Zpět na článek

Diskuze: Denuvo ochránilo Far Cry 5 přesně 19 dní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Zrovna tím, že je tam nejvíce her bych se moc neohanel :D. Vetsina z toho jsou totalni hlouposti (steam). pro každého velkého vydavatele jsou podstatne hlavne konzole, ty vynaseji nejvice prachu. Nicméně taky bych netvrdil že PC hry nevydělávají, pochopitelně vydělávají ale evidentne to asi neni tolik, aby se Rockstaru vyplatilo udelat RDR na pc.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: myslíš pc, které má nejvíce her vůbec? Celkem omezené tvrzení na které jsem neměl ani reagovat.
Pc má prodeje velice slušné, jen stačí nevydat bullshit a prodeje se jen hrnou :).

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud cena PC portu bude nizsi nez prijmy z prodeju tak vydelaj, jinak ne.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: Tím se ale připravíš o docela slušné prachy.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krystofko: "jsou problémem nespolehlivé pirátské ochrany, nebo je hlavním problémem nadstřelená cena recyklovaných her?"
Nevím, ale asi ani jedno není vlastně problém ne? Ta protipirátská ochrana splní účel tím, že vydrží veledůležitý první týden od vydání hry. A to s tím recyklováním... No když si to zákazník přeje? Pokud ty hry dosáhnou nějakých předpokládanách prodejů, tak je asi spokojený jak hráč, tak i vydavatel.
Ale chápu, že tobě se tyhle hry nelíbí a chtěl by jsi originalitu a i mě to někdy štve, ale zase nikdo nás nenutí to kupovat a pokud se nám tohle nelíbí, tak si prostě koupíme to, co se nám líbí ne? Nechápu tvou úvahu, kdy ti snaha lidí o pirátění hry přijde logická. Proč by jsi tu hru chtěl vůbec hrát, když se ti nelíbí tím jak je recyklovaná?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: Takže znovu, protože jednou to asi nestačilo. Stačí to vzít logicky, kdyby se nevyplatilo vydávat hry na PC, tak by tam přece žádné nevycházely. Fakt, že drtivá většina her na PC vychází dokazuje, že se pleteš. Ušlý zisk z pirátství je minimální, protože piráti hry neradi kupují, slevy nastávají až měsíce po vydání, kdy už je to fuk a vyšší cena konzolových her je způsobena přirážkou, která jde Sony, či Microsoftu, tudíž z té vyšší ceny vydavatel vidí velké kulové. Ještě něco?

@salamon: Hlavně nenápadně :D

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: lenze na pc mas aj celkom velky usli zisk....piratenie, steam, gog, a podobne zlavy a vypredaje....kdesto na konzolach ti cena klesa pomalsie a mas vecsiu vidinu zisku, kedze je aj cena o tretinu vyssia....cize ak si to premenime na zisk, podla mna je ziskovejsie hru na pc nevydat a donutit hraca si to kupit o tretinu drahsie na konzolu....takze pc masters ak nesuhlasite, vyjadrite sa k veci

Jozoo
Jozoo
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@imatesi: V softvéri sa točí niekoľko krát viac peňazí ako v hardvéri. Nie len v hrách, vo všetkých oblastiach.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: A vydáním na PC by Read Dead vydělal ještě víc. Stačí to vzít logicky, kdyby se nevyplatilo vydávat hry na PC, tak by tam přece žádné nevycházely.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

momentalna najlepsia ochrana je nevydat hru na pc

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: a nejlepší na tom jak ceny her rostou je, že zatímco ty ceny rostou, samotná cena pro výrobu her klesá, to co skutečně navyšuje cenu hry je její propagace, takže lidi musí platit víc proto aby víc lidí platilo, ne protože hra stála hodně, prostě pfff

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, že základní prevence pirátství je kvalita a cena. Když hra stojí tak, jak je kvalitní, tak tu hru pirátí jenom menšina hráčů (ti co pirátí všechno nehledě na cokoliv). A tihle hráči si počkají na prolomení, nikdy si tu hru nekoupí (někdy dokonce ani když ta hra zpirátit nejde), takže ochrana je stejně na nic. Ostatní si hru klidně koupí když kvalita a cena sedí. Kdyby ty recyklovaný hry stály 300 a ne 1500, tak sou ty prodeje taky o nečem jiným.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
16. 4. 2018 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úvod absolutně nedává smysl. Za prvý nedočkavci nikdy nebudou pirátit, protože to trvá dýl než si hru koupit nebo předobjednat. To jestli je pirátění vetší cena než koupení hry v obchodě je taky na pováženou.

Kromě toho piráti rozhodně nejsou vždy o krok napřed (stejně jako lidi, co zabezpečujou hry nejsou vždy před pirátama) a prolomení systému není lehčí než jeho ochrana.

Narušitelé systému a ochránci systémů se střídají v tom kdo je o krok před tím druhým periodicky (stejně jako infekce a imunitní systém nebo policie a zločinci), a vždycky je lehčí reagovat na něco, co druhá strana udělá, než na to, co by mohla udělat. Pro piráty je lehčí reagovat na novou ochranu stejně jako je pro ochranáře dat lehčí reagovat na minulý úspěšný pokus pirátů.

