Zpět na článek

Diskuze: Cataclysm pro Anthem klepe na dveře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@butka1998: promin, ale fakt si nemyslím, že D2 první rok po vydání rozbíjel konzole, rozhodně D2 nemělo tolik problémů jako Anthem, ani tak málo obsahu, ani tak málo no víš lootu, v looter-shooter hře a warframe s jedním z nejlepších free to play modelů je světelný roky vzdálenej od anthemu, kterej po tobě chce 60 éček a pak všechno zamkne za mikrotranskakce a dokonce i toho placenýho obsahu tam je málo. Nakonec je tady potom fakt, že jak DE tak Bungie dostaly tu možnost na svejch hrách makat, zatímco já fakt nevím kolik ještě EA dá bioware na opravu Anthemu, dokonce i roadmapu si ze stránek smazaly, asi jim došlo, že ji nikdy nemůžou dodržet.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý, že tu čtu komenty o D2, který na tom rok po vydání bylo stejně a změnu přinesl až Forsaken. A Warframu, který také první rok nebo 2 hráli jen blázni jako já (a že vypadal dost špatně s dneškem nesrovnatelně). Netvrdím, že se to nutně stane, ale šance je, že ano (nebylo by to poprvé v tomto žánru). Takže jsem možná trochu optimista, ale ještě bych Anthem úplně neodepisoval.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: No tak to tě musím zklamat. D2 bylo v hrozném stavu (a nadával na to kde kdo dodnes se na to dá najít miliony článků a videí co základní hře vytýkají a) nedostatečný příběh b) špatnou optimalizaci (to opravili rychle naštěstí snad během týdne) c) nedostatek lootu (především exotik). Musíš si uvědomit, že do Destiny vždy přijde jedno menší rozšíření zdarma a další si musíš zaplatit (na střídačku) a pak jsou tu samozřejmě DLC která jsou placená (brzy to bude free to play vše tedy). A kritizována byla i DLC pro malý obsah.

Co se Warframu týče hraji ho od roku 2013 (přesněji koncem prosince jsem začal). A vím tedy naprosto přesně jak hra vypadala. Příběh? Neexistuje mimo pár dialogů co pronesou bosové nebo lotus. Animované mluvící okno? Ne proč. Fragmenty s příběhem k naskenování? Nee. Cinematic? Joo to si počkejme 2 roky. Počet typů misí? Cože jen 6 pořád dokola bosse nepočítaje? Bosové mají ve směs health bar, že je zabiju za 5 sekund? Aha ok. Počet framů? 8 na začátku a během 1-ního roku dalších 12 (to byl taky důvod proč jsem začal hrát já osobně -> bylo očividný, že se tomu věnujou). A počet zbraní? Těch bylo I po té době asi 40 (počítaje jak primary tak secondary tak melee). Bosové taky nebyli na každé planetě (nehledě na to, že než dostali rework tak to byli jen obyčejní mobové s trochu boostnutými staty a jednou nebo dvěma schopnostmi jako neviditelnost). A celkově se hra pokud člověk nechtěl mít všechny Framy dala dohrát asi za 20 hodin (ano po roce co přešla z open bety do closed bety). Takže on Warframe tak slavně jak bys tomu asi chtěl věřit nevypadal. To kde je dnes je zásluhou toho, že to s ním DE a hráči nevzdali, protože viděli potenciál. A je pravda, že to byla a je F2P hra, ale ten ekonomickej model, kterej má dneska (a ano je bezesporu výbornej) tak taky na začátku nevypadal a drali z tebe peníze skrze sloty -> TRADING NEEXISTOVAL V TÉ DOBĚ! A max dosažitelnej rank byl okolo 10 takže jsi buďto musel prodat zbraně nebo prostě koupit sloty (to byla prostě nutnost aby jsi mohl hrát svým způsobem 20 hodin dlouhou hru bez příběhu).

