Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Uznávám, že to asi zní vtipně. Živím se překladem z ČJ do AJ, tudíž mám natolik zažitý západogermánský syntax, že už ten český moc nezvládám. :D "To land a headshot" je pak běžná fráze v angličtině a hodit VEDLE sebe (nikoliv na sebe) ammo používá snad každý i v češtině, jelikož je ve hře název "ammo crate", a tudíž by překlad na "hodím vedle sebe muniční bednu" nedával moc smysl.

@Miami Vice: Já bych to naopak dal za vinu tomu, že většina lidí běhá s HP okolo 50%. Tudíž není problém je zvládnout na jednu ránu. A nejvíc přidává opravdu ten chybějící suppression efekt. Je obrovský rozdíl, když na tebe někdo střílí a můžeš v klidu zamířit a na jednu ránu ho trefit do hlavy - to od BF3 nešlo. A především jsi říkal, že hraješ na konzoli a jelikož jsem zkoušel oboje, tak musím říct, že na PC toho uděláš opravdu o dost víc a ten combat je mnohem rychlejší, u snipera to platí dvojnásob.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 8. 2018 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukys.b: Souhlasím s tím, že BF3 byla dobrá hra. BF4 a Hardline byly naprostou katastrofou, která nikdy neměla spatřit světlo světa a bohužel velká část dnešních hráčů Battlefieldu přišla právě díky těmto dvěma hrám, takže je obhajují v naprosto iracionálním tónu. Co se týče BF1, tak si dovolím nesouhlasit. Je to skvělá hra, která má výborný gameplay, skvělý gunplay, je na tom skvěle technicky, má jeden z nejlepších netcodů všech dob, grafika je nádherné dílo a inovace v podobě nových modů, jako Operations nebo Frontlines, jsou naprosto zásadní pro celou sérii. Ano, je to jiný Battlefield, než na co jsou lidé zvyklí, ale hra je to sakra dobrá. Ani famózní BF Vietnam mě nedokázal i po několika stovkách hodin bavit při každé nové hře tak moc, jako je to v případě BF1.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
11. 1. 2018 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kohi01: Myslím si, že jabjab se baví o MP stránce. Jelikož příběhově a co se týče mapy byla GTA 4 mnohem lepší, než 5. Problém je však v tom, že MP nebyl ničm zajímavým, nebyl tam žádný progression system a nic, co by hráče drželo, šlo jen o ježdění ve velkém městě v autech a střílení po lidech. SAMP i GTA Online mají obě nesmírnou škálu možností, co se v nich dá dělat, proto je zřejmé, že tam lidé budou trávit mnohem více času. Ale co se týče SP stránky GTA 4, tak před nedávnem vydali Rockstaři patch, který umožňuje spustit legálně GTA 4 i na WIn 10 a komunita to uvítala. Co se týče SP, je 4 stále velmi oblíbenou hrou, jelikož pro ni vznikají mody mnohem jednodušeji, než pro 5 a i Rockstaři ví, že ta komunita hrající s mody nebo ti, co je přímo vytváří jsou ve 4 velmi aktivní.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
11. 9. 2018 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Omluv mě, neuvědomil jsem si, že většina čechů nikdy nepřesáhne úroveň angličtiny A2. Navíc jsem si drze dovolil předpokládat, že si tohle budou číst hráči, kteří si to zvládnou odvodit. Proto překládám:

V mé první hře v Bitevním poli V (V je římská číslice, ale budu překládat pouze anglický jazyk) jsem měl 30 zabití ku 3 úmrtím jenom za odstrelovače a většina z toho byla v boji na krátkou vzdálenost a úplně v pohodě jsem se byl schopný se zbavit tří zástupců útočné třídy na dálku 20-30m, než se ke mně dostali. A to vše díky tomu, že mi efekt potlačení nerozhodil můj zaměřovač (nezaměnit za míření) a byl jsem schopný trefovat rány do hlavy bez jakéhokoliv rozptýlení.

