Zpět na článek

Diskuze: Přístup do placených DLC BF1 půjde sdílet

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
3. 4. 2017 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě delší komentáře by sem psát nešlo? Proboha...

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Nevím, jak přesně to je, já to zaslechl u LVLCapa a je možný, že jsem to pochopil špatně, ale tak nějak to odtud vyznělo. Každopádně nechce se mi úplně sledovat znovu celé 15 minut dlouhé video, kvůli tomu, abych znovu slyšel dvě věty. :D
Co se týče toho snipera, ono je to na PC extrémně jednoduché, když si vezmeš např. Gewehr M.95 Infantry, který má jen iron sights a jdeš do prvních linií místo střílení z druhého konce mapy a chápu, že tohle není na PS4 asi úplně možné.
A to nešikovné rozdělování battlepacků ani nekomuentuju, donutilo by mě to se v pátek večer rozčilovat, a to já nechci. :D
No a k tomu chatu. Já se tam občas opravdu bavím, někdy mi tam přijdou ty konverzace mnohem víc juicy a edgy, než třeba na /pol na 4chanu. :D Naposledy mě pobavila fráze, kterou jeden hráč na nějaké operation reagoval na 16 sniperů v útočícím teamu: Every sniper in attacking team is garbage loving piece of shit subhuman who needs to be genocided.
Jo, konverzace příjemná, rád se civilizovaně s někým pobavím, jelikož u většiny ostatních hráčů ty konverzace moc sofistikované nejsou. :)

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: 7% se týkalo poklesů killů u všech typů granátů vydělené počtem aktivních hráčů (protože Battlefieldtracker ukazoval celkový nárůst killů, ale to bylo z důvodu příchodu mnoha hráčů spolu s novým DLC). Celá ta idea je to, že když jsi dřív hodil granát a byl u tebe support, tak jsi ho měl do pár sekund a mohl ho hodit znovu. Což bylo třeba v případě třetího sektoru na Monte Grappa a vlajky B vyložená katastrofa a clusterfuck+nade spam obdobný Metru z trojky. Protože tam byla spousta supportů a lidi jenom házeli granáty. Nyní to bude tak, že přítomnost Ammo Crate ti urychlí obnovovací čas, který je normálně něco kolem 38 sekund (nejsem si ale 100% jistý), ale nebudeš ho mít hned, jak tomu bylo doteď. Jde o to, že nahradili rychlý, ale nestabilní přísun granátů pomalým a stabilním. Tudíž, když ho budeš potřebovat, tak nějakou dobu počkáš, ale není možné, aby jsi ho házel jak kamení.
Jinak hraju na PC, takže je možné, že se tyto problémy týkají jenom určité platformy.
U Levelování Classů jsi napsal, že ti přijde pokurvený a o medailích, že ti přijdou stupidní. A mně se naopak obojí líbí. Zvlášť medaile mi přijdou alespoň částečná náhrada skvělého systému Assignmentů. A co se týče výplně toho místa mezi levely u classů, tak to DICE slíbili vyplnit. Například už teď se testují další 4 zbraně v CTE, které mají přijít na level 10 a budeš muset splnit assignmenty, takže bych se nebál toho, že se to v budoucnu neopraví. A abych mluvil za sebe, já nedeju ani tak na progress, jako spíš na hru. V BF3 jsem měl všechny unlocky a assignmenty hotové po 150-200 hodinách hry a i tak jsem tam strávil šťastně dalších 300 hodin. :)
U těch DLC je to čístě o názoru. Já jsem na nich nějak nelpěl, tudíž jsem čas do jeho vydání nějak nehrotil. Spíš to beru tak, že to chtějí rozplánovat na delší dobu, aby neměla hra po necelém roce venku všechny DLC a poté komunita odešla pryč.
A neboj se, já ji kritizuji od rána do večera i přesto, jak ji zbožňuji, akorát mi přišlo, že hanobíš zrovna ty prvky, se kterými jsem já spokojený. :D

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystofko: No vidis na neustaly buff/nerf MH bych uplne zapomnel :D Heled jasny, ja taky samozrejme budu radsi, kdyz to budou balancovat, nez aby to nechali lezet ladem nevybalancovane. Ale vsechno ma svy meze a tohle mi proste kolikrat prijde dost usmevne. Jako by DICE ani poradne nevedelo, kde je ten problem, co s nim ma delat a kde chce tu zbran mit a tak delaji random upravu, pockaji si na data a plac komunity a pak posoudi jak moc to napravili/jeste vic podelali :) Na neustale upravy jsem zvykly, ostatne hral jsem Destiny, ale i ten proti tomu byl slaby salek caje a to cital podstatne sirsi zbranovy arzenal.

