Osobně jsem nikdy nepochopila mánii kolemtohoto fenoménu. Bez urážky mi to přišla vždycky jako strašná ztráta času - za dobu tvorby nějakého paskvilu v téhle "hře" se dá ve stejném čase vymodelovat něco rozumného v 3D softwaru. Uznávám, že jako nástroj relaxace nejspíš funguje, o jeho praktické hodnotě by se ale dalo polemizovat.
@ARDJQ: Neklesej na mysli, Origins bylo primárně zamýšleno na PC a PS3 v původních plánech, pokud se nepletu, ani nebyla zmíněna, no nakonec se karty obrátili o 180 stupňů, což je sice nepříjemná zpráva pro PC pařany, ale myslím si, že později se Rayman ukáže i na téhle platformě.:) Jinak se už nemůžu dočkat, videa ze hry vypadají bombasticky a prvního Raymana jsem hltala, kouzlená hra to byla.:) Hlavně po vizuální stránce, pixelartově se jí žádný jiný titul nevyrovnal.
Tento fakt moc neřeším, kdybych si kupovala konzole kvůli přehrávání hudby, tak je asi něco špatně. I když se přiznám, že na takovém handheldu ta možnost potěší. Každopádně fakt nevím, co si o WiiU myslet, sice slibuje uspokojení i hardcorových hráčů, ale držet v ruce tu cihlu mi pro hraní nepřipadá nejkomfortnější.
No pokud si chce Square napravit pověst, tak mu asi nic jiného než oživování značek nezbyde. Uvítala bych remake Xenogears, pokud nebudou vymýšlet nové paskvily v soubojových systémech, ale budou se držet povětšinou stejné linky jako třeba při remaku FF4. Na druhou stranu bych se nezlobila za pokračování TWEWY nebo Niera.:(
Square už očividně neví coby. rozporuplné hodnocení FFXIII, negativní ohlas na díl čtrnáctý a slabá reklamní kampaň na ty dobré kousky, o kterých se ale mluví málo. Snaží se soustředit na milion her kolem, místo aby vypilovávali těch několik stěžejních. Vydání her jako 3rd birthday sice potěší, ale další MMO je naprosto zbytečné. Ledaže by by se ubíralo inovativním směrem a ne tématem fantasy světů, tomu ale nevěřím (Doufat v Personu online je očividně blbost).
@MickTheMage: To netvrdím, alespousta her má hodnoty jiné. Některé si zakládají na příběhu lepším než u mnohých filmů, jiné na husté atmosféře,další hry se pak hrají, uznávám, čistě za účelem jen a pouze zábavy, Minecraft podle mě neposkytuje nic, co bych neměla i jinde a nemusela to značit jako ztrátu času. Vtipné je sledovat jak většina hardcore hráčů ohrnuje nos nad The Sims, v případě Minecraftu je ale vlastně skádání kostek uplně v pořádku.
Hra to bude určitě parádní, o tom nemám pochyb, nicméně nějak nechápu ten rozruch kolem "nové technologie mimiky postav". Upřímně mi to přijde jako pořád stejné křečovité provedení stahů tváře jako u Heavy Rain. Ohledně revoluce v rámci této hry jsem tedy docela skeptická.
@KiRo: To mi připomnělo návštěvu jednoho xboxového fóra před pár měsíci, kde byla diskuze na téma "Co je pro vás na hře nejdůležitější?" Na výběr byla grafika, hratelnost a příběh. Zdrcující většina pak grafiku řadila na místo první, hratelnost až na místo druhé. Čímž se nechci navážet do vlastníků xboxu, mně osobně připadají konzolové války jako hloupost, jenom poukazuji na to, že je to opravdu smutný vývoj v hráčské mentalitě.:(
superman: Já se z těch tvých pravopisných chyb asi rozbrečím.
Nevím o co furt všem jde. Před 25 lety jsme slintali nad osmibitovým máriem a rozplývali se nad možnostmi, které nám tehdy hra poskytovala. Dnes jsme se posunuli do doby nehorázné rozmazlenosti, kdy hráči rozdílných platforem na sebe plivají jen proto, že na "PS3 je ten anti-aliasing nějakej slabší oproti xboxu". Spousta hráčů bazíruje na grafice až příliš úpěnlivě, trpí tím ale především hratelnost současných kousků. Nemůžu si pomoct, ale pro mě nejlepší herní knihovnu měla éra PS2. V dnešní době jakoby ty hry ztrácely na osobitosti.
@InternetPolice: To, že je ale povětšinou současná herní generace oproti těm minulým k pláči, není dáno konzolema. Problém je v mentalitě dnešních hráčů, které se chce herní průmysl zavděčit, ale taky v tom, že vývoj her je čím dál náročnější, zejména časově, ale i finančně. Jinak zpátky k té výtce u ovládání - povětšinou by se multiplatformní hra měla vyvíjet na PC a portovat na konzole, ne naopak, tudíž pokud je špatné ovládání na PC, je to problém v samotném návrhu hry, ne v implementaci portu na jinou platformu. Jinak takový port Diabla na PSX byl přijat velmi pozitivně a podporoval i myš. Neházela bych vinu na konzole jen proto, že nejsi konzolovým hráčem, já bych řekla, že problémy s hrami jsou dnes uplně někde jinde.