Pokud by ti nedával smysl syntax, který jsem použil, napiš mi na prekladaninazvuzanglictinynedavasmysl@gposta.com a rád ti to dovysvětlím.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
10. 9. 2018 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miami Vice: Dovolím si nesouhlasit. Sniping je na stejné úrovni obtížnosti, jako byl v BF1. Místo sweetspotu a 80 average hitmarks je teď odstraněný efekt suppression, který značně zlehčuje sniping a menší damage. Snížený damage je kompenzovám faktem, že většina hráčů běhá po bojišti se sníženým zdravím kvůli tomu, jak systém health regen v BFV funguje.
V mé první hře v BFV jsem měl 30/3 jenom za snipera a většina z toho byl close range fight a úplně v pohodě jsem byl schopný se zbavit i tří assaultů na dálku 20-30m, než se ke mně dostali. A to vše díky tomu, že mi suppression nerozhodil aim a byl jsem schopný landovat headshoty bez jakéhokoliv rozptýlení. Dokonce mi snipování připadá největší zábava od BFBC2. Jediný, kdo je současným snipingem znevýhodněný jsou ti, kteří campují s výhledem na spawny a tudíž nemají šanci zničit člověka na jednu ránu hned jak ho uvidí.

A pro Spratka mám akorát to, že rakovina může být jakýkoliv class, ale úplně jakýkoliv. Lidi, co si za supporta vezmou mortar a sedí v klidu na spawnu, tankeři s mortar truckem, kteří dělají to stejné. Medik, kterej tě revivuje zpoza rohu před nepřátelskou střelbou jenom proto, aby si nahnal body a ty nemáš šanci se z toho vymanit, assault, kterej si vezme autofaggetico/hellriegel/model 10A a sedne si do rohu. Pilot, kterej si vezme Heavy Bombera se strategic packem a dává 20 killů na jeden run. Support kterej si lehne s bipodem do uličky před spawnem, hodí si vedle sebe ammo a není šance ho flanknout. Neexistuje konkrétní třída, co by byla cancer. Jde o hráče. A vzhledem k tomu, že většina hráčů BF dnešní doby přišla s tragickou BF4 a nemají představu, co je teamplay, tak mám strach, že to už lepší nebude.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 8. 2018 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spratekk CZ: Proč tak ofenzivně? Pouze jsem odpovídal. A myslím si, že stačí prohledat internet a nalezneš obrovské množství materiálů, které ti potvrdí to, co říkám. A pokud se podíváš na první rozhovory s Danielem Berlinem po odhalení BFV tak uvidíš, že jejich hlavní idea, co se gunplaye týče, je "shoot where you aim". Toto již od BF4 bylo problémem a BF1 tímto trpí jednoznačně nejvíce, proto se tolik tlačilo na gunplay update, který to částečně odstranil, i tak je ale spread naprosto odlišný od toho, co se zdá za přijatelné. Stačí už jenom to, že broky létaly naprosto random do určitého okruhu od tvého crosshairu. Právě proto byl Model 10-A hunter tak oblíbený, protože se jednalo o jedinou zbraň, kde nebyl nastavený random pellet deviation a proto bylo také tak jednoduché tuto zbraň používat.
Jako důkaz ti ale můžu poslat oficiální tweet z účtu BFV, který ti doloží, co jsem výše popsal: "With no random bullet deviation in #Battlefield V, where you aim is where you shoot." - twitter.com/battlefield/status/1012817240297738241?lang=cs

Na zbytek doporučuji zadat do vyhledávače "visual recoil BF1"