Cely Ammo 2.0 mi prijde postaveny na hlavu a nechapu tu potrebu delat takhle radikalni zmenu, kdyz do ted s timhle problem nebyl. Btw, o tom 7% procentnim snizeni jsem slysel, netykalo se to ovsem ciste gas grenade? Protoze jinak mi to prijde spis jako nejaka random odchylka (ostatne to museli brat za pomerne male casovy usek) nez skutecny trend. Protoze si neumim vysvetlit, jak dojde k snizeni pouzivani granatu tim, ze do hry pridas moznost, ze se ti obnovuji granaty v inventari :) Pokud za tim existuje nejaka logicka uvaha, rad si ji poslechnu :) A ano je pravda ze se s tim bohuzel snizi role supporta, coz je skoda, prtoze uz tak za nej hraje dost malo lidi (pres to ze je bozi)

Nevim kde hrajes, ja hraju na PS4 a co jsem tak procital bf borum, nejsem jediny, kdo tam ma s timhle po posledni updatu problem (spis naopak). Pravdebodbne to souvisi s tim, jak ted prenaseji zetez mezi servery a samotne hrace, tezko rict, ale jednu dobu to bylo fakt naprosto sileny (a mym pripojenim to rozhodne neni, protoze u jinych her problem nemam). Vcera jsem to ovsem na chvilicku zapl a zdalo se to uz relativne v pohode, tak snad to nebyla nahoda.

Ano Battlefield Companion je opravdu velmi slaba nahrada za battlelog. Me se jinak menu hry libi, ale jeo funkcnost je desna, obcas si pri tom fakt trham vlasy vztekem. Uprimne jsem ve hre asi min funkcni menu zatim jeste nevidel :D

K obsahu. Jak jsem psal, me osobne tohle nevadi, spis mi to vyhovuje, jelikoz jsem clovek, co se vetsinou chytne jedny zbrane a pak nehraje za nic jineho. Navic je to takovy trochu navrat ke korenum. Ovsem jak jsem psal, v porovnani s mnozstvim prechoziho obsahu a moznosti (ikdyz jich mozna bylo zytecne prehrsel) predchozich BF to proste pusobi tak trochu dojmem, ze slo spis o lenost a nutnost, nez samotny umysl. Obvzlast kdyz je tahle hrstka zbrani tak skvela vybalancovana, ze? :D Argument ze je to prvni svetova a moc zbrani nebylo neni moc validni, protoze zbrani existovalo opravdu mraky. Navic pokud vim (uprimne jsem to nejak moc nezkoumal), tak valna vetsina BF1 zbrani bylo spis experimentalniho charakteru a malo z nich se bezne v prvni svetove valcilo. Navic ja osobne povazuju za spatne rozhodnuti variant. Jasny, ja chapu, ze tam na to nejde nandat takovy mnozstvi kramu jako treba v BF4, Ale proc si nemuzu sam zvolit jakykoliv scope ci treba pridani bipodu. Jak rikam, kdyby pri takovem mnozstvi zbrani byli perfektne vybalancovane, tak to pochopim. Ale uz jen statistiky jejich pouzivani davaji vedet, ze to tak neni :)

V cem ohledne nesouhlasis v lvlovani classu? Protoze ja vubec nenapsal duvod, co mi na tom vadi, takze me prekvapuje ze se mou nesouhlasis :) Ale tak v rychlosti napisu, co mi vadi. Za prve me stvalo jeho neretroaktivita pri zavedeni 50 lvlu (a je mi jedno, jestli to tak DICE dela normalne, me to prijde jako debilita). Navic cely ten progress system je radne podivny. na 3 lvl. otevrete vse krome posledno 10. zbrane Takze od 3 do 10 lvlu zadna odmena. A co teprve do te padesatky, tam uz se vubec nic nedeje. Navic odmena za 50 lvl mi prijde znacne bizarni. Jeden blbej dog tag. Nemolhi vam dat treba nejaky unikatni skin, ktery by hned ukazal, jaci jste borci (kdyby teda momentalne ve hre nebyla tahle funkce ukazovani zbrane, co vas zabila, rozbita). Co me ovsem dostalo nejvic, ze je tenhle dog tag na predni stranu, nikoliv na zadni jako zbytek class dog tagu. To uz je fakt postaveny na hlavu.

