Upřímně? Posledních pár let Apple v oblibě nemám. A to jsem ho kdysi žral (ještě když byl Jobs naživu ovšem) - mám iPad i iPhone 6 (novej bych si ovšem za ty částky už nekoupil). Každopádně tady ovšem co Epic udělal je nevýslovnej podraz a zaslouží si trest. Celkově mi příjde, že se Epic snaží dokud má prachy z Fortnite ještě vyšachovat konkurenci pomocí různejch exkluzivit, her zdarma a bůh ví čeho.
No nevím jestli bych Warframe nazval open-world střílečkou. Když open-worldy včetně tohoto nového jsou tam všeho všudy tři a většina hry je v koridorech složených z random místností daného setu, ale budiž. Každopádně co mě zaráží je věta: "Mezi ně se brzy přidá i Heart of Deimos, který je ve hře dostupný už dnes." - To je nový čas budoucně přítomný nebo jak to mám pochopit prosím (to že to vyšlo už včera neřeším)?
Dál nechápu proč nazýváte něco co se přímo překládá jako "nákaza" stvořeními. Kdyby něco chápu, že pokud to nehrajete tak to asi nevíte (ovšem je tu strýček Google), ale je to techno-organický virus. To proti čemu bojujete jsou nakažení takže ty "stvoření" jako taková Infestation nejsou, ale když už Infested (tedy opět nakažení) a i hra sama jim tak říká.
Já nevím tak krátkej článek a i tak prostě musím napsat takovouhle esej.
@red-icius: No upřímně? Pokud chceš dohnat tak to budeš mít hodně, ale hodně těžký (může ti to trvat i takový 4-5 měsíců. Proč? Novej systém armoru (takže veškerej starej co jsi měl je outdated - sice ho můžeš použít, ale budeš v nesmírné nevýhodě). Nové zbraně, questy a samozřejmě exotiky a na nich závislé buildy (bez některých tě například do raidu nebo na podobné aktivity prostě nevemou). Jako dostat se z lvl 1 na 30 není problém problém je dohnat light level, který se s každým updatem zvyšuje jak si určitě pamatuješ. A to je bez clanu (opět do kterého většinou neberou bez určitého vybavení atd - tedy ne do těch dobrých) je poměrně utrpením. Dá se to, ale je to masochistickej proces (mě samotného čeká tohle léto - nehrál jsem od prosince). A pokud začínáš od 0 tak doháníš na rozdíl ode mě nějakejch 2 a půl roku contentu, takže logicky to bude trvat. Je to jako dohánět jiná MMORPG.
Hmm zajímalo by mě, jestli ten poslední klip je kamikaze náběh už "mrtvého" enemáka nebo schopnost téhle shell (umístit na nepřítele kritickým zásahem ohnivý výbuch nebo tak něco). Protože pokud je to ta druhá možnost tak je to hodně zajímavé.
Tak to jejich načítání mi zní trochu jako science fiction hlavně když vidím co je uvnitř. Ale jinak pěkný. Na to jak nadávám na PS4 a jejich potřebu udělat pro atd. Tohle se mi víc než líbí a uvažuju, že to normálně koupím až to vyjde pokud to daj do 20K.
Jinak nechápu co lidem vadí. Mě se tenhle technický styl prezentace když jde o samotné zařízení líbí mnohem víc. Žádné sliby o tom jak je to něco nového nevídaného, ale jen chladná fakta. Chápu, že spoustě lidí to moc neřekne pokud se v tom nevyznají ani laicky, a že chtěli spíš vidět nové tituly a jak budou vypadat. Takže částečně chápu, že čekali trochu jiné video než tohle, ale nechápu co jim na tomhle videu vadí.
No vzhledem k tomu, že každá druhá nová hra (pokud má multiplayer, ale kolikrát už i single dneska) má mikrotransakce nebo milion DLC a podobně. Takže se nedivím, že spousta lidí tvrdí, že by naopak hry měli jít ještě s cenou dolů. Přeci jen dřív se koupila hra a skiny atd se vše dalo získat hezky ve hře a bylo to součástí od začátku a nemuseli se dokupovat. Dneska už si hráč musí dokupovat pomalu hru na části. Takže u her, které jsou singleplayer typu a nemaj mikrotransakce? Prosím pokud to pomůže kvalitě atd. Ale u multiplayerovek kde už maj dopředu naplánováno 80 DLC a bůhví čeho (viz třeba Destiny) tak by opravdu cena měla jít dolu. Osobně taky hry nejčastěji nakupuju v různých slevách (pokud hru nějak opravdu nechci a nepředobjednám si ji) ve větším množství a pak zas čekám až další zlevní.