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
22. 11. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miloch.pivoch: Já jsem pořídil za plnou cenu jak původní hru, tak premium a křivdu necítím. :) Beru to tak, že jsem to kupoval tehdy, když to bylo nové, teď už je to přeci jen rok stará hra. A za druhé, jsem velmi rád, že ceny jsou tak nízké, protože to může přilákat další hráče a tím pádem oživit hráčskou základnu.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
9. 11. 2017 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval:
1) Není, je to o subjektivnosti, ale to by stačilo číst, co píšu, ne jen první řádek. A především si dávej pozor na špatné citace, jelikož jsi uvedl věc, co jsem údajně napsal i přesto, že jsem ji v životě nenapsal.
2) Pokud nechápeš, tak je potřeba se asi začíst do diskuze, kde jsi doteď nic takového nezmínil. Celá diskuze započala ideou o návratu WWII jako mainstreamového herního tématu. Proto nevím, proč se najednou všichni začínají snažit o strhnutí diskuze k SP tématice.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
23. 5. 2017 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Katastrofálně nepřehledný interface, který vypadá jak z her minulé dekády, velice špatný server browser, ve kterém něco najít zabere věčnost, obrovské zpoždění v killfeedu, takže se mi stalo, že jsem kolikrát čekal
5 a více sekund, než jsem zjistil, že jsem někoho zabil, coz je v boji šílená doba, velmi špatně vyřešený HUD, špatná latence všech přítomných serverů - málo kdy se stalo,že bych viděl lidi s pingem pod 100, nevyváženost jednotlivých classů a hlavně ta strašně zastaralá grafika.
Neber to ale zle, hra mě velice bavila a přesně na něco takového jsem dlouho čekal, nicméně to pro mě ale stále není dokončena hra.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
22. 4. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No už bylo na čase. :D Battlefield se uvědomil po sračkách v podobě 4 a Hardline, u CoD ten proces byl trochu pomalejší. Ale to je pravděpodobně dáno tím, že byli natolik velcí, že se nemuseli snažit překonat konkurenci, a tak si dělali, co chtěli. Nad CoD jsem zlomil hůl po MW3, tak doufejme, že tohle nebude jenom další průser.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
30. 8. 2018 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Spratekk CZ: To proto, že DICE odstranili vizuální recoil, který v BF1 dělal neskutečněj boredl. Recoil tam je a je dost citelný, jenom už ti neskáče zbraň po celém monitoru.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
9. 11. 2017 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mart9: Nevím. Nepředpokládám, že když komentuji pod příspěvkem, který pojednává o největším a nejkomerčnějším MP gigantovi na FPS scéně, tak někdo přijde s argumenty ohledně kampaně.
michal: Triggered. Nemají pravdu, vyjadřují své subjektivní názory, stejně jako já. Abychom mohli soudit pravdu, potřebovali bychom nezaujateho objektivního pozorovatele, kterým ty asi nebudeš.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
9. 11. 2017 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: Druhá světová válka už musí nudit opravdu všechny. Mezi lety 2000-2010 to byl základ pro velkou část her, které byly na trhu. Jediné, co z druhé světové chybí, je simulátor štábního písaře. Nevím, jak to máš s hraním ty, ale já osobně, i spousta mých známých, co dospívala v tomto období, je naprosto znechucená druhou světovou, protože se jedna dekáda točila opravdu jen kolem ní. Je potřeba si vymyslet nové téma - to je ale problém když Vietnam je pro trh v USA pořád velmi citlivé téma a blízkovýchodní války snad úplně pro všechny.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Nevím, jak přesně to je, já to zaslechl u LVLCapa a je možný, že jsem to pochopil špatně, ale tak nějak to odtud vyznělo. Každopádně nechce se mi úplně sledovat znovu celé 15 minut dlouhé video, kvůli tomu, abych znovu slyšel dvě věty. :D
Co se týče toho snipera, ono je to na PC extrémně jednoduché, když si vezmeš např. Gewehr M.95 Infantry, který má jen iron sights a jdeš do prvních linií místo střílení z druhého konce mapy a chápu, že tohle není na PS4 asi úplně možné.
A to nešikovné rozdělování battlepacků ani nekomuentuju, donutilo by mě to se v pátek večer rozčilovat, a to já nechci. :D
No a k tomu chatu. Já se tam občas opravdu bavím, někdy mi tam přijdou ty konverzace mnohem víc juicy a edgy, než třeba na /pol na 4chanu. :D Naposledy mě pobavila fráze, kterou jeden hráč na nějaké operation reagoval na 16 sniperů v útočícím teamu: Every sniper in attacking team is garbage loving piece of shit subhuman who needs to be genocided.
Jo, konverzace příjemná, rád se civilizovaně s někým pobavím, jelikož u většiny ostatních hráčů ty konverzace moc sofistikované nejsou. :)