K tehle MP hre, za kterou clovek da pres 3k aby si ji mohl zahrat kompletni, vyslo prvni DLC temer po pul roce!!!! To proste neni v poradku. Ja to bral spis jako konstatovani smutneho faktu, nez nejaky breceni, ale budiz. Jestli ti to prijde ok, ze se EA s DICE flakaj...Jeste jim za to podekujem ne? U MP hry je dodavani dodatecneho obsahu a ziveni komunity dost zasadni vec. A jestli predchozi dil stihl vydat 3 (obsahove podbne velike, ne-li vetsi) DLC do dob, nez BF1 vyslo prvni, je tady asi neco v neporadku. Nehlede na to, ze jak jsem psal, ta recyklace assetu je do oci bijici (nove mapy jsou krasne a z toho co jsem zatim zahral jsem spokojeny, ale tak nejak si rikam, co ze na tom tech pul roku delali).

Jinak ja si v tomhle ohledu na hru nestezuju, zde ji vetsinou branim jak to jde. Hra je proste neskutecne zabavna a imersivni a momentalne je to pro me nejzabavnejsi multak. To ale prece neznamena, ze k ni nebudu obejtkivne kriticky, ne? Ja vim ze je ta hra skvela, ale ja ji chci mit jeste lepsi. Je to spatne? Ale ano, je fakt, ze dost lidi si na to stezuju presne timhle zpusobem, co pises (na of. bf forech furt ctu jak je tenhle BF shit a ze to nema s BF nic spolecneho). Ale je proste fakt, ze at je ta hra sebezabavnejsi, sebehezci a sebefuncknejsi (ano start oproti BF4, to je jak nebe a dudy), tak ji trapi taky spousta nestatsnych designerskych rozhodnuti. Opravdu, to co predvedli s battlepacky a medailemi je naprosty vysmech. Proc menit neco co funguje :)

Jinak teda ja taky nejsem zas takovy BF veteran, zacal jsem az s BFBC2, ten jsem hral tekrat dost dohromady s BF1943. BF3 jsem v podstate temer preskocil a naskocil zas az pomerne nedavno s BF4. Osobne BF1 taky povazuju za nejlepsi z BF1, ale jak jsem psal, neni to pro me duvod, proc tu hru nekritizovat, kdyz tam co kritizovat je :) Samozrejme obcas se najdou lidi, co si tu jedou az zbytecny castokrat nicim nepodlozeny hate na BF (vetsinou protoze EA). A na to ja jsem taky alergickej :) ALe snad neni nutne hrat vsechny BF abych mohl soudit kvalitu tohohle. Samozrejme tvrdili pak nekdo, ze tohle neni BF a pritom hral predtim jen BF4, tak je to proste idiot a smirme se s tim, ze tech je internet bohuzel plny :)

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
30. 3. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond:Co přesně myslíš těmi "psími kusy"?

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
1. 4. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystofko: No ja ted nedavno poridil Horizon ZD a s tim jsem na chvilku vypustil jak hrani BF1, tak sledovani klasickych kanalu vcetne meho oblibeneho levelcapa, asi to budu muset projet, protoze tohle me fakt zajima. Ale snad me chapes, proc mi to zni tak silene :)

Tak ono jde asi i trochu o skill. Ja nejak moc nekempim, naopak hraju agresivniho PTFO sniper, takze se vicemene neustale presouvam. Gewehr M.95 je jedna z mych nejoblibenejsich zbrani, ucil jsem se na ni snipit (normalne to ve hrach moc nedelam), ikdyz ja ji ted pouzivam rad ve variente Carabine :) Uplne nejradsi mam pak SMLE v Infantry variante (respektive ja pouzivam Lawrencovku z deluxky), to je moje vubec nejpouzivanejsi zbran. Ale hraju vetsinou conquest, takze i kdyz se dari a jsem hodne vysoko, tak to neni uplne slava. Operace moc nejedu, ale urcite tam to co pises delat jde i na PS4 :)

Jo battlepacky jsou des. Me to ovsem v patek potesilo, pac se mi tam z niceho nic objevil battlepack za Battlefest. Me spis nastvalo, ze jsem si nedavno precetl info, ze vsihni hraci po prihlaseni do hry obdrzi 2 battlepacky a squad boost. Do ted jsem nic nedostal :( Ovsem nebylo by to poprve :) Porad cekam na svuj PTFO skin z prvniho Battlefestu :D

Lol, ja bych ten chat fakt strasne chtel, abych se mohl bavit presne takovymihle bizary. Ikdyz obcas neco v tomhle stylu zaslechnu od nejakyho random squad membera (a uprimne, kdybych si nevypinal mikrofon, bylo by z me strany slyset podobne veci). Kazdopadne se tomuhle komentari nedivim. Ja kdyz vidim v operacich tu hromadu (a to myslim doslova) kempicich sniperu krcicich se za zakopem a do toho se podivam na nepretalskou lini, kde to sviti jak vanocni stromecek od vsech scope glintu, mam chut to okamzite vypinat :D

To ja tez, obvzlaste pak o BF1, kde se mi tady toho na hrej moc nedostava :) Vetsinou je to jen odrazeni ustepacnych poznamek ze strany hateru :D

