň podle časových pásem (tedy 11:20 nebo 0:20) a ještě více si proto myslím, že byl někde v baru a nebo už doma, ale pěkně ztřískanej a ona úmyslně napsala čas, kdy mohl být "ještě při smyslech. Prostě tím chci říct, že mi tohle jako důkaz dost smrdí. Tím spíš, že jde o pěkně vážný nařčení a tohle vypadá jako nevinej omyl pod vlivem.

@Nikdykde: Problém je, že ty zdroje jsou víc než pochybný (není to v žádném z článků co jsem viděl doloženo nějakými tvrdými důkazy, ale spíše jen spekulací a pár "svědectvími"). A nebo pseudo důkazy jako odkaz co postnul prso. A opomínáš ještě druhý častý korporátní postup. Házení špíny, když se někoho kdo ti není po chuti potřebuješ zbavit, ale nemáš žádný pádný důvod proč ho vyhodit. Mno tak prostě ten důvod vytvoříš. To je taky poměrně častá věc ve velkých korporacích a politice.

Upřímně nevím, jestli to udělal nebo ne. Ale nelíbí se mi jak to média rozmazávají a jak studia až moc horlivě zakročila bez nějakého pořádného důkazu (a pokud ho mají tak ho neukázali). Presumpce neviny je asi cizí koncept dneska nebo já už nevím. Neviděl jsem žádnej opravdovej důkaz, že to udělal a dokud ho neuvidím tak je za mě nevinej. Až bude důkaz prosím linčujte si ho od nevidím do nevidím a klidně se k tomu přidám.

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady nejde o to, že položení ruky na zadek je dnes trestné a před roky nebylo. Akorát před lety nikdo neřešil, že někdo z vedení opilej osahával uklizečku nebo sekretářku. Dnes už to přípustné není, protože všichni lidé mají svoji důstojnost a holt někteří co toho zneužívali se teď diví, že najednou je čeká zodpovědnost za to co udělali.

Bohužel, podle všeho jse u Avelloneho o opakovanej průšvih. Já nechápu jak takovej inteligentní člověk nad tím nezapřemýšlí, že něco co bylo normální někde v místě a době jeho mládí, mezi vrstevníkama, prováděl i v rámci své práce (což vám zakazuje už základní etika, boha jeho) a hlavně když jezdil po světě. Protože co vám dovolí v jedné kultuře, může být v jiné i třeba přímo trestné. Tam logika velí bejt opatrnější a prostě slušnější.

Přiznám se, že mne to strašně zasáhlo.

Tak strašně chytrej člověk a nepohlídá si v opilosti takovýhle, zbytečné, chování a dopustí se obtěžování. Taky jsem měl problémy s mírou pití, tak jsem prostě a jednoduše úplně přestal a roky abstinuju. Je to přece celý o odpovědnosti za svý chování.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako a takhle to funguje ? Že, "OK" proviníte se sexuálním obtěžováním, šéf vás vyhodí a ještě to dá na TWITTER. Bez soudu, bez policejního obvinění ? Jako kde to jsme ? Už si o vás nikdo ani kolo neopře bez ohledu na to, že třeba soud řekne NE, ON TO NEUDĚLAL. Už se to nedá vrátit, džin už je venku z lahve. A ten člověk má podělanej zbytek života.

Jděte do internetu ! Ježiš já jsem tak šťastnej, že jsem si zrušil internet a Facebook a Twitter a všechny tyhle hovadiny. To není sociální život, to je zbytečná nadstavba skutečného sociálního života, která vás zbytečně odvádí od skutečných problémů ve vašem životě. A víte co ? Po dlouhý době jsem skutečně šťastnej a lehkej. Tak lehkej.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako nikdy jsem neslyšel, že by ženská řekla, že ji obtěžoval někdo jako BRAD PITT. On na ně udělá cokoliv a je to OK. Ale když to udělá vošklivej AVELLONE je problém. Spravedlnost anywhere ?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tadeáš Pepř: Jen reaguju na to, že pod termínem "sexuální napadení" si člověk představoval něco jinýho před dvaceti lety a dnes. Plácneš ženskou po zadku a seš tam.

Termín znásilnění nikde nepadl, tak proč se jím oháníš ?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každej chlap "zneužije" ženskou když je opilá. To je snad základní taktika, ne ?
Počkat do čtyř do rána, až je na plech a pak jí nabídnout rameno.

Tak co nám zbývá chlapy.

DOBÝVÁNÍ ŽENY = dnes stalking
A teď ani využít situace a štrejchnout si z vožralou ?

