Zpět na článek

Diskuze: Guild Wars 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

stope32
stope32
Level 1 Level 1
12. 9. 2012 05:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obsah recenze a její hodnocení by mohla vysvětlit tahle perlička z natáčení:

Kolega copywriter, který má na starosti i microsites o hrách prohlásil, že přesně takové recenze píše o hrách, které nikdy nehrál. Podobně na tom asi bude pan Friedrich...

Graal
Graal
Level 1 Level 1
16. 9. 2012 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trošku mě zklamalo to, že nové brnění těžce získané je jen pro design - respektive půjdu několikrát jeden a ten samej dung,abych získal celej set, který má plamenné efekty. To se mi moc nezamlouvá, měli by být alespoň v něčem opravdu výjimečný, když už to nemá být statově ,tak vizuálně. Nemyslím teď lepší vzhled, ale například možnost kdykoliv chci si nastavit daný design bez ohledu na to,jestli ten item stále vlastním...nebo třeba možnost dát do těchto získaných itemů více upgradů - cokoliv. Když hráč prostě netouží vypadat jen lépe, už přichází o PvE a skoro i o PvP, což je podle mě velmi smutné. Zbývá mu jen WvW, kde mu jsou odznaky padlé z nepřátel (na koupi hezčího setu), uplně na houby.
Na druhou stranu velmi jsem si užil 80 lvlů jako nikdy a nikde předtím v jakékoliv jiném MMORPG.

Bambus
Bambus
Level 1 Level 1
14. 9. 2012 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mě hodnocení zaráží, v článku v podstatě není žádné velké mínus. Ještě navíc tady, kde jsou hodnocení obvykle o 1 stupeň výš, než všude jinde.

stope32
stope32
Level 1 Level 1
11. 9. 2012 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zvykl jsem si číst komentáře pod články trochu s odstupem a lehkým úsměškem. Možná je na čase číst podobným stylem i články...

Dost mě překvapuje, že GW2 dostal nižší hodnocení, než TOR. Ale možná je to jen tím, že je to vždy hodnocení subjektivní.

To, že je GW2 v podstatě úplně ve všem lepší, než WoW, a navíc nemá měsíční poplatky a prostor 8 (OSMI) let oprav a zlepšování, recenzent zřejmě nechtíc opomněl.

No nic, aspoň tu máme jeden exemplář serveru, kde GW2 nehodnotí jako úplnou špičku (9 - 10/10) ;)

Btw: s tím grindem to myslíte vážně? =D

InternetPolice
InternetPolice
Level 1 Level 1
11. 9. 2012 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kavlitní MMO bez měsíčních poplatků nic víc nic míň. Jediné co bych tomu vytkl tak monotóní souboje s bossama a moc se mě nelíbí to "dorážení" soupeřů v PvP a WvW prostě jak ti dojedou HPcka na nulu tak bys měl byt mrtvej.
Hra by mohla být optimalizovaná lépe když je nějakej velkej fight ve WvW tak klidne 17-30 fps na PC ktery maji v sobe nejsilnejsí intel a GTX690 (nevim jestli u novýho keplera funguje sli možna se to bere pořád jako 1x gtx680, ale i tak...) ale sem si jistej že s tím arenanet něco udělá.
Jinak hra jede jinak hladce 45-60fps aji při největších eventech nebo v Lion Arch na best apparance settings (i5-2500, GTX570, 8GB ram) a vypadá to fakt nádherně a hudba je taky uplně perfektní, podle mě se jim to fakt povedlo...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 10. 2012 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jazzyorke (gmail.com): Ó ta ironie...

Serj
Serj
Level 1 Level 1
11. 9. 2012 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v GW2 si vychutnávam každý jeden event a úlohy tak ako nikdy vo WoW za tie všetky roky čo som u toho strávil. Taktiež nechápem, slovo grind a GW2 nejde k sebe.