UPDATE: Tak jsem koukl na to levelcapovo video. Ten delay neni 3 sekundy, ale 0,3 sekundy, coz uz by smysl davalo :) To snizeni ucinosti AT granatu mi prijde taky vtipny - 10% :D To neni veru moc :D Kazdopadne jak Lvlcap rikal, asi ani neni treba snizovat ucinost, spis jen v nekterych konkretnich modech at granaty zakazat :) Jinak me docela mile prekvapilo, jak se bude menit CQ. Tedy bodovani v nem, ktery by vyraznym zpusobem mohlo menit dynamiku hry. Zatim mi to taky prijde tak na pul cesty, ale nevypada to vubec zle :)

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: A abych taky trošku pohejtil, tak mě neuvěřitelně sere to, jaké množství AA zbraní na všech mapách je. Jak jsem již zmínil, strávil jsem v letadlech spoustu času a co mě vždycky vytáčelo byly individua, které si na celé operations vlezly do AA, dobře schovaného za "frontou", takže žádný sniper nebyl schopný je sundat a jenom střílely na co se hne. Což je třeba na Fao Fortress, kde se tvé letadlo spawne v dostřelu první AA zbraně vyloženě nervydrásající. Stačí, že už artilery truck není možné letadlem zničit, takže přehnané množství AAček mne opravdu vytáčí. Dál mě štve, že není nějakým způsobem omezené místo řidiče/pilota/kapitána v behemothu. Kdyby se třeba zavedlo, že musíš s behemothem mít alespoň 50 killů, nebo s classem odpovídajícímu charakteristice behemothu aspoň dva levely, nebo se nedostaneš k řízení tohoto stroje. Protože v drtivé většině případů, a to jak na operations, tak na conquestu, řídí behemoth někdo, kdo má i po půlce kola za řidiče KD 2/8 a vůbec se nezajímá o to, jak by mohl zbytku teamu prospět. Většinou je buď extrémně daleko od boje, nebo naopak vletí plnou parou naproti nepřátelským dělům, AA a AT zbraním a v obou přpadech jej udělá naprosto zbytečným. Ano, ono je úsměvné sledovat, jaké nadávky jsou lidé v behemothu schopni v chatu vymyslet a poté jimi častovat řidiče, ale když se dostaneš do jejich kůže, tak zjistíš, že to není žádný med. Co jsem se teď také dozvěděl, že se bude v blízké době měnit, je účinek AT granátů na pěchotu - doteď to byly víceméně další dva granáty pro assaulta a to mě vytáčelo.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
30. 3. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz jsem cetl, ze ma DICE v planu udelat neco s tim, aby se s DLCckama netristila komunita, trochu jsem se zalekl, s jakou blbosti zas pridjou (nestacim totiz zirat, co s tou hrou v posledni dobe delaji za psy kusy). Ale tohle reseni mi prijde jako naprosto skvely napad. Libi se mi i ta moznost zpetne ziskat zkusenosti. Tim si pojistili, ze hraci stejne budou mit potrebu si DLC nakonec koupit. Vic takovych dobrych zprav :)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystofko: Pockat coze? Ten delay snad ale plati jen kdyz si pod palbou ne? Nebo to jako ted hodim granat a budu tri vteriny cekat, nez mi vylitne z ruky? Vzdyt to je postaveny na hlavu. Kazdopadne tahle zmena jen krasne potvrzuje to co jsem psal, ze si DICE samo neni tak uplne jisto tim co dela a jede metodou pokus omyl. Jeste ze je tu to CTE :)

Hele k tem rankum, chapu ze je to vetsine hracu putna, ale ja bych opravdu ocenil preci jen alespon trosku lepsi odmenu za tu 50ku. Alespon ten blby skin. To co jsem dostal byl pro me policek do tvare (obvzlast kvuli tomu, ze jak uz jsem tu zminoval, je tenhle dog tag na predni stranu, nikoliv na zadni jak zbytek class dog tagu). V zasade mi ovsem nejvic vadi ta neretroaktivnost. V podstate kdokoliv k tomu prisel po updatu, mohl mit mnohem vyssi class rank nez ty, ackoliv si s tou tridou nahral nesrovnatelne vic casu. A to jen proto, ze DICE nebyl schopny 50 ranku pridat uz od zacatku :) Ja osobne nejsem nejlepsi hra, takze mi to chvilku trva. 50. Sniper jsem udelal cca po 50 hodinach (ovsem realne jsem mel zkusenosti na 60+ rank). Ovsem nektery tridy jdou zas samy. Takovyho Supporta jsem mel desitce vcuku letu a to jsem se tehle tride vzdy vyhybal :)

Ty medaile naprosto chapu, jak jsem psal, kazda mince ma bohuzel dve strany. Taky se mi ze zacatku libil ten napad, ze te to nuti k jinemu pristupu k hrani. Ale jak jsem psal, tohle je bohuzel i ta negativni stranka, protoze to muze i rozbijet tymovou hru. Ale chapu tvuj priklad, ze to oproti assignmentum motivuje. Me to bohuzel spis stve a stary system bych uvital radeji. Zase takhle je to vetsi vyzva no (ovsem naprosto priserna byla rozbitost medaili, kdy se neukazovali ty spravne, restartoval se jejich progress atd. Porad to podle me neni 100% vyresene).