Právě ta změna usnadní oboum skupinám se zaměřit na to nové, a to prolomit/zabezpečit. Bez této informace by se musely plýtvat neskutečné zdroje na prolomení/zapezpečení úplně všeho myslitelného.

K tématu: Hry tady byly i dávno před Denuvem a neviděl sem žádný masivní krachy společností kvůli pirátství. V současné době se dokonce skvěle prodávají i hry bez jakékoliv ochrany. Denuvo se přeceňuje.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
18. 4. 2018 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: ja taky nakupuju čistě digitálně. A jediná hra kterou sem koupil ze plnou cenu bylo GTA 5. Ja to beru tak že když si kupuješ hru v den vydání tak si kupuješ vlastně právo bejt mezi prvníma kdo to hrál. Do půl roku je 90% her na konzolích v akcích za 50% tedy za cenu pro nás normální lidi. Třeba teprve včera jsem rozjel londýnskýho assassina a věř že si ho užiju stejně jako kdyby vyšel včera :-)

imatesi
imatesi
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je kravina, tvrdit, že nejlepší ochranou je nevydávat hry na PC. Kdyby na PC nevycházely nové tituly, tak by nikdo nekupoval nový HW, když by nemusel... A v tom se teprve točí ty pořádný prachy.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: nemyslim si....konzole ma vela ludi a ak das hru a dobru hru len nane, mozes slusne zarobit....nikde som nepocul, zeby rockstar lutoval vydanie red dead serie len na konzole

Krystofko
Krystofko
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem tvrdý odpůrce pirátství, od útlého věku hry kupuji a nikdy v životě jsem si nestáhl jedinou hru. Jsou však momenty, kdy mi snaha lidí o pirátění hry příjde logická. Pokud vydavatel vydává po čtvrté NAPROSTO stejnou hru, u níž se akorát změní prostředí a lehce zlepší grafika, a následně za ni chce 60 dolarů, tak není divu, že se za to lidem jednoduše platit nechce. Je zde tedy prostor pro polemiku a otázku, zdali není hlavním problémem vydávání recyklovaného obsahu? I mean, podívejme se na Assassins Creed Origins. Všechny hry mezi AC2 a Origins byly víceméně pořád to stejné dokola, poté se Ubisoft rozhodne překopat celý systém a bum, hra z naprosto nezajímavé, nudné a recyklované série se prodává skvěle a lidé nemají problém za ni zaplatit plnou cenu. Stejný příklad s Battlefieldem. Od BF3 klesaly prodeje, protože BF4 a BFH jsou jenom nehezky vypadající kopií či reskinem třetího dílu. Poté vyjde BF1 - naprostá změna v sérii a hry se prodá více, než 4 a Hardline dohromady. Takže si znovu položím řečnickou otázku - jsou problémem nespolehlivé pirátské ochrany, nebo je hlavním problémem nadstřelená cena recyklovaných her?

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
16. 4. 2018 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim a vubec by mi nevadilo, kdyby to tak fakt bylo.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
16. 4. 2018 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: já si stále myslím že denuvo je prostě jen placebo pro pány invenstory, kteří vidí ochrana nebudou nám utíkat prachy, ale bohužel tohle se nikdy nedá dokázat protože není možný nahlídnout do alternativní reality a porovnat prodeje hry bez a s denuvem, můžeš porovnávat jen hra vs jiná hra a to bude dycky zkreslený tím co je to za hru jakou má historii kdo ji vydává i kdy byla vydána

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: hmm, asi ti vyfotím tu řadu, co v Pátek bude stát v Xzonu na GOW :D Třeba já mám v knihovně nějakých cca 100 her(70 normal, 30 z ps plus) , úplně jsem přestal kupovat diskové verze, protože jsem prostě línej. Akce na PS Store jsou mnohem výhodnější než bazar. Ale je fakt, že bazar hodně letí no..předpokládám, že v to v nějaké další generaci utnou.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No s tim poklesem ceny konzolovych her nevim. Konzolisti, ktery znam, nikdy nekupujou hry za plnou cenu. Vzdycky z druhy ruky nebo bazaru apod. A to nejsou vubec chudy, proste jim je lito vyhodit neskutecny prachy za jednu blbou hru. Existuje spousta stranek, kde lidi, co tu hru dohrali, ji predaj dal klidne za pulku.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: Odvážné a těžko říct no. Tohle vědí jen vydavatelé. Každopádně vyloženě blbost jsi asi nenapsal, Rockstar a RDR jen na konzole..

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
17. 4. 2018 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: hahaha naivka....cena vyroby hry klesa?, odkedy? si myslis, ze len marketing nafukuje rozpocet?....v kazdom aspekte vyroby idu ceny hore, ci uz je to tym s 10 alebo 100 clennmi, ak chces velku hru nieco to stoji, ci uz od takych banalnosti, ako su vyplaty, energie atd....ano marketing moze zhltnut dost....ak na to mas...2k.....ale nemusi......a nemyl si to, ze ked mas engine zadarmo....pricom vtedy nesmies nic v nom vytvorene predavat....ze to je setrenie vydajov

Reklama
Reklama