Zpět na článek

Diskuze: Heavy Rain

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Julius Rácz
Julius Rácz
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, "hlásím se" v posledním odstavci článku, ne větě... asi taky trpím nějakou mentální úchylkou:-)

Julius Rácz
Julius Rácz
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kritice se nebráním, ale je tu několik „ale“...

Nikde jsem neuvedl, že „demo ždímá hardware...“. To by bylo nepodložené tvrzení a jako takové by si vaši kritiku zasloužilo. Uvádím pouze, že je z dema cítit „snaha tvůrců o vyždímání potenciálu PS3...“, což je objektivní dedukce. Jinak slova „absolutně“ a „vůbec“ jsou synonyma, takže pro příště si raději vybrat to hezčí :-)

Co se týče údajné absence zmínky o herečce Aurelii Brancilhonové, zkuste se příště nejprve mrknout na novinku z 9. 5. 2006. Možná budete překvapeni. Fakt to v ní je! Mimochodem, v tomto preview šlo o něco jiného než o herečku, takže jsem její identitu ponechal v ústraní. Odpusťte...

Another World byla skutečně plošinovka, ale v době svého zrodu se – dle mého soudu – odlišovala od ostatních právě svým „filmovým“ zpracováním. Možná nebylo na úrovni dnešních her, ale směřování k tomuto cíli je nesporné. Netvrdím, že celoobrazovková prezentace herního dění, bez rušivých elementů jako jsou různé informační či ovládací prvky, byla exkluzivní parketou této hry, ale myslím, že touto originalitou si přirovnání k interaktivnímu filmu zaslouží.

Závěrem si dovolím podotknout, že na averzi vůči herečce z dema máte nepochybně plné právo a také zmínka o mentální úchylce bude zřejmě na místě. Osobně zastávám názor, že každá vysoce emotivní záležitost vyžaduje nějakou tu mentální úchylku. Koneckonců i taková láska, pokud je opravdová, a říkal to už La Rochefoucauld, dokáže udělat z génia tupce a z tupce génia.

Á propós, pokud jde o méně než obvyklou informační hodnotu preview, jsem si jí vědom a také se k ní poslední větou článku hlásím. Ale jak už jsem uvedl, „v tomto preview šlo o něco jiného...“

khabaal khabaal
khabaal khabaal
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Julius Rácz "Mimochodem, v tomto preview šlo o něco jiného než o herečku"

Jasne, slo o shrnuti milionkrat omletych faktu o GD a popsani naprosto individualnich dojmu z toho, co si muze kazdy sam prohlednout ve videu, co je ke stazeni na celym webu vcetne Hrej.

Radsi nez popis okenka po okenku by to chtelo treba komentare ohledne technologie od sefa QD a trocha informaci o tom co tam technologie umi, co bude umet, jake jsou zamery tvurcu a podobne. Vsecko tohle je na webu k dispozici. Staci se divat.

To budou takhle na Hrej vychazet popisne a zcela zbytecne clanky ke vsem pohlednym videopresentacim? Co takhle napsat clanek a misto textu tam dat jenom video, protoze je stokrat vice informacne hodnotnejsi nez jeho slovni popis..nic vic nez popisem tento clanek neni a je to plytvanim mista na HP, ktere muze byt venovano zajimavejsim vecem.

Julius Rácz
Julius Rácz
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khabaal khabaal Nojo... a co takhle, kdyby byly vsechny clanky podle jedny sablony... presnej pocet znaku, presny formatovani, presny vycet pozitiv a negativ, stejny fraze, stejny pohled na vec... bez uletu... bez odbocovani od tematu... bez vlastnich uvah... bez napadu... bez zbytecnych literarnich serepeticek... bez gramatickych chyb... bez shody podmětu s přísudkem... trochu nuda, ne?

