profile-image

poor_hero

poor_hero
Registrace 13. 11. 2008
ID 2581084485
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

poor_hero
poor_hero
Level 1 Level 1
9. 1. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

IMHO by herní publicisté měli konečně zapomenout na téma vztahu her a umění, dokud si

1) pořádně nevyjasní, o čem vlastně přesně chtějí psát a nedají textu nějakou soudružnou strukturu, takhle je to jen pálení od boku různými směry 2) nejdřív alespon trochu nezjistí, jak to vypadá na poli uměnovědných teorií, nikdo nechce odborný text, ale když už o něčem píšu, tak by bylo dobré mít alespoň elementární background

Jinak se pod ten povrch nikdy nedostanete.

poor_hero
poor_hero
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ono jde o to, že spousta hráčů má pořád pocit, že jsou počítačové hry podceňované, není jim věnována dostatečná pozornost, veřejnost žije z hloupých mýtů o pc hrách apod., ale když přijde na to, aby sami zvedli úroveň "mediální gramotnosti" tím, že se budou zajímat alespoň o základní literaturu, tak se začínají zdráhat... A jsou tím sami proti sobě.

Přitom povědomí o tom, co se v "games studies" děje, je dobrý základ pro komplexnější uvažování o pc hrách.

Třeba by pak nevznikalo tolik zpozdilých článků objevujících "umění v hrách" apod. Berte to tak, že ta nudná teorie pro pár lidí rozšiřuje chápání pc her a čím víc toho víte, tím víc máte možností, jak hry uchopit a jaký přístup si zvolit, aby to uvažování bylo co nejefektivnější.

Každopádně chápu, že je to i problém toho, že tu zatím v tištěných časopisech o pc hrách nebo i na webech, neexistuje v tomto směru žádná popularizace...

poor_hero
poor_hero
Level 1 Level 1
13. 11. 2008 04:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, vždycky mě dojme jak jsou někteří, uměnovědnými teoriemi naprosto netknutí, autoři schopni v poměrně krátkém textu zbourat propracované a promyšlené koncepty realismu neuvěřitelně banální úvahou.

Reklama
Reklama