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: 7% se týkalo poklesů killů u všech typů granátů vydělené počtem aktivních hráčů (protože Battlefieldtracker ukazoval celkový nárůst killů, ale to bylo z důvodu příchodu mnoha hráčů spolu s novým DLC). Celá ta idea je to, že když jsi dřív hodil granát a byl u tebe support, tak jsi ho měl do pár sekund a mohl ho hodit znovu. Což bylo třeba v případě třetího sektoru na Monte Grappa a vlajky B vyložená katastrofa a clusterfuck+nade spam obdobný Metru z trojky. Protože tam byla spousta supportů a lidi jenom házeli granáty. Nyní to bude tak, že přítomnost Ammo Crate ti urychlí obnovovací čas, který je normálně něco kolem 38 sekund (nejsem si ale 100% jistý), ale nebudeš ho mít hned, jak tomu bylo doteď. Jde o to, že nahradili rychlý, ale nestabilní přísun granátů pomalým a stabilním. Tudíž, když ho budeš potřebovat, tak nějakou dobu počkáš, ale není možné, aby jsi ho házel jak kamení.
Jinak hraju na PC, takže je možné, že se tyto problémy týkají jenom určité platformy.
U Levelování Classů jsi napsal, že ti přijde pokurvený a o medailích, že ti přijdou stupidní. A mně se naopak obojí líbí. Zvlášť medaile mi přijdou alespoň částečná náhrada skvělého systému Assignmentů. A co se týče výplně toho místa mezi levely u classů, tak to DICE slíbili vyplnit. Například už teď se testují další 4 zbraně v CTE, které mají přijít na level 10 a budeš muset splnit assignmenty, takže bych se nebál toho, že se to v budoucnu neopraví. A abych mluvil za sebe, já nedeju ani tak na progress, jako spíš na hru. V BF3 jsem měl všechny unlocky a assignmenty hotové po 150-200 hodinách hry a i tak jsem tam strávil šťastně dalších 300 hodin. :)
U těch DLC je to čístě o názoru. Já jsem na nich nějak nelpěl, tudíž jsem čas do jeho vydání nějak nehrotil. Spíš to beru tak, že to chtějí rozplánovat na delší dobu, aby neměla hra po necelém roce venku všechny DLC a poté komunita odešla pryč.
A neboj se, já ji kritizuji od rána do večera i přesto, jak ji zbožňuji, akorát mi přišlo, že hanobíš zrovna ty prvky, se kterými jsem já spokojený. :D

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
30. 3. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond:Co přesně myslíš těmi "psími kusy"?

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
28. 6. 2018 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vokser: Vypadá, ale není. Grafika není vše, hraje se to zcela jinak, je to spíš kombinace BF1 a Bad Company 2. Gameplay je mnohem pomalejší, není to tak zaměřeno na rush and push jako BF1, nejvíc mi to svým game pace momentálně připomíná Vietnam.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
29. 8. 2017 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: Hraji to už přes 4 měsíce. Na Youtubu neodebírám kromě kanálů, které mám přímo spojené s prací nikoho. Twitch nemám a nikdy jsem tam nebyl. Close Enough

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
19. 7. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rappix: +1

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom11: Já zas nechápu, jak to někoho může nebavit a připadat mu to stejný. :)