Tím netvrdím, že nutně Anthem uspěje, že je to nutně skvělá hra a ani, že bude bavit hodně lidí. Jen tím chci ukázat, že dnes tak vychvalované hry tohoto žánru měli taky dost těžké a nepěkné začátky. Warframe je dnes legendou a to nikdo popřít nemůže, ale ani nikdo nemůže popřít, že rozdíl mezi tím, kdy vyšel a jak vypadá po 7 letech je jako den a noc. A to samé se dá říci o D2 na níž si také mnoho hráčů stěžovalo a doufalo, že Forsaken hru vykoupí. A hele ono se to stalo a brzo dost možná získá ještě na větší popularitě až bude F2P na Steamu. A to díky tomu, že se Bungie oddělilo od Activision. Modlím se, aby Bioware dostal rozum a udělal to samé s EA. Na Steamu je místa dost a přeci jen série Mass Effect a Dragon Age (až na ten díl o němž se nemluví - Andr...) jsou dost známé a kvalitní. Uznávám, že Anthem byl uspěchaný, ale co tak koukám na updaty na jejich stránce tak se hodně věnují hotfixům a podobně a pokud dostanou hru do dobrého stavu k hraní pak mohou začít přidávat nový kontent a kdo ví možná se Anthem za nějaký čas taky rozjede.

butka1998@seznam.cz
butka1998@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 7. 2019 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý, že tu čtu komenty o D2, který na tom rok po vydání bylo stejně a změnu přinesl až Forsaken. A Warframu, který také první rok nebo 2 hráli jen blázni jako já (a že vypadal dost špatně s dneškem nesrovnatelně). Netvrdím, že se to nutně stane, ale šance je, že ano (nebylo by to poprvé v tomto žánru). Takže jsem možná trochu optimista, ale ještě bych Anthem úplně neodepisoval.

bluetomcat@seznam.cz
bluetomcat@seznam.cz
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten poslední odstavec to naprosto vystihuje. Jestli ta hra byla 6 let ve vývoji tak jsem čínský bůh srandy. Hádám že to celou dobu byl vedlejší projekt ale po průseru Andromedy a Battlefrontu II se v panickém módu mrkli do šuplíku a tam našli kostru Anthemu a dalo se za úkol aby do roku byla hotová hra. Bez nápadu, bez jakékoliv inspirace a námětu a s manažery co vám funěli za krkem a každou chvíli připomínali že máte přidat. No co z toho mohlo asi tak vzniknout? Recenze to vystihli naprosto dokonale, je to zkrátka ranná beta co měla být ještě několik let ve vývoji. Ta hra je mrtvá, měli by to konečně pochopit a začít dělat kvalitní hry hned od začátku a ne slibovat že ta hra po roce nebude taková debilita jako v době uvedení. Začínám mít pocit že se blíží další videoherní krize jako v osmdesátých letech.

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
22. 7. 2019 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anthem je tak v .... že by ho ani Prchal neprodal.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: no jasně o to mi jde, to že, ten kdo hru vlastní si do ní zaskočí prolítnout se iron man style si dokážu představit, ale kdo by do té hry investoval nějaký peníze a řekněme si to narovinu looter shooter hry prakticky žijou z mikrotransakcí, proto taky EA chtělo mít svoji vlastní dojnou krávu, akorát no je to EA a všichni víme jak to dopadlo.

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jen doplním Zerosekai, že to nakonec dopadlo tak, a vidím to i u našeho klanu v D2, že Anthem vlastně hrají ve "volném čase" právě hlavně hráči Warframe a Destiny. Prostě když je chuť nebo je člověk zvědavej, skočí se kouknout do Anthem.

Nicméně takhle si to asi BioWare ani EA nepředstavovali. Sice jim to zajišťje nějaký ten mumraj hráčů, ale současně vlastně hrají druhé housle a jsou závislí na komunitách jiných titulů.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
22. 7. 2019 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já bohužel myslím, že jakoukoliv šanci anthem mělo na vzpamatování, ikdyž ta šance sama o sobě byla fakt malá, tak ta zmizela v okamžiku kdy Destiny oznámilo přechod na free to play, kdo by v tenhle moment cpal peníze do Anthemu, když si může zdarma zahrát nejen warframe ale už i Destiny 2.

Reklama
Reklama