@Lukáš Grygar
Kamos hraje za zlodeje od zacatku a nema sebemensi problem. Hral jsi nekdy nejake papirove RPG? Seznal by jsi, ze maji stejny "pokriveny" herni system. Drakensang je v podstate precizni predelavka papiroveho dracaku. A me se to libi! To ze postavy spolu nekomunikuji a nedalji blbinky jako v Baldurs Gate - to se mi libi! Aspon se nemusis trast, ze mi tahle a tamta postava nekdy zacne trucovat nebo nedejboze utece.
A co si budem rikat - kdyz se podivame na vztahy a pribehy postav v Baldurech ale treba i v Mass Effect - tak jsou veeelmi povrchni. Par prednastavenych vet jako reakce na situaci, par novych vet po projiti nejakeho pribehoveho questu a to je vse. Proste preddefinovane a me se to takhle ani nikdy moc nelibilo.
Drakensang je takove offline Lineage - piplas si partu, postavy a to te musi bavit, jestli ne, tak o tehle hre ani radsi nepis :D A to ze hra se neda hrat vsema zpusobama, a ze nemuzu bejt zlej? Ale no tak - stejne 85% hracu hraje za dobro (nekde jsem to cetl, ze tovrba zleho subplotu je pro vyvojare vetsinou ztrata casu).
Btw pises o starych dungeonech. Realms of Arkania, ze kterych tahle hra neprimo vychazi byly NEPOPSATELNE vetsi hardcore, byly linearni ale obrovske a kazda postava mela nespocetne vice statistik nez postava v Drakensangu (a byl to taky jen roll roll roll). A wizardry 7 byla linearnost sama! A jaka to byla parba (btw dohral jsem je :P).
Btw2 asi jsi moc nezkoumal jak ten system Dark Eye funguje, vid? Kdyz si rozkliknes otaznicek ve hre tak se ti pekne ukazujou hody, obtiznosti na ruzne ukony. Kdyz pochopis jak to funguje, tak je to parada :D