@Henk
Přesně tak, Blizzard jako studio se sice zcela nerozpadlo (omlouvám se za špatnou formulaci), ale veškeré podstatné osoby, pracující právě na Diablu již v této společnosti nepůsobí a nyní se soustředí na již zmiňované Hellgate London, které vypadá opravdu hodně slibně.
@storm2
Přesně už si všechny vedlejší questy nepamatuju, ale minimálně ten Stygian Lurker mi je hodně povědomej. Kdyžtak mi napiš na ICQ a když mi ten quest víc oživíš, měl bych si pak vzpomenout.
@koplaste@seznam.cz
Poprosil bych slušně. HW požadavky výše vypsané jsou zcela dostačující pro plynulé hraní hry a se srovnatelným strojem jsem si zahrál na téměř plné detaily, s ještě o něco slabším na procesor jsem hrál také bez problémů s absencích některých pkročilých efektů. Pokud se tak chcete vypovídat z vaší nepovedené koupi, běžte na jinou adresu, protože zde s podobnými urážkami jen těžko uspějete. Hra je totiž OPRAVDU NENÁROČNÁ na HW a Vámi zmíněný C&C3 je minimálně stejně náročný, spíše ale více než zde uvedený Imperium Romanum.
@Golthar
Na výbuchy okolní protředí nereaguje a pohyblivost prostředí je značně omezená, což ale při intenzivní akci ani příliš nespozorujete. Naopak prostřelení objektů, jako dřevo, či rohy zdí není problém a hojně toho ve hře využijete.
@Drobekk
Dost získáš taxami, které můžeš jednou za čas od obyvatel vybrat. Je na to speciální ikonka v hlavní budově (forum) a je to jakoby obdoba daní.
@zdrapetr
Na Invexu jela a stále jede velmi dobře. Díky dvou zmiňovaným sestavám není problém hru rozjet na nejvyšší detaily a i při výbuchu, či neustále střelbě neklesalo FPS pod únosnou mezi a nemohu si vybavit, jestli se mi vůbec za celou dobu hraní stalo, že by se hra jen minimálně sekla. Měl jsem dokonce možnost vyzkoušet zatížení čtyřjádrového procesoru a i při spuštění Crysis, zároveň také Medal of Honor Airborne a ještě jiné aplikace ve Windows (v tomto případě XP), se procesor zatížil zhruba jen ze dvou třetin. Takže se samotným Crysis si poradil velmi hravě a spíše bych řekl, že větší zátěž odnášely RAMky a grafická karta.
@Hamt-Ath
Něco jsem vyzkoušel, ale žádný maniak do podobných her určitě nejsem. Na internetu najdeš mnoho informací o podobných tématech a myslím si, že je to poměrně zajímavé, jak se takový typ her v nynější době vyvíjí. Uvidíme, co bude za pár let.
@michal.jonas
Ano obličeje rozhodně podle filmu nejsou. Když nad tím však uvažuji...nemohou být udělané tak špatně, že nejdou ani rozpoznat?:) Autoři totiž licenci bez pochyb měli. Ale pravděpodobně se rozhodli, že obličej Hankse ve hře nechcou...
@khabaal khabaal
Nebudu reagovat na celý vzkaz, avšak k pár bodům bych měl jisté poznámky. Tvrdit, že nápověda je kladem má svoji logiku. Před samotným zahráním jsem měl z její přítomnosti také radost, avšak čekal jsem něco zcela jiného. Kdyby autoři pouze vysvětlovali, k čemu jaký mechanismus slouží, bylo by vše v naprostém pořádku. Když vás ale vezmou za ruku a vodí po celém světě a dokonce za vás vyřeší i hádanky...to už je příliš. A jelikož jsou lokace tak rozlehlé a prázdné, po půl hodině bloudění nápovědu prostě využijete. Takže v tomto případě je opravdu kladem, ale to je dost chabá omluva. Pokažený systém spravuje jiný, v jiné oblasti herně ještě horší...a to rozhodně není dobré řešení. To, že u adventur není hlavní podstatou dlouhé hodiny bádat, jak dál, je pravda. Jde ale o to mít z vyřešené hádanky opravdovou radost a ta se v Keepsake vytrácí. Prostě když jste právě běhali hodinu po mapě a hledali jeden klíč a přitom víte, že jste ho mohli jediným kliknutím najít už po dvou minutách, je to spíše zklamání a ne radost z úspěchu. U Keepsake jsem se rozhodoval mezi hodnocením 4 a 5 z deseti, ale ke čtyřce jsem se přiklonil, protože si myslím, že hlavní je stále zábava a ne technická stránka hry a zábavu sráží právě zmiňovaná nápověda a nezpochybnitelný špatný design obrazovek a celé hry. Ale o to jsem již v recenzi mluvil.