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem tvrdý odpůrce pirátství, od útlého věku hry kupuji a nikdy v životě jsem si nestáhl jedinou hru. Jsou však momenty, kdy mi snaha lidí o pirátění hry příjde logická. Pokud vydavatel vydává po čtvrté NAPROSTO stejnou hru, u níž se akorát změní prostředí a lehce zlepší grafika, a následně za ni chce 60 dolarů, tak není divu, že se za to lidem jednoduše platit nechce. Je zde tedy prostor pro polemiku a otázku, zdali není hlavním problémem vydávání recyklovaného obsahu? I mean, podívejme se na Assassins Creed Origins. Všechny hry mezi AC2 a Origins byly víceméně pořád to stejné dokola, poté se Ubisoft rozhodne překopat celý systém a bum, hra z naprosto nezajímavé, nudné a recyklované série se prodává skvěle a lidé nemají problém za ni zaplatit plnou cenu. Stejný příklad s Battlefieldem. Od BF3 klesaly prodeje, protože BF4 a BFH jsou jenom nehezky vypadající kopií či reskinem třetího dílu. Poté vyjde BF1 - naprostá změna v sérii a hry se prodá více, než 4 a Hardline dohromady. Takže si znovu položím řečnickou otázku - jsou problémem nespolehlivé pirátské ochrany, nebo je hlavním problémem nadstřelená cena recyklovaných her?

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
13. 6. 2017 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Achjo. Ty trailery jim fakt nejdou. To už trailer na early-access PUBG má větší šťávu.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
26. 4. 2017 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika vypadá skvěle, ale trailer je vcelku nezajímavý.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: A abych taky trošku pohejtil, tak mě neuvěřitelně sere to, jaké množství AA zbraní na všech mapách je. Jak jsem již zmínil, strávil jsem v letadlech spoustu času a co mě vždycky vytáčelo byly individua, které si na celé operations vlezly do AA, dobře schovaného za "frontou", takže žádný sniper nebyl schopný je sundat a jenom střílely na co se hne. Což je třeba na Fao Fortress, kde se tvé letadlo spawne v dostřelu první AA zbraně vyloženě nervydrásající. Stačí, že už artilery truck není možné letadlem zničit, takže přehnané množství AAček mne opravdu vytáčí. Dál mě štve, že není nějakým způsobem omezené místo řidiče/pilota/kapitána v behemothu. Kdyby se třeba zavedlo, že musíš s behemothem mít alespoň 50 killů, nebo s classem odpovídajícímu charakteristice behemothu aspoň dva levely, nebo se nedostaneš k řízení tohoto stroje. Protože v drtivé většině případů, a to jak na operations, tak na conquestu, řídí behemoth někdo, kdo má i po půlce kola za řidiče KD 2/8 a vůbec se nezajímá o to, jak by mohl zbytku teamu prospět. Většinou je buď extrémně daleko od boje, nebo naopak vletí plnou parou naproti nepřátelským dělům, AA a AT zbraním a v obou přpadech jej udělá naprosto zbytečným. Ano, ono je úsměvné sledovat, jaké nadávky jsou lidé v behemothu schopni v chatu vymyslet a poté jimi častovat řidiče, ale když se dostaneš do jejich kůže, tak zjistíš, že to není žádný med. Co jsem se teď také dozvěděl, že se bude v blízké době měnit, je účinek AT granátů na pěchotu - doteď to byly víceméně další dva granáty pro assaulta a to mě vytáčelo.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
9. 11. 2017 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mart9: Prosím o nevytrhávání mého názoru z kontextu předchozí debaty, kdy se řeší návrat WWII jako mainstreamu. A pokud mají hráči opět touhu hrát hry s touto tematikou, tak je třeba, aby otevřeli oči a přestali se koukat na hry jako Battlefield či Call of Duty. Máme hry jako Red Orchestra, Sniper Elite, Day of Infamy, Battalion 1944, Days of War, Raid: World War II, Enlisted, Hell Let Loose a počítat se dá i nový Wolfenstein. Tito hráči po čem sáhnout mají, čímž se idea toho, že nejsou hry s druhoválečnou tématikou, stává irelevantní.

Reklama
Reklama