Zpět na článek

Diskuze: Hry rozpoznají náš smích?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

captainn
captainn
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Patenty jsou zlo...

collector124
collector124
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to blbosť.

MoravaGeorge
MoravaGeorge
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nutí mně to k fantazírování. Hra vyhodnotí emoce a AI procedurálně zareaguju:

Hráč fps se směje = hra nageneruje více nepřátel aby ho ta sranda přešla.

Hráč hororové hry se bojí = hra zjistí čeho nejvíce a začne přitvrzovat, dokud nevyhodnotí u hráče infarkt.

Hráč strategie pláče = hra se automaticky vypne, protože vojevůdce by neměl být slaboch.

Hráč RPG se nudí = hra automaticky sníží level postavy na 0, protože s postavou na 50 už není kam se vyvíjet

Hra zaznamená příchod hráčovi partnerky = automaticky je zpuštěno velmi nechutné porno ve snaze hráčovu partnerku odehnat, nejlépe nastálo.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsem zvědavý, jak nakonec budeme muset hekat u her, aby na nás reagovala. :)
To už mi mnohem inteligentnější přijde ten Wii Vitality senzor, který podobné emoce patrně bude číst podle tepu srdce a dalších věcí.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
17. 8. 2009 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pro lidi co chteji vydet nakres a originaln clanek:
http://www.siliconera.com/2009/08/14/scea-experimenting-with-laugh-detecting-emotional-tracking-software/

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakmile se při virtuálním zabíjení jenom ušklíbnete, počítač vydá informace nejbližší psychiatrické lečebně, aby si vás odvezla jako nebezpečného sadistu.

Neveříte?...Věřte...

AVN
AVN
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, to by bylo cool, akorát mě nenapadá, jak by jako hra reagovala na High Five

jinak jsou to hráčovY emoce

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle forma zpetne vazby do her se mi celkem libi. Kam se hrabe nejaky vitality senzor :)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
17. 8. 2009 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halemme Mám přesně opačný názor. Představa, že se budu na hru šklebit, abych se posunul dál, mě spíše děsí. :)

Reklama
Reklama