Hry vyjdou zase temer soucasne a jak ja to vidim, prodeje budou 20+ milionu na strane COD (bohuzel) a tak 7 milionu BF3. Je totiz spousta lidi, co herni biznis nesleduji vubec a kupuji slepe dalsi dil jejich 'oblibene' hry rok co rok. BF3 ma sanci u hracu BC2 a novych hracu, ne u tech co hraji COD.
Problem je myslim docela jasnej - malo nebo vubec reklamy. Ja do tehle zpravy o te hre vubec nic neslysel a na metacritics jsou pouhe tri recenze. Tak jak se ma sakra neco takoveho prodat kdyz o tom nikdo neda potencialnim zakaznikum vedet?!
Uplne stejna grafika neni, ale stejny engine dost pravdepodobne. Kazdopadne pokud se to bude hrat stejne jako BF2, bude mit tech par neprijemnych veci opravene (predevsim hitboxy a lepsi optimalizaci), tak to rad vyzkousim.:-)
To se da dost tezko povazovat za dostatecnou informaci kdyz singleplayerova kamapn jede na Unreal engine 3 a multiplayer na Frost (nebo jak se jmenuje). S UE3 nemam problem, ale ac mam vyssi nez minimalni pozadavky (resp. procesor je na minimalnich pozadavcich, ale grafika je rychlejsi), takove Bad Company 2 se neda hrat ani na minimalni detaily. Takze pocitam single ano, multiplayer ne.:(
Ten trailer je jiz pres tri roky stary, takze rozhodne nejde o "novy trailer" a rozhodne nerika nic o tom, zda pouzivaji nebo nepouzivaji nejnovejsi build Source Enginu.
Icem4n: Witcher vysel krabicove se spoustou bonusu a krom toho je to samozreje mnohem obsahlejsi hra nez Amnesia, takze ano, prodalo se toho 1,5M kusu. Pak by ti ale nekdo mohl spocitat o kolik by to bylo vice nebyt piratu. Adventury maji mensi hracskou zakladnu a o to vetsi dopad maji pirati na prodeje. Prodeje by nikdy nedosahly tak velkych cisel jako Zaklinac, ale urcite by byly vyssi a kazdy prodany kus se v malem studiu pocita.
Mam naprosto stejny nazor. Vzdycky se hraje za hodne a zle. Mediim proste vadi, ze jde o skutecnou existujici skupinu a ne proste o 'teroristy' jako je tomu napriklad v Modern Warfare. Smesne. Ale je mozne, ze ten poprask kolem toho uspech hry jeste zvysi.
Vypada to dobre. Jsem zvedavy na nejakou ukazku hrani multiplayeru, ale zatim to vypada, ze budu mit zacatkem pristiho roku par tydnu/mesicu co hrat.:) Graficky to vypada jako MW2. Doufejme, ze bude take stejne dobre optimalizovany.
No z techto dvou to vidim spis na COD. V takovych hrach si radsi zahraji multiplayer (napr. singleplayer Modern Warfare 2 jsem nedohral, nudil jsem se) a jelikoz multiplayerova cast Medal of Honor jede na Frost enginu, neposlape mi na mem oldchool HW. Naopak s COD pocitam, ze bude optimalizovany i na HW srot kvuli vydelkum.
Dobre delaji. Pokud se jim vsechny nedostatky podari odstranit, pujde o velmi slusnou hru a predevsim si tim napravi reputaci a posili sve budouvci tituly.
@YouAreEmpty: No COD mi nikdy emotivni neprislo, takze se uvidi. To treba konec MOH mi prisel mnohem emotivnejsi nez cokoli co jsem vicel v COD serii (a to jsem hral krom trojky vsechny dily).
To se tvrdilo i o WaW a az na par ostrejsich zaberu (napriklad kdyz vojakovi ustelite nohu) nic moc. Treyarch neumi moc pracovat s enginem COD4 a takove zabery dost casto vypadaji spise smesne.
Skutecne morbidni tituly vychazely pred vice jak deseti lety. Predstavte si takoveho Blooda postaveneho na Dunia enginu nebo Cryenginu. To by bylo asi skutecne prilis.
Osobne se mi nelibilo treba stale dokola sledovat VATS kameru ve Fallout 3. Tak nejak toho bylo prilis. Bohudik, ze se v NV da vypnout.
Jen malickost. Prvni dil Darksiders mozna neni tak dobry jako druhy dil (i kdyz ja si myslim opak), ale bez debaty je mnohem vic post-apo nez dil druhy, protoze se mnohem vetsi casti odehrava na znicene Zemi. Ve druhem dile je to jen jedna pasaz a jeste k tomu neskutecne mizerna.
No ja mam v MW2 take nahrano nejakych 200 hodin a cheatetru jsem potkal spoustu. Bude to ale take dano, ze casto stridam hry a tedy i skupiny hracu. Rekl bych, ze potkam cheatera kazde tak tri nahrane hodiny. A to se pocitaji pouze ti, kteri jsou proti me. Jestli jsou cheateri v mem tymu tak snadno nepoznam.