Ovšem nechápu, kdo se zadluží jen aby si koupil hru. To mi fakt hlava nebere. Kreditku pochopím, ale dluh ne.
Tak na tohle jsem snad první trailer viděl už v roce 2016 nebo 2017... To je starý jak Jeruzalém a dodnes to nevyšlo. A přijde mi, že kompletně překopali původní koncept a změnili identitu hry (původně to mělo být snad souls like či co).
@prso: No počkej počkej počkej. Četl si vůbec to vlákno co jsi poslal? Hlavně se koukni na časy. Ty oplzlosti psal v 1:20 RÁNO pravděpodobně napitej a v baru. A ráno když se probral a přečetl si to tak tý ženský napsal, že jí dluží tak milion omluv. To je pro mě důkaz, že prakticky o nic nešlo (a že to byla typická kravina pod vlivem... a že lidi kolikrát dělaj horší věci). Už jen ten čas to napovídá a jeho následná omluva než odepsala stejně tak. Samozřejmě spekuluju, ale nemůžeš popřít, že můj výklad situace není víc než pravděpodobnej. A nezlob se na mě, ale dole píše, že jí údajně jiní i znásilnili a tak dále, ale že nemá důkazy tak to říkat nebude a podobný věci. A pak tam tvrdí, že on bydlel v Jižní Dakotě a ona v New Yorku a u ní sice bylo 1 ráno, ale podle ní u něj bylo 10 večer. Což nesedí u něj bylo tak o hodinu MAX 2 míň podle časových pásem (tedy 11:20 nebo 0:20) a ještě více si proto myslím, že byl někde v baru a nebo už doma, ale pěkně ztřískanej a ona úmyslně napsala čas, kdy mohl být "ještě při smyslech. Prostě tím chci říct, že mi tohle jako důkaz dost smrdí. Tím spíš, že jde o pěkně vážný nařčení a tohle vypadá jako nevinej omyl pod vlivem.
@Nikdykde: Problém je, že ty zdroje jsou víc než pochybný (není to v žádném z článků co jsem viděl doloženo nějakými tvrdými důkazy, ale spíše jen spekulací a pár "svědectvími"). A nebo pseudo důkazy jako odkaz co postnul prso. A opomínáš ještě druhý častý korporátní postup. Házení špíny, když se někoho kdo ti není po chuti potřebuješ zbavit, ale nemáš žádný pádný důvod proč ho vyhodit. Mno tak prostě ten důvod vytvoříš. To je taky poměrně častá věc ve velkých korporacích a politice.
Upřímně nevím, jestli to udělal nebo ne. Ale nelíbí se mi jak to média rozmazávají a jak studia až moc horlivě zakročila bez nějakého pořádného důkazu (a pokud ho mají tak ho neukázali). Presumpce neviny je asi cizí koncept dneska nebo já už nevím. Neviděl jsem žádnej opravdovej důkaz, že to udělal a dokud ho neuvidím tak je za mě nevinej. Až bude důkaz prosím linčujte si ho od nevidím do nevidím a klidně se k tomu přidám.
No hroznou volbu hudby (alespoň k takovéto hře - u Borderlands by byla vyhovující) nekomentuju. Soubojovej systém alá Darksiders 3, God of War 4 a podobné. A estetika Destiny. Takže ti co v doufali v Darksouls like MMORPG maj smůlu (pár sem takových viděl). Nebude to nic moc speciálního, ale asi si to zahraju.
Hmm zajímalo by mě, jestli ten poslední klip je kamikaze náběh už "mrtvého" enemáka nebo schopnost téhle shell (umístit na nepřítele kritickým zásahem ohnivý výbuch nebo tak něco). Protože pokud je to ta druhá možnost tak je to hodně zajímavé.
@Drew7878: Mám takový pocit, že to nebylo jen za to... Spíš bych řekl, že to byla jakási poslední kapka, která k tomu vedla vzhledem k její zmíněné minulosti (třeba už předtím byla varována aby takové věci neříkala což je víc než pravděpodobné a stejně v tom pokračovala).