Atomic3355
Atomic3355
Level 1 Level 1
11. 9. 2012 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grind v GW2? wtfamireading.jpg

jazzyorke@gmail.com
jazzyorke@gmail.com
Level 1 Level 1
30. 10. 2012 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi není žádným tajemstvím, že většina redaktorů Hrej.cz jsou skalními fanoušky WoWka. Co si občas od svých Nekroušků a Šamánků odskočí napsat nějakou tu "objektivní" recenzi. To se také podepisuje na recenzích většiny MMORPG ponejvíce na GW2. Důvod hanobení je pochopitelně strach, že jejich stařičkého boha WoWka někdo sundá ze židle jedničky MMORPG a ejhle ono se GW2 ani nemuselo snažit. Díky bohu za datadisk Mists of Pandaria, který ubohému WoWku provedl důkladnou lobotomii a teď je zněj jen infantilní pohádková debilita pro malé děti. Takže redaktoři Hrej.cz si přijdou na své. :)

Formis.Sagittarius
Formis.Sagittarius
Level 1 Level 1
12. 9. 2012 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Něco mě tu zaráží. Všechny datadisky WoWka tu zatím dostaly 9/10, TOR tu dostal 9/10.
GW2, ač možná ne tak revoluční jak se slibovalo, předčí WoW prakticky ve všech směrech už ve své základní podobě bez datadisků a u TORu zaostává tak možná v příběhové části, což ANetu nemůžu mít za zlé jelikož Bioware je RPG developer a dobré zpracování příběhu se od nich očekává.
Je mi jasné, že recenze je subjektivní hodnocení hry tudíž tento fakt přisoudím tomu, že WoW i TOR recenzovali jiní lidé. Nicméně by mě zajímalo jaké hodnocení by výše zmíněné hry dostaly od stejného recenzenta.

Pokud přejdu k samotné recenzi. Grindění jako takové mám obvykle spojováno s pocitem nudy a něčeho co chci mít za sebou abych se už mohl bavit. V GW2 jsem zatím neměl tu čest narazit na podobné pocity (pokud nebyly 4 hodiny ráno a já nebyl k smrti unavený :D).
Na druhou stranu uznávám, že grindění jako mechanika ve hře je, pouze ne všem na očích jako ve WoW ale schovaná právě za zmíněné dynamické eventy. A to je právě to, grindění se v MMO zkrátka vyhnout nedá, dá se pouze inovativně schovat do kabátu něčeho zábavnějšího, což GW2 zvládá s přehledem. Navíc nikdo nikoho nenutí dělat dokola dynamické eventy, ve hře dostáváte expy skoro za každý krok, který uděláte. Objevování, sbírání a craftění, eventy, skill challenge, oživování NPC a hráčů, PvP,... je toho spousta.

Pokud jde o trvalý vliv eventů na lokace, každému mělo být jasné, že nepůjde skutečně trvalý efekt. To by znamenalo, že po každém eventu bude následovat zcela nový a bez ohledu na to kolik tisíců či desetitisíců by jich ANet udělal pro každou lokaci, nakonec by došly a život v lokaci by se zastavil.
To co ANet prohlašoval se dá pochopit také tak, že vliv eventu na lokaci je trvalý dokud nedojde ke spuštění dalšího eventu ve smyčce, který buď dále pokračuje nebo se naopak vrací podle toho zda smyčka dosáhla svého příběhového okraje.
Tak jako tak, narozdíl od WoWka eventy alespoň lokaci skutečně ovlivňují, i když ne tak trvale jak by se některým možná líbilo.

To je pro změnu můj subjektivní pohled na GW2. :)

PS: Takhle zbytečně dlouhý to v tom malém políčku na psaní prve nevypadalo. :D

Tomáš Krajča
Tomáš Krajča
Level 1 Level 1
12. 9. 2012 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stope32: což dokazuje pět desítek obrázků z hraní u recenze ;-) Jestli někdo z herní branže není copywriter, pak je to Radek...

Reklama
Reklama