Ale v necem mas i pravdu, to ti neberu... nejsem proste superman...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Julius Rácz Ty seš ňákej takovej tajtrlík, tvé reakce se mi líbí víc než celý článek ;) V tom případě tam těch vlastních úvah ale mělo být vícero, když to bereš takhle... Mnohem víc subjektivna a mnohem víc tajtrlíkování :)) Ať je aspoň požitek z četby ;)

khabaal khabaal
khabaal khabaal
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Julius Rácz NIkdo nepozaduje clanky podle jedne sablony. Ja bych rad clanky o necem, protoze tenhle je o nicem. I okecavaci clanky, ktere jsou v tomto obdobi na webech bezne, mohou byt zajimave. Kdyz uz tady ten neobsahuje docela zajimava backgroundova fakta, tak aspon nejake srovnani, analyzu, smysluplne zamysleni..nic z toho clanek neobsahuje. Jde jen prosty popis nekolikaminutoveho videa, ale to uz se opakuju...

nakamp3
nakamp3
Level 1 Level 1
2. 7. 2006 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po tom co jsem hrál Fahrenheit se na tohleto těším ani nevíte jak :)

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 7. 2006 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Haaa!, V tomto povedené a dle spousty kritiků velice přitažlivé prezentaci se zrcadlí zjevná snaha tvůrců o vyždímání potenciálu PS3 do poslední kapičky...

To má být vtip? Nějaké technologické demo předvádějící možnosti PS3 v době, kdy ještě to doma nikdo ani nemá, ždímá hardware konzole až do poslední kapičky? HE?

Zvláštní článek, kromě spousty nesmyslných a neopodstatněných frází, jsem se nedozvěděl absolutně vůbec nic....

prizda
prizda
Level 1 Level 1
3. 7. 2006 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron3 ale no tak robotrone, developerske kity poletuji svetem uz sakra dlouho a video z heavy rain vypada hodne solidne
prosim vytahni jeste dalsi "nesmyslne" a "neopodstatnene" fraze a muzeme se o nich pobavit...

khabaal khabaal
khabaal khabaal
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 03:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda Technologie na pozadi dema Heavy Rain je evoluce toho co Quantic Dream pouzili uz v pripade Omicon, Fahrenheit a rade projektu pro TV i film a je to tudiz v zasade platformove nevazene. Jde jen o to, ze dalsi titul QD je primarne, ale ne exkluzivne vyvijen pro PS3, stejne jako tomu bylo u Fahrenheit, ktery byl primarne PS2 projektem. Puvodne to nemelo byt vubec presentovano, k cemuz doslo na primou zadost Sony, ktera potrebovala ukazat vsechno co slo. Pristup k PS3 devkitum (v drtive vetsine pripadu ne finalnim!) maji third party vyvojari vylozene par mesicu prinejlepsim...

Ostatne Heavy Rain demo bylo vcetne enginu, R&D prace, assetu a MoCapu hotove za 3 mesice a rozhodne to neni ukazka toho co je mozne na PS3, natoz aby to zdimalo HW PS3..to ani omylem. .

Jo a ta vase virtualni herecka samozrejme neni virtualni. Treba by stalo za to zminit v clanku, ze si QD najali (po normalnim castingu) herecku Aurelie Brancilhon a to co je videt v demu je jeji "virtualizovany" projev na motivy finalni sceny v Kill Bill 2.. Priste by to chtelo v clanku mene neopodstatneho opevovani a vice konkretnich informaci..za predpokladu, ze si je umi nekdo vyhledat ze.... o cemz lze bohuzel silne pochybovat

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
4. 7. 2006 05:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prizda Lepe bych to nevyjadril... Souhlasim s khabaalem.

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
3. 7. 2006 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Haaa!, teprve ted jsem si precetl clanek a jenom ziram... Another World, ze ma byt povazovan za prukopnika interaktivnich filmu? To si autor nekde precetl? Nebo to ma z vlastni hlavy? Ani nevim, co na to rict... Another World byla plosinovka s durazem na vytvarne zpracovani a pribeh, ale tvrdit, ze Another World je prvni z interaktivnich filmu, to je opravdu na Chocholouska... Nereknu, kdyby nekdo tvrdil Dragon's Lair predznamenalo eru interaktivnich filmu, prvni Cdromy se snazily upoutat na novy herni zanr - interaktivni film - vsak s neuspechem. atd... bla, bla, bla... Ale Another World? Naprosto cista chodicka, platformovka? To uz by musel bejt interaktivni film vsechno, kde je pribeh a jakesi graficke zpracovani s animacemi mezi levely. Trochu myslet, nez neco napisu (ci od nekad vytahnu z kontextu...).

Reklama
Reklama