@Lupulin
Tohle je špatný směr uvažování. Není to náhodou tak, že panáčči běhají v arkádách doprava, protože v době vzniku žánru toho moc jiného udělat nešlo? Vývoj hw tomu přidal nezávisle scrollující vrtsvy, vodu, průhlednost, světlo a stín, samotný princip ale nezměnil. A k vývoji něčeho jiného nepochybně dojde, vem si jiné možnosti ovládání, které nabízí klávesnice, myš proti pouhým směrovým tlačítkům a jedné/dvěma střelbám. Jestli to bude zrovna Natal, kdo to dokáže říct. Ale tu možnost nepochybně nabídne.
@captainn
Skoro se chce říct, lepší samolibě než dementně, nicméně to by muselo z mé strany o samolibost jít, což nejde...
Pokud neovládáš hry telepaticky nebo jako Clint Eastwood kradeného Miga, tak nejspíš tělem při hraní hejbeš. Takže ti spíš jde o to, jak moc a jakou částí těla, jakým druhem pohybu. Ano, tomu se dá rozumět. Jenže děláš účet bez hostinského. Nevíme, jaké hry a jakým způsobem ovládané budou. Nepochybně je to velmi lákavé pro tvůrce casual zábavy, protože to nabízí přirozenější ovládání a tudíž možnost oslovit zase o něco širší publikum. To ale přeci vůbec neznamená, že stejná věc nepůjde aplikovat pro "skutečné" hry. Sklouzává to k debatě, co je lepší - konzolový ovladač nebo klávesnice + myš.
@collector124
A to mi připomnělo, jak úžasně se tohle chovalo po loadu. Hra jela a ty si viděl kulový. Což je moc fajn, když to byl autosave před nějakou kližkovatou bitkou (čti: vědci opustí laborku těsně před roboemzákama, ale tebe tam vzápětí napadne smečka nějakejch místních predátorů. Úúáá provařenějš by to už nešlo?).
@teclado
Možná lepší, když to odskáče Milo než skutečně děcko. Nicméně na tomhle se neshodli ani odborníci, když se připravovala novelizace tuzemského trestního zákona.
@captainn
Skoro se chce říct, lepší samolibě než dementně, nicméně to by muselo z mé strany o samolibost jít, což nejde...
Pokud neovládáš hry telepaticky nebo jako Clint Eastwood kradeného Miga, tak nejspíš tělem při hraní hejbeš. Takže ti spíš jde o to, jak moc a jakou částí těla, jakým druhem pohybu. Ano, tomu se dá rozumět. Jenže děláš účet bez hostinského. Nevíme, jaké hry a jakým způsobem ovládané budou. Nepochybně je to velmi lákavé pro tvůrce casual zábavy, protože to nabízí přirozenější ovládání a tudíž možnost oslovit zase o něco širší publikum. To ale přeci vůbec neznamená, že stejná věc nepůjde aplikovat pro "skutečné" hry. Sklouzává to k debatě, co je lepší - konzolový ovladač nebo klávesnice + myš.