Tak to jejich načítání mi zní trochu jako science fiction hlavně když vidím co je uvnitř. Ale jinak pěkný. Na to jak nadávám na PS4 a jejich potřebu udělat pro atd. Tohle se mi víc než líbí a uvažuju, že to normálně koupím až to vyjde pokud to daj do 20K.
Jinak nechápu co lidem vadí. Mě se tenhle technický styl prezentace když jde o samotné zařízení líbí mnohem víc. Žádné sliby o tom jak je to něco nového nevídaného, ale jen chladná fakta. Chápu, že spoustě lidí to moc neřekne pokud se v tom nevyznají ani laicky, a že chtěli spíš vidět nové tituly a jak budou vypadat. Takže částečně chápu, že čekali trochu jiné video než tohle, ale nechápu co jim na tomhle videu vadí.
@OP figure: No ono hele zase to je poměrně úzký pohled na věc. Hry na PC do háje nejdou. Jen některá větší studia (která mimochodem nikdy nedělali hry jen exkluzivně na PC) trochu zhrabivěla a využila trendů... Jako právě ten blbej battle royale. Ale jinak dobrý singly na PC vycházej furt. A exkluzivita byla to jediné, co tak trochu poslední rok až dva drželo PS nad vodou. Neříkám, ten program má své výhody jako je produkce kvalitních her díky sponzorování v době výroby. Na druhou stranu omezuje lidi na danou konzoli. Jsem toho názoru, že by toto sponzorování vývojářů vydavateli mělo pokračovat (však ono se to danému vydavateli vrátí). Ale exkluzivita by měla být zrušená. Přeci jen víc platforem = víc peněz pro vývojáře, zábava pro víc lidí co si pak nemaj co závidět a větší naděje na další díl série.
@Gerri: Mno tak jména co jsi vyjmenoval, žádný z nich taky kvůli tomu nedopadl nějak valně že? Vincent si uříznul ucho a spáchal sebevraždu, Ernest po tom co začal pít šel s tvorbou nepopiratelně do háje a samozřejmě také spáchal sebevraždu a to dokonce brokovnicí. Chudák Edgar byl za života úplná troska, kterou všichni nesnášeli a k Churchillovi snad jen jedno slovo: Gallipoli.
Takže za velikány bych je osobně opravdu neoznačil. Za známé osobnosti? To ano, ale ne velikány. Jejich díla měla určitý nepopiratelný impakt pravda. Ale jako lidé za moc nestáli. Takže pokud kritizujeme autora jako člověka a ne jako autora díla pak vše co napsal je v celku pravdivé a oprávněné. To, že se někdo stal slavným z něj nedělá velikána.
A upřímně po tom celém divadlu s CDPR si trochu té kritiky Sapkowski jako člověk zaslouží.
@Radek Raudenský: Nezlob se, ale tohle je fakt dost blbě čitelný/pochopitelný. MadPav3L není rozhodně jedinej kdo to musí číst 5x aby v tom našel hlavu a patu.
Třeba tato věta: "Pokud by tedy někdo chtěl do práce, ale manažer neměl dostatečný rozpočet, měl smůlu." - Nechybí tam slovíčko hodin za slovem rozpočet a slovo by za slovem měl? Protože takhle to může vyznít jako, že jde o peníze a nebo taky, že to ten manažer má smůlu.
A to samé platí pro tuto část: "Franšíza byla totiž za své hodinové restrikce v minulosti masivně kritizována, jelikož přiděluje hodin velmi málo a zaměstnanci tak jsou v rámci pracovního dne často přepracovaní." - Tady to je taky na pochopení totálně nemožný. Chtělo by to rozvést třeba jako: Franšíza přiděluje na týden lidem jen málo pracovních hodin a tak se stává, že je v obchodě v danou dobu méně zaměstnanců, než by bylo potřeba. Tedy je tam třeba jen jeden a ostatní mají volno. Tím pádem je daný zaměstnanec velmi přepracovaný.
Ale tak jak je to ve článku to je fakt rébus. To prosím ber jako konstruktivní kritiku a ne nějaký slepý hate.
@Ocelotr NN: Tak to prrr zase. Ubisoft má jedny z kvalitnějších her na trhu. Ano jsou tu pohromy jako AC Unity. O tom se hádat nebudu. Ale celkově to není na úrovni třeba Bethesdy a Skyrimu, který vyšel a byl "reworkován" snad v 10 edicích a pořád je plnej bugů. Celkově Ubisoft je mezi lepšími vývojáři a to prostě nelze popřít.