Me se ze zacatku nastaven ibattlepacku libilo, protoze jsem si rikal, ze to bude motivovat hrace dohravat hry. Ten RNG system je ovsem naprosto silenej a ja na tyhle random generatory mam docela smulu :) Kdyby neslo dokupovat BP za mikrotransakce, nereknu ani slovo. Ale takhle? V BF4 si alespon dostaval BP za nejaky milestony, nikoliv zcela nahodne. Takze se alespon castecne mohl pridel battlepacku projevit diky skillu.

Kvuli AAckum se ja letadlum vyhybal, neuceritelne mi vzdycky davali (a rozmisteni vsech AA si do ted nepamatuju). Proto asi nerfovali. Bohuzel ted to udelalo letadlo moc nepremozitelnymi. Pritomnost a dostrel AA se bohuzel hatoval uz od zacatku, jelikoz v podstate cela mapa byla pokrytam dostreme AAcek. Ten jejich nerf mi prijde ovsem moc radikalni.

UPDATE: Akorat jsem vlezl na cesky bf-blog a zrovna se v Shout boxu nadavalo na OP letadel :) Ja jsem na tuhle tichou smrt fakt alergickej :D

To s tim omezenim je dobry napad, kterych bych rozhodne uvital. Neni nic horsiho nez kdyz sedis v behemothu a ridic se kope do zadele. Ovsem uz jsem to tu resil v trosku jine podobe, kdy nekdo navrhoval omezeni sniperu na mape. Na papire to zni fajn, ale prijde mi to jako nefunkcni, protoze tim bohuzel omezujes hrace. Co na tom, ze jetreba neknuba, ale za hru zaplatil a ma pravo si tam delat co chce :)

Chat na PS4 bohuzel neni, coz me mrzi, nelze se tak bavit nad temi vybzblety. Kdyz obcas kouknu na nejaky vydie BF youtuberu, nestacim se divit, co se v chatu deje. Myslim ze JackFrags na to nedavno dokonce delal primo nejaky video :D

AT granaty bych nenerfoval. Jiste Assaulti tim muzou mit o granaty navic, ale me to tak nejak vzdycky vzhledem k povaze ty classy prislo v poradku :)

Ufff, na davaj mi tyhle slohy zabrat. Ale dobry pokec ;)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
3. 4. 2017 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lex_: A tebe to snad nuti nekdo cist? Proboha...

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystofko: Aha, no tak to sice dava smysl, ale i tak se ptam, bylo to vylozene nutne? Neslo to trebo vyresit nejakou prodlevou u supportu? To by mi prislo jako rozumnejsi reseni. V podstate stejny reseni s tim, ze se bez pritomnosti supporta nikomu nic nedoplnuje. Ale tohle se holt bude tykat celeho Ammo 2.0 a uvidime, treba to ve vysledku bude fungovat, zatim to jsou dost predcasny soudy. Ted se na to vrha DICE LA, tak to snad daji do pucu :)

Ano s tou platformou je to dost pravdepodobne. Ale ver mi, ze na PS4 tyhle problemy opravdu nebyly ojedinele (viz PS4 sekce na bf foru) :)

K tem class rankum. Co se ti na nich libi? Ano, jiste funguji, ale ty odmeny jsou proste neadekvatni. Proc vsehny ty zbrane nemohli do te desitky nejak rovnomerne rozdelit, abys oteviral kazdy rank nejakou variantu zbrane. Proc sakra musim jet na 50 rank od desatyho, prestoze jiz treba potrebne zkusenosti na 50. mam? A jak rikam, odmena za 50 level je naprosto smesna a vrcholem toho je, ze je to dogtag na jinou stranu nez by mel byt. Nemuzu si tak dat napriklad kombinaci EE dog tagu s 50. class rankem. Nejak se zdraham uverit, ze by to tak bylo naschval :D Navic to, ze tam planuji pridat variace class 10 rankovych zbrani je fajn, chvalil jsem to tu uz pod clankem, co se tu o tom zminoval, ale proc tam tohle nemohlo byt od zacatku? Bavme se o stavu v jakem to je, ne do jakeho to snad jendou mozna DICE dodela. A ocividne si samo DICE uvedomuje, ze v tomhle ohledu pochybyli, kdyz se to ted snazi vyzehlit.