Za snížení porodnosti v EU a USA může korektnost.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: Ty ignoruješ to, že jsou případy, kdy taková obvinění zničila lidem život. Probíhalo to úplně stejně, nikdo se jich ani pořádně nezeptal na jejich pohled, společnost je odsoudila, byli vyhozeni z práce / ze školy a konec. Za rok, za dva se sice zjistilo, že to bylo úplně jinak, ale to už měli smůlu. Já pracuju s tím, co je v tuhle chvíli veřejně dostupné a na základě toho nemůžu jednoznačně říct, že Avellone je takový nebo makový. Nic jiného než pár obvinění bez jasného důkazu s kontextem venku není. Takže já si počkám, jak to bude probíhat dál a až pak budu soudit, jaký Avellone je.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Já nejsem ani na jedné straně... Umím si představit více variant... Nicméně co je normálním způsobem? Systém je v těhlech věcech strašně neefektivní, takže je těžké na něj spoléhat... Takže to beru tak, že my sice nevíme jak to bylo, ale ona to ví... A pokud cítí, že je v právu, že má zprávy o tom, že se Avellon dál chová stejně... Pak její postup chápu, ale samozřejmě měla by být schopná si ho obhájit a nést případné následky...

prso
prso
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Přesně. Tenhle zcela elementární fakt má ale už přes dva roky většina nejen český společnosti problém pochopit.
Lidská psychika je v tomhle strašně komplexní a leckdy iracionální, ty případy se absolutně nedaj paušalizovat. Teď na mě třeba úplně náhodou vyskočil tenhle příspěvek.

http://www.reddit.com/r/Stoicism/comments/hecnn1/anger_at_self_after_sexual_abuse/

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Nechci nafukovat tuhle debatu protoze kvuli ni pisete sem a ne do TLOU2, ale jenom pro upresneni, znasilneni je jakakoliv sexualni aktivita, kterou delate jinemu cloveku proti jeho vuli a to bud za pouziti nasili, pohruzky nasili, nebo lsti, drogou nebo proste vyuzijete bezbrannosti toho cloveka (opilost, bezvedomi, dusevni stav). Samozrejme mluvim o ceskem pravu, ne mezinarodnim nebo americkem.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 07:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: Tady je problém, že tyhle věci nesouvisej s rozumem... Ve smyslu tohle se dělat nemá, tak budu rozumný a dělat to nebudu... On je prostě takový... Stejně jako někdo je třeba rváč a hledá příležitost... Jinej zase příležitostnej uživatel drog (Nemyslím závislého) atd. atd. Většina z nás bych řekl, dělá věci, které by se dělat neměli a vychází to z naší povahy...

Já když jsem před přechodem pro chodce a vidím červenou... Tak se rozhlídnu doprava, doleva... Nic nejede = Jdu ; Jede, ale stihnu to = Jdu ; Jede, nestihunu to = Nejdu... Pro mě je vesměs ten semafor zbytečný... Kdybych dostal pokutu, tak ji zaplatím, ale budu se cítit dotčený, protože se vlastně nic nestalo... Protože prostě jsem takový...

A on zase bude genius a trochu úchylák no... Každý je nějaký, já si třeba umím představit, že bych ho poslal do pr... A dál z toho nedělal vědu... Samozřejmě je velká komplikace, když se tohle děje mezi kolegy v práci...

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
24. 6. 2020 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je hrozně kontroverzní téma. Skuteční predátoři jednají z pozice moci a na tom se nic nezmění. Možná se naučí své potřeby vyjadřovat méně nápadným způsobem, ale v principu se bude dít to samé... Pokud má např. režisér moc rozhodnout o obsazení pozice ve filmu, na kterou se hlásí tisíce zájemkyň... Pak asi není nutný naznačovat těm zájemkyním, že by bylo vhodné si ho získat na svou stranu...

Další věc je to propouštění z práce... To je v podstatě trestání bez soudu, hodně nebezpečná věc... Jedna věc je vyžadovat čistý trestní rejstřík a druhá je vyhazovat na základě obvinění... To přeci logicky musí vést k tomu, že dojde k odcizení lidí mezi sebou... A samozřejmě můžete říct existují důkazy... Jenže důkazem přeci nemůže být to, že vás někdo viděl / obvinil, že někomu saháte na zadek nebo výpis zpráv... Hrozně důležitý je kontext... Vztahy mezi lidmi nejsou smluvní záležitosti... Nemůžete mávat papírem, že vám žena dala souhlas ji osahávat, líbat apod... Aby to pro mě byl důkaz, tak tomu musí předcházet jasný a rázný odmítnutí... A stejně tak by se mělo přihlížet na lítost...

