Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

stope32
stope32
Level 1 Level 1
12. 9. 2012 05:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obsah recenze a její hodnocení by mohla vysvětlit tahle perlička z natáčení:

Kolega copywriter, který má na starosti i microsites o hrách prohlásil, že přesně takové recenze píše o hrách, které nikdy nehrál. Podobně na tom asi bude pan Friedrich...

stope32
stope32
Level 1 Level 1
11. 9. 2012 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvykl jsem si číst komentáře pod články trochu s odstupem a lehkým úsměškem. Možná je na čase číst podobným stylem i články...

Dost mě překvapuje, že GW2 dostal nižší hodnocení, než TOR. Ale možná je to jen tím, že je to vždy hodnocení subjektivní.

To, že je GW2 v podstatě úplně ve všem lepší, než WoW, a navíc nemá měsíční poplatky a prostor 8 (OSMI) let oprav a zlepšování, recenzent zřejmě nechtíc opomněl.

No nic, aspoň tu máme jeden exemplář serveru, kde GW2 nehodnotí jako úplnou špičku (9 - 10/10) ;)

Btw: s tím grindem to myslíte vážně? =D

stope32
stope32
Level 1 Level 1
28. 3. 2011 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I když je tenhle comment poněkdu s křížkem po funuse, nechápu, jak může MoH dostat méně bodů, neý Arma2...

To mi promiňte, ale už úřed deseti lety se mluvilo o umělém hype u českých her a je to tu zas.

A ve svých pětadvaceti dokážu celkem rozumně hodhotit a jsem si jistý, že kampaň z MoH je ve všech ohledech lepší, než MW2 i BO, o ARMA2 nemluvě =(

stope32
stope32
Level 1 Level 1
3. 8. 2010 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro všechny nadšence, co by chtěli hrát SC1 - mám nepříjemného tušáka, že je pouze 640x480 (takže maličká mapa a obrovské jednotky) a bez speciálního hacku, co vypne explorer budete mít na novějších OS barvičky jako ve špatné omalovánce (je to 16bit podobně jako AoE2, které na mých W7 vypadají poněkud vyblitě)...

Existuje sice nějaký prográmek, který uměle doplní mapu i na vyšší rozlišení, ale nepodařilo se mi ho rozběhat. (pokud někdo ví, jak si SC1 zahrát bez námahy na modernějších strojích, jsem jedno oko)

stope32
stope32
Level 1 Level 1
3. 8. 2010 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek jsem zatím nečetl, ale protože mám své zkušenosti jak s psaním příběhů, tak hraním her na hrdiny (i WoW) budu reagovat:

Každý hráč WoW je hrdinou hlavně pro NPC, prostřednictvím kterých se odvíjí jeho "epos". Z logiky dané hrou nemůžou být jeho činy unikátní, ale jeho hrdinskou cestu tohle poznání nemůže ovlivnit. Hraní ve skupině s tímto problémem nesouvisí - Společenstvo Prstenu taky tvořila skupina hrdinů - a podobně je skupina hráčů-hrdinů vnímána neherními postavami (jakkoli jsou reakce NPC umělé).

Důležité je, že při hraní nesledujete ostatní rovnocenné (a lepší) hráče a skupiny a proto váš heroický koncept nic nenabourává. Hráči na nižších levelech fungují trochu jako výše zmíněné NPC - díky lepším vlastnostem, výbavě atp. jste pro ně hrdina, což základní princip ještě umocňuje.

(disclaimer: o filosofii, sociologii a literární vědy jsem v minulosti spíš jen zakopával takže se omlouvám za neerudovanou reakci laika)

Reklama
Reklama