Vysvetlim i proc me osobne pridjou medaile stupidni. Namisto predchozich assignments totiz nestaci, ze neco z danych ukolu udelas, ale musis si vybrat aktivni medaili. Nasledne pak musis delat jak idiot vsechny ty kroky po porade (ackoliv paradoxne nektere z pozdejsich jsou vyrazne jednodussi nez jejich predchazejici ukoly). Takze driv si jen hral a samotnym hranim plnil. Ted musis vybirat a plnit postupne jak trotl. Ja tohle opravdu nepovazuju za zlepseni od predchoziho systemu. Jiste, svym zpusobem to ma kouzlo v tom, ze te to nuti ke specifecke hre. Ovsem to by se dalo pouzit i jako protiargument, protoze te to kolikrat nuti delat veci, ktere nejsou tak uplne, co se tymoveho objektivniho hrani tyce, koser. Proc s medikem musim zabit 20 lidi grantometem? Jsem uplne alergickej na to, kdyz pak vsichni medici behaj s granatometem a bud nemuzou healovat a nebo revivovat. Fakt mi tohle neprijde jako povedene. Opravdu ti to prijde jako kvalitnejsi reseni, nez kdybys jen hral a cokoliv bys splnil by se ti oznacilo jako splnene, nehlede na to, jestli si to aktivoval nebo splnil nejake konkretni ukoly pred tim? Jediny co chvalim, ze alespon zvedli XP za medaile. Predtim ta odmena byla naprosto tristni, ted ma alespon trochu smysl :) Plus pridali konecnestuhy. Sice v dost omezenym poctu, ale lepsi nez dratem do oka.

Ja osobne taky hraju hlavne pro zabavu, na druhou stranu jsem rad, kdyz jsem za svoji snahu ci kvalitni hru nejakym zpusobem odmenen a jsem tak ke hre trosku motivovan. Coz se mi diky promyslenemu rng systemu battlepacku stejne nepostesti. Muzu vladnout tabulce klidne deset her po sobe a dostanu prd. Pak prijde nejaky jouda, co se minutu pred koncem hry prihlasil na server a lup ho, ma ho tam (me osobne se tohle stalo nekolikrat).

DLC, to je holt o pristupu. Me se po case vsechno holt preji a mam chut na zmenu. U vanilla map jsem se porad bavil, ale chtel jsem si taky uzit trochu zmeny bojiste. A me proste prijde ze jsme cekali strasne dlouho. Obvlaste pak vezmeme-li v uvahu mnozstvi obsahu v DLC (a samotny balanc uprimne taky nic moc). Ze to chteji rozvrhnout je jiste fakt. Ale proc tim padem nemuzou pridat na obsahu? S BF4 to taky hezky rozlozili, jenze tech DLC taky vyslo vic, nez co je planovano pro BF1. Jakkoliv tu hru miluju, nemuzu se proste ubranit dojmu, ze DICE jede na jistotu a na zdimacku.

Heled sto lidi, sto chuti, kazdy ma holt jiny nazor, takze chapu, ze to co vadi me nutne nemusi vadit nikomu jinemu a naopak. Ostatne od toho jsou tu diskuze, abychom se tu mohli kultivovane svymi nazory konfontovat a diskutovat nad nimi :) Ja budu kazdopadne hrat BF1 i nadale, kritika nekritika. Ale o nekterych vecech si dal budu myslet svy :)

Kazdopadne abych i trochu pocvhalil, tak musim ocenit par nedavnych zmen. Za prve je to vysse zminene Premium Friends (a jiz predtim moznost dostat se k dlc obsahu skrze divacky mod). Za druhe ocenuju, ze konecne udelali neco jako je exchange skinu. Jsou sice mastny jak prase a nestridaj se tak casto jak bych chtel, ale je to fajn napad a verim ze to udelalo radost mnoha hracum, kteri touzi po konkretnim skinu pro svou oblibenou zbran a marne se ho snazili stovky hodin ziskat. A musim taky kladne ohodnotit novy system pridelovani Scraps, kdy kazdy den muzete ziskat za svuj vykon az 100 scraps. Takze se alespon clovek neciti po celym proparenym dnu bez battlepacku jako neskutecny zabar :D Plus teda ocenuju jiz vysse zminovane budouci pridani variant class 10 rankovych zbrani.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
30. 3. 2017 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystofko: Tak napriklad to jejich neustale blancovani hry na zaklade toho, kdo zrovna nejvic breci. Takze se furt neco buffuje, nerfuje a furt se neco meni, ne vzdy nutne k lepsimu.

