Jako dobré, ale moc si to nedokážu představit s Oculusem, tam je člověk docela omezený v pohybu. Arizona Sunshine v kombinaci s HTC Vive je super. Ale líp se to bude srovnávat, až tohle vyzkouším.
@CheeStR: 안녕하세요 = obyčejný pozdrav, který na on-screen klávesnici vyťukám asi za minutu :D Korejština je ale úplně v pohodě oproti třeba japonštině nebo čínštině, protože má, tipnu si, tak 40 znaků, které se akorát kombinují do slabik.
To zneužívání refundů jsem viděl hodně u Beginner's Guide a teď u Firewatch. Ještě se lidi chlubí, jak mohli dohrát celou hru a vlastně nic nezaplatit. Hlavně u BG se dalo celkem odhadnout, jestli to člověka chytne nebo ne, info k tomu bylo. U Firewatch myslím taky bylo jasné, že nejde o nic pro masy a člověk už prostě musí mít jakési cítění, jestli ho tenhle typ "her" bude bavit.
No a pokud se splete, tak to je jasné třeba už po pár minutách, ale i tak "nepřečetl jsem si ani popis na Steamu" není validní důvod k refundu. Ale to, že lidi hru dohrají až do titulků a pak ji vrátí, je prostě nechutné a asi takovým budeme brzy děkovat za zpřísnění podmínek refundů.
Je tohle snad horší než pirátství? Vzhledem k tomu, že vývojář ví, že hráč hru dokončil a vrátil, bych řekl, že větší, s prominutím, hovado už ani být nemůže. Co myslíte?
@Khalashnikovf: Beru že single a další části jsou drahé na vývoj. Dívám se na to spíš z marketingového hlediska. MP je to proč lidi CoD kupují, takže za něj samotný by si mohli říct i víc, než je skutečné procento výrobní ceny. Ale asi mají důvod - nalákat nové hráče levným "demem", aby pak dokoupili zbytek nebo tak něco.
Stejně je ale fakt škoda, že takhle neprodávají single.
Spíš bych byl rád, kdyby do dvou let pochopili, že nejlepší boj proti pirátům je nabízet lepší službu/produkt než piráti. DRM je úplný krok vedle. Kdo si hru koupit nechce/nemůže, tak si ji prostě nekoupí. DRM může akorát tak odradit hráče, kteří hry kupují - znám z vlastní zkušenosti, třeba za TDU2 jsem nechtěl dát ani 5€ kvůli SecuROM, radši jsem koupil GTA V (a pak nadával na RockStar Antisocial Club nebo jak se to jmenuje).
Největší radost mám z nákupů na GOG nebo Humble Store, když je k dispozici DRM-free verze. Super služby. Ale hodně pak záleží i na produktu. Byl bych radši, kdyby studia vydávala odladěné hry místo investic do protipirátské ochrany. Ono se totiž dá uvažovat i stylem: "Vzhledem ke stavu hry mi za ty peníze nestojí, počkám na pořádnou slevu nebo koupím něco jiného."
Je hra v originálu hodně o lekačkách? (Když tak vzpomínám na to co jsem viděl tak asi jo.) Ty totiž nesnáším, ale nějaký "horor" spoléhající spíš na atmosféru bych si klidně zahrál. Tohle nezní úplně špatně.
Možná jste o tom už debatovali, ale - jak vidíte souboje v Mirror's edge 2? Chtěli byste radši co nejméně soubojů a hodně parkuru, nebo vám nějaké to střílení nevadí? Osobně mi souboje v původním ME kazili zábavu a bojím se, že v ME2 se to moc nezmění. Bral bych akorát občasnou likvidaci jednotlivců na blízko pro zpestření děje.
Tak ono je fakt důležité se podívat na to, kdo si Oculus může dovolit. Jen lidé s pořádným PC nebo lidé, kterým nevadí za takové PC dát hezkých pár desítek tisíc. Už jen kvůli tomuhle to není pro běžné smrtelníky.
A to je vlastně dobře. Je to raná technologie, kterou je potřeba ještě odzkoušet a doladit a to by měli dělat jen ti největší nadšenci. Aspoň předejdou tomu, že by si to hráči masově kupovali a pak nadávali, že jim na to nestačí PC a že Oculus je ****.
Jsem docela zvědavý, jestli to zahýbe s optimalizací her pro PC. Snažit se dnes hrát v 60 fps a víc je utrpení. Bylo by hezké, kdyby se studia na tohle konečně zaměřila, kvůli VR, když už ne k obecné spokojenosti hráčů.
Je pravda, že některé dialogy byly zbytečně dlouhé, ale jinak mi přijde, že jsem hrál něco úplně jiného, než Jirka. Ano, větší využití přetáčení času by potěšilo, ale vývojáři to vynahradili jinými prvky. Snad každá scéna byla něčím zajímavá, obsahovala nějaký ten "WTF?", "Wow!" nebo "Néééé!" moment. A konečně jsem nebyl zklamaný z toho, že to skončilo moc brzy. Mimochodem, předchozí epizody mi vždy zabraly asi 3,5 hodiny, tahle tak 5. Celkově pro mě emocionálně nejvypjatější epizoda ("nejzábavnější" se moc nehodí).