Start CoD: Black Ops bude hodně drahý
Jestliže jste si loni na podzim stěžovali, že na vás doslova i z vnitřní strany očních víček koukala reklama na Call of Duty: Modern Warfare 2, evidentně to nebylo vůbec nic oproti tomu, jakou marketingovou smršť rozpoutá Activision u chystaného nového dílu. Podle CEO firmy, Bobbyho Koticka, se bude jednat o největší investici za dobu fungování firmy, která kdy byla vynaložena na uvedení jakékoliv hry do prodeje. Kotick to zdůvodňuje "zájmem široké veřejnosti" o chystané pokračování série Call of Duty, což prý stojí za to, aby se do launche nacpal pořádný balík peněz.
Pochopitelně je to i z důvodu konkurenčního boje, který se na podzim rozhoří naplno s vydáním hry Medal of Honor - přímého konkurenta Call of Duty: Black Ops. Na mnoha diskusních fórech se navíc objevuje další, trochu škodolibý důvod. Vzhledem k tomu, že za hrou stojí studio Treyarch, které sice umí dělat dobré hry, ale nedovede k nim přidat něco navíc, kvůli čemu bychom se měli posadit na zadek, se právě reklamní kampaň má postarat o to, aby se běžní hráči nijak neohlíželi na kvalitu hry, ale koupili si ji pouze podle dojmů z reklamy. Co na to říkáte vy? Už jste se rozhodli do které série "půjdete" na podzim (pokud vůbec do nějaké)?