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: I kdyby to bylo jak rikas, tak pointa jednani za zavrenymi dvermi je to, ze nikdo o nicem nemluvi a vsichni se tvari ze se nic nestalo, ne ze se to vsude rozmazava. Krome toho si myslim, ze verejnost ma pravo vedet jak to v techto pripadech bylo. Prijde mi neuveritelne toxicke ze se verejnost dozvi jenom utrzky, drby a "suskandu" a na zaklade toho si casto udela spatnej obrazek, presneji obrazek, kterej nereflektuje realitu. A tenhle obrazek podle me zpusobuje zvysenou agresi ve spolecnosti vuci urcitym skupinam. Nekdo bude nesnaset zensky za krivy obvinovani, jinej zase bude nesnaset chlapy za prasactvi. Pritom pravda muze bejt uplne nekde jinde. Nepotvrzeny informace jsou strasna vec, protoze vytvari dvoji vyklad.

prso
prso
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amos: To je právě ono, mně nejde o "obecně". Je bohužel potřeba se zabejvat každou kauzou konkrétně. Když už se teda o takhle extrémně citlivym tématu píše, tak je nutná novinářská zodpovědnost (a ideálně nepsat zlehčující věty typu "jak už to tak bývá", ale na to už jsem si zvyk), která spočívá v poskytnutí co největšího množství dostupnejch faktů (nebo ať předejdu slovíčkaření - perspektiv). Jinak to vede k diskuzi, jako je tahle, což je tak vždycky. Lidi si to ani pořádně nepřečtou a začnou rozjíždět litanie o spiknutí hysterek, co si po letech vzpomněly.
Samozřejmě mě to napadlo, jenže když se o to trochu víc zajímáš, tak zjistíš, že ty oběti (ženy, muži, kdokoli) z toho nikdy vlastně nic nemaj, prakticky jenom další online harassment od fanoušků. Teď se bavim konkrétně o prostředí herního průmyslu, který je prostě specifický.
Nehodlám ho tu ňák pranýřovat, páč samozřejmě nevim a celý se mi to ekluje. Pokud bych ale měl furt (v tomhle konkrétním případě) trvat na tom, že lžou, tak už jsme na rovině docela rozsáhlý konspirace, která mi přijde mnohem míň pravděpodobná, než že se jedna celebrita několikrát vožere a chová se jako dobytek. Ale to je na každym, jak si to vyloží.

prso
prso
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždycky u těchhle kauz dělám to, že si ty nařčení sám hledám, co ty ženy opravdu říkaj, protože z nějakýho důvodu vždycky v těch článcích chyběj (i když pravda občas pochopitelnýho, protože to bejvá často dost sliz). No a pak člověk narazí třeba na tohle. Jako nejsem nijak extra prudérní, ale tohle o jeho charakteru něco přeci jen vypovídá, ne? Pro kontext doporučuju přečíst celý vlákno, ale ti, co maj jasno, a bojej se, že je nějaká "pipka" nařkne za pozdrav na ulici, ať se ani neobtěžujou.

http://twitter.com/jacquicollins_/status/1274509359427383304

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: existují zdroje, z nichž vznikla i tato novinka.

Za druhé, firmy s ním rozvázaly spolupráci, kdyby to bylo jak si někteří myslí, že stačí tweet a pomluva a hotovo, tak to tak skutečně nefunguje, protože to by pak Chris z těch firem vysoudil miliony.

Stejně tak tohle není holywoodský film, kde krásní právníci vedou velké řeči před porotou. I podle taktnosti s jakou se zpráva dostala ven to spíš vypadá, že něco provedl i možná v rámci těch firem a každej kdo zná práci v rámci korporátů tak ví, že se tam dává přednost spíš jednání za dvěřmi, řešení přes právní oddělení a řeší se to někde diskrétně s ohledem na poškozené a i na něj. A to samé i s tím, že už prohlásili i to co si můžeš přečíst zde. Zjevně o celé věci mají své informace a jak píšu, skutečně to nevzniká tak, že si někdo libovolně něco vymyslí, jak si někteří myslí.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to hruza, kvuli takovejmhle lidem a takovyhlemu zpusobu uvazovani ze obvineni = odsouzeni (a reakcim na to) za chvili budou lidem montovat do hlav sondy, aby jim precetli myslenky a aby se zjistilo jak to doopravdy bylo.

Drotman
Drotman
Level 8 Level 8
23. 6. 2020 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Terepin: Tej nálepky sa v Usa už nikdy nezbaví, vždy to niekto vytiahne.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sneaky Bitch: Neboj se je to naposledy, cos mě tu viděl. BYE INTERNETE

Sneaky Bitch
Sneaky Bitch
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvalita místních diskuzí je poslední dobou opravdu velkolepá. Buď se tu několik dní omílají nekonečné argumenty o TLOU (samozřejmě nesmí chybět "SPOILER" v každém druhém příspěvku) a nebo je tu člověk trpící samomluvou, který si zase vystačí úplně sám...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
23. 6. 2020 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jak maj všichni hned jasno. Nikdo se ho nezastane.

Protože to bylo na INTERNETU, tak je to pravda.
Nemaj si snad novináři ověřovat zdroje a v tomto případě tak, že vyslechnou danou ženu ? Ne že to napsalo studio, tak je to pravda. Bavíme se o člověku, ne o za***ný videoherní postavě.

Reklama
Reklama