A co se hry Avatar týče. Záleží kterou myslíš. Jestli PS verzi nebo PC verzi. Protože PC verze byla v pohodě neřkuli super. Jistě finále hry za moc nestálo, ale stroje, svět (jeho destruktivita a interaktivnost na tu dobu) atd. byli super a příběh taky nebyl špatný... Doufám, že se bavíme o té samé hře... Tedy této: https://www.youtube.com/watch?v=RTLYtoWCdTM&ab_channel=MKIceAndFire
@VenomSpide: Ovšem GTA 5 a Read Dead byli opět časové exlusicity na konzole a primárně vyvíjeny pro konzole ne pro PC nebo pro oboje a hry, které jsi jmenoval na PC vypadají opět o něco lépe... A přijde mi, že grafika = barevnost u tebe... Ale tam je zahlazení hran, detaily, stíny, odrazy, sun rays, mash a mnoho mnoho dalšího... To vše se skrývá pod pojmem grafika. Ne jen barevné hezké prostředí. A většinu z toho prostě už konzole dneska nezvládá... Je to smutná pravda. Proto jsou tu verze jako PS4 PRO atd. Prostě už to PS5 chce naprosto urgentně jinak všechny nové hry na konzole co nejsou exclusivity budou vypadat takto. To je prostě realita.
@VenomSpide: No, ale musíš si uvědomit, že to co jsi vyjmenoval jsou samé exclusivity. Ne něco co je vyvíjeno i pro PC a tedy nemá nutnost downgradu na konzoli (a to je pak obrovskej, ale obrovskej rozdíl). Je všeobecná pravda, že PS4 už je dávno za zenitem hardwarově. To je prostě fakt. A na dnešní hry zdaleka, ale zdaleka už nestačí. Proto je PS5 za rohem (a podle mě mělo být už alespoň rok nebo i dva). Stačí se mrknout na rozdíl mezi harwarem na PS4 a požadavky na pc ať uý minimální nebo doporučené a hned si myslím, že je jasné jak velký downgrade je nutný... A jak jsi řekl, že hry, které naní jsou může PC závidět... Ty hry jsou jeden z důvodů proč ta konzole stále existuje (mimo zaryté fanoušky a cenovou dostupnost -> která teda v mých očích bledne když vidím cenu her, jak často jsou slevy, že online hraní se musí platit atd.). Takže si myslím, že tady je na vině opravdu zastaralost konzole (která je nepopiratelná). Měli to udělat na další generaci jak už tu zaznělo.
Prostě downgrade Witchera na Switch no... Nic víc nic míň. Bohužel Switch není na takové hry dost silný (což je poslední dobou problém většiny konzolí). Prostě to chce už to takové 2 roky chce novou generaci, která je snad za dveřma tedy. I na PC jsem si do Witchera nasekal módy abych měl co nejhezčí grafiku. Tady bych to asi moc nepřežil. To už je ovšem o tom, zda-li člověk preferuje 4K 60FPS nebo mu stačí něco horšího.
Ale proč ne, na vyblbnutí nebo odreagování dobrý, klíčový části zůstali, nepřekopávaj to zbytečně. A čekám, že půl roku po vydání to stejně budu mít v premieru takže pohoda.
Zajímavý, že tu čtu komenty o D2, který na tom rok po vydání bylo stejně a změnu přinesl až Forsaken. A Warframu, který také první rok nebo 2 hráli jen blázni jako já (a že vypadal dost špatně s dneškem nesrovnatelně). Netvrdím, že se to nutně stane, ale šance je, že ano (nebylo by to poprvé v tomto žánru). Takže jsem možná trochu optimista, ale ještě bych Anthem úplně neodepisoval.
No jen doufám, že bude i v jiných barvách (nebo aspoň s potiskem). Osobně proti bílý nic nemám, ale opravdu se mi do pokoje kde nic jinak bílého (ani stěny) není nehodí. A musím říci, že normální verze kvůli slotu na BR vypadá trochu zvláštně (skoro jako by měla nádor), ale digitální verze je moc pěkná. A design sluchátek vypadá taky poměrně dobře. Jen ten controler je tak trochu... Nevím jaké je správné slovo. Basic?