Z posledni doby me konkretne treba pobavil nerf AAcek. Posledni dobou si lidi hodne stezovali na letadla (obvzlaste v novych mapach dokazou byt neuveritelne otravne) a DICE se rozhodne snizit damage AA na polovinu, prestoze to je v podstate jedina rozumnejsi moznost jak letadlo sejmout. Nebo tohle, uz docela dlouho si komunita stezuje na spamovani granaty (od minulych dilu se docela zvysyla jejich ucinost a zjednosila moznost s nimi fragovat). A DICE se rozhodne pridat recharge granatu! Vim sice ze to souvisi z budoucimi zmenami s novym systeme munice (aka Ammo 2.0), ale i tak mi to prijde na povazenou. Stejne jako cely Ammo 2.0.

DICE proste zbytecne opravuje problemy, ktery podle me nemusi, zatimco neresi podstatne problemy. S novymi updaty se pro me hra stala temer nehratelna, neustalej rubberbanding, castokrat to vubec nedetekuje zasahy, bezne me zabiji nepratele zpoza rohu, kde na me nemuzou ani videt. A tyhle problemy jsem predtim se hrou nemel.

Nehlede na to, ze kazdy update prinese vic chyb nez oprav. A kdyz uz se tam neco prida, zpravidla to nefunguje. Viz napriklad costumizace. Nebyla tam od zacatku, pak byla znacna rozbita a do ted podle me nefunguje korektne. Do toho posledni dobou neustaly problemy s Battlepacky, sam jsem o par takhle prisel. Celkove je menu hry tristne pomaly a problemovy a nez aby se to lepsilo, spis se to horsi.

A do toho jsou takovy problemy jako revive bug, ktery se snad do ted neopravil. Dokonce ho udajne DICE nebylo schopny ani rekonstruovat, az relativne nedavno se jim to (temer po pul roce) podarilo. Oprava mam pocit ale stale neni.

No a k tomu si muzem navic pridat obecny problemy te hry jako velmi male mnozstvi obsahu (me to vylozene nevadi, ale ve srovnani s predchozimi BF je to vice nez usmevne), pokurveny progress system at uz jde o lvelovani, class lvlovan, stupidni medaile nebo system pridelovani battlepacku. Nehlede na to, ze na 1. DLC jsme cekali temer pul roku po vydani (a to obsahuje cele ctyri mapy, ktere brutalne recykluji jiz existujici assety), prestoze treba takove BF4 to doubou melo uz 3 DLC.

Ja tu hru mam opravdu strasne rad, porad se u ni bavim, ale obcas se nestacim divit, co v DICE vymysli. Tak snad ti to tkhle stacilo, mam toho vic, ted jsem rychle z rukavu vysypal ty nejvetsi a nejcerstvejsi bolistky :)

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Změna. :D Teď jsem se dozvěděl, že DICE mění systém těch granátů a ze nyní si je budeš moct obnovit neomezeně, jako dřív, ALE přidává se tam třísekundový delay mezi tím než zmáčkneš tlačítko pro throw a než skutečně k onomu odhození dojde - jinými slovy není možné, aby jsi do někoho sypal celý zásobník a on ti v poslední milisekundě před smrtí hodil pod nohy granát. (Hurá!) No a u class ranků to není vyloženě líbí/nelíbí .. já sám jsem toto už od BF3, kde byly class ranky prvně, nijak nevnímal. Joo, občas jsem dostal fajn body za to, že jsem měl nový class rank, ale že bych vyloženě sledoval statistiky po každé hře a čekal na nový, se říct nedá. Ale přijde mi super to, že dostaneš za odehrání s určitým kitem body, i když je asi pravda, že za tohle bych měl chválit BF3 víc, než BF1. A pokud si pamatuji, tak v BF3 taky nebyla žádná odměna za maximální rank, kromě dogtagu (O BF4 mluvit nemůžu, protože jsem tam strávil poměrně málo času). A hlavně zde nejsou ty class ranky tak těžce dosažitelné, jako tomu bylo v předchozích hrách, takže nějaká super odměna zase není tolik žádoucí, když napčíklad 10 rank za snipera jsem udělal za odpoledne. :D
A u těch medailí je to asi o názoru víc, než cokoliv jiného. Mně se to zase líbí, že mě to vyloženě nutí teď nějak hrát a teď něco vyzkoušet. Kdybych neměl vybranou medaili, která mě nutí létat v letadlech, tak bych do nich v životě nesedl, ale protože jsem ji tam zrovna měl, tak jsem je vyzkoušel a bum, teď mám skoro pětinu celkového herního času v letadlech. :D Ale když to přímo srovnám s assignmenty z BF3, kde byl jeden o tom, mít co nejvíc killů se stíhačkama, tak mě to do té stíhačky nikdy nedonutilo vlézt a myslím, že je to snad jediný assignment, který nemám splněný. Protože vždycky tam bylo to "jednou, až se mi bude chtít" a holt se nikdy nechtělo.
K Battlepackům ti můžu říct jenom jedno. Já ten systém doslova nenáviděl už od čtverky, protože je to jenom cesta jak z hráčů vytahat peníze, aniž by se však jednalo o vyloženě do očí bijící mikrotransakce, které ti odepřou určitou část obsahu.
S tím, co ty chválíš souhlasím, nechce se mi v podstatě opisovat to stejné.

