@Jank9
@Jan Dobes Multiplatformní hry na PS3 vypadaly podstatně hůř než na Xbox 360. A Cell byl natolik revoluční že Sony raději pokorně přešla na standardní PC architekturu.
Na PC mohl bodovat nanejvýš Ubisoft Store. Na Steamu je to naopak slabota, vždyť tam má tahle novinka podobný počet hráčů jako skoro dva měsíce staré KCD 2.
@Ragna Rock
@Ragna Rock Kdo se teprve chystá KCD2 koupit a nemusí mít vše na Steamu, tak na Epicu je podstatně levnější. Základní verze o 350 a Gold edice o 450 Kč.
@Luk83: K ceně Oculus Quest 2 by se Sony blbě dostávalo kdyby místo zoufale zastaralýho PSVR přišlo s nástupcem který by mněl konkurenceschopný parametry. PSVR má 1MPx na oko a propojení kabelem, Oculus Quest 2 má 3,5MPx na oko a funguje samostatně nebo u náročnějších her lze připojit k PC bezdrátově. Ale i tak, PSVR jsem za 6K nikde nenašel, v ČR je nejlevnější za 7000Kč a v zahraničí obdobně. K tomu si připočti ovladače Move za 2000Kč a jsi na 9000Kč. Oculus Quest 2 je v ČR nejlevnější za 12,5Kč ale na Francouzským, Italským nebo Španělským Amazonu za 10000Kč.
Opravdu skvělá novinářská práce. 18.12. 18:25 Na facebooku Warhorse je článek o problémech s alfou. 19.12. 14:02 Na twiteru Warhorse je zpráva o odstranění téměř všech chyb v alfe v0.2 a jejím vydání druhý den ráno 19.12. 19:32 Na Hrej vychází článek o problémech s alfou(a ani zmínka o tom že už jsou odstraněné) 20.12. 10:42 Na Steamu vychází alfa v0.2 a bugy jsou opravdu pryč O dva dny později je na Hrej stále jenom původní neaktualizovaný článek a hateři radostně klikají...
@doomista: Seriove číslo mobilu se formátováním ani flashováním nezmění. Ovšem když Apple nespolupracuje s PČR tak je to k ničemu. Nevím jestli je to u Googlu nebo Microsoftu lepší. U PC zase i po zformátování zůstane seriove číslo BIOSu. Stačí je znát. Když se nový majitel připojí na internet tak by teoreticky Microsoft mohl kradené PC identifikovat. Policie je přes IP adresu, providera atd. muže najít. Ovšem v praxi o podobném případu nevím takže MS na to asi taky kašle.
@red-icius: Doporučuji si přečíst původní článek na Indie Statik a pak se teprve vymlouvat na nedostatek informací. Distributor si hraje na mrtvého brouka a nakonec po 4 měsících pošle vývojářům dopis že se jejich hry prodalo 0 kusu. Přitom je hra 3 měsíce mezi nejprodávanějšími v The adventure shopu. To na podmínky smluv neukecáš.