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
31. 3. 2017 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Je pravda, že hru balancují až moc často, a například trojnásobná úprava toho, jaký damage dává Martini-Henry, je poměrně úsměvná. Na druhou stranu budu vždy tisíckrát raději, že budou hru balancovat přehnaně často, než aby na ni nesahali skoro vůbec - viz.M26 dart a jeho "superschopnost" zabíjet přes celou mapu v BF3, která byla opravená víc jak po půl roce i přes nepřeberné množství stížností z řad hráčů, nebo třeba ten stejný glitch v případě použití Magnum Ammo na Neosteadu 2000 v Bad Company 2, který není opravený dodnes.
S konceptem Ammo 2.0 moc nesouhlasím, protože upadne důležitost supporta, ale pokud se už po prvním týdnu zaznamenalo snížení grenade spamu o 7% a to je teprve začátek co se týče fixování této problematiky, tak mi recharge granátů nevadí.
K tomu, že ti hra nedetekuje zásahy a zabíjí tě i lidé zpoza rohu, můžu říct jen to, že jsem s podobným problémem v tomto Battlefieldu ještě nesetkal a to jsem v něm strávil už hodně času. U revive bugu souhlasím, to je katastrofa, ale snad to dají do pořádku.
S čím ještě souhlasím, je debilní menu, které je krokem zpátky po Battlelogu. V Battlelogu mám desítky přátel, s kterými pravidelně hraji a komunikuji, navíc je díky tomu jednoduché sledovat statistiky ostatních, porovnávat se s nimi a podobně. Ano, je sice Battlefield companion, ale to je taková levná náhražka Battlelogu.
Ale jsem rád, že jsi zmínil obsah. Tento argument už mi opravdu začíná lézt krkem, protože se jedná o první světovou válku, ne o moderní dobu, kdy máš miliony zbraní a miliony různých upgradů těchto zbraní. Já osobně smekám před DICE, že se jim z tak nezáživného konfliktu (z pohledu herní komunity), jako byla WWI, podařilo vyždímat tolik zbraní a zábavy. A navíc, není potřeba mít přemrštěné množství zbraní, jako tomu bylo v Battlefieldu 4. Toho obsahu tam bylo tolik, že se v tom normální smrtelník ztrácel. Stačí mít pár zbraní, které budou natolik odlišné, že je bude hráč rád střídat, a ne jako v už výše zmíněném BF4, kde jsem u Assaulta nepoznal mezi zbraněmi sebemenší rozdíl.
Dovolil bych si nesouhlasit i v tom, co se týče levelování classů. A ohledně pozdního vydání DLC mi to taky příjde jako zbytečný moaning.
Co mi ale vadí nejvíc, je komunita. Tohle BF mělo nejlepší launch od BF2 (nejlepší rozhodně neznamená dobrý, ale jde zde vidět konečně progress, ne krok zpátky, jako v případě BF4, které bylo natolik nehratelné, že to dodnes považuji za nejnezdařenější hru ze série Battlefield) a přesto si všichni stěžují, jak je ta hra špatná a krok zpátky a jak tady nic není a jak to není Battlefield a podobně. Přitom když se na diskuzních fórech/přímo ve hře těchto triggered lidí zeptám, kolik BF hráli, tak většina z nich odpoví, že BF4, ti lepší i BF3. Já jsem hrálval úplně všechny hry ze série (například předevčírem jsem si po dlouhé době zahrál Wake Island v BF1942 a byl to supr zážitek :) ) a osobně si myslím,že tato hra je nejlepší z celé série a jedním z důvodů, proč si to myslím, je to, že se vývojáři snaží aktivně pracovat na vylepšování herního zážitku a komunikují s hráčskou komunitou. Ale jak jsem již řekl, velké množství debilních lidí, kteří to nejsou schopni docenit ji dříve nebo později položí. Tím samozřejmě nemyslím tebe, jelikož máš narozdíl od ostatních pádné argumenty.

Reklama
Reklama