@JMBounce: Díky. Jak je to ale s konektivitou? Dá se to napojit na X360 přijímač? Na googlu někdo píše, že to jde, někdo že ne... tak moc nevím jak to je :-)
Mám pekárnu s dobrou pověstí. Prodám ji s tím, že v ní budu dál dělat pekaře. Nechám všechno pečivo zplesnivět. Před bankrotem ji koupím zpět za hubičku. Vypečený business plán :-)
Myslí, že když udělají příběh ALA F&F 23456 tak jim to udělá stejný obrat. Hrál jsem poslední díl díky Origin Acc a nebavilo mě to. Vizuál a audio super. Ale nic dalšího. Přitom nějaká hezká auta na hraní bych bral.
@MartinS96: Promiň, ale když položím výkal na stříbrný talíř, bude mít výkal vyšší cenu? :-) Jak ovlivní stříbrný talíř gameplay výkalu? Sry za mojí reakci, je až trollodidní ale to přirovnání jsem musel napsat :-) Jinak CoD je v pohodě.
@triple: Ano je to on! Maminka Robinson měla velkou radost, když se narodil.
Jednička mě velice bavila. Sice tam byl ten feeling nižšího rozpočtu a takový budget. Animace postavy ne úplně plynulé a navazující. Oproti tomu zase animace byly hezké. Pěkně udělaní skřeti. Ale ač jsem to hrál s ovladačem, na kterém mi třeba Batman sága a Assasini moc nešli, tak jsem moc neumíral a tím pádem Nemesis systém moc nevynikl.
V Morrowindu a Oblivionu nebyli draci, že? Draci jsou cool. Marně čekám na hru jako Drakan, kde bych mohl létat na drakovi, létat, cítitvítr ve vlasech a být tak konečně svobodný.
Hlavně, že budou nadšení z možnosti pracovat na tom projektu. Možnost zkusit něco jiného, posunout se vpřed (možná celý žánr) a přinést nové nápady. A jsou ti největší fanoušci.
@robi.zou: Viděl jsem tu Lets Play a přišlo mi to jako průměrná hra. Zkusím kouknout na demo. Nejvíc mě v historii bavilo NFS 3, Porsche a RB Rally. Pak už nikdy nic. Chtěl bych něco na gamepad. Volant vytahovat mě už nebaví.
@Khalashnikovf: Já rád hraji FPS, ale uvědomil jsem si to až u traileru na BF1, že jsem (možná až moc) citlivý na témata z historie, které se vyobrazují v traileru jako "tisíc a jeden způsob jak nechat lidi hustě umřít". Ve sci-fi mi to nevadí, protože se to prostě nestalo. Nezakazuji to, osobně mi to vadí. Nic víc :-)
vím, že o CoD:WWII bude určitě diskuze během podcastu. Proto prosím o přečtení mého dotazu během (nebo na začátku :-) diskuze.
Tak nejdříve jsem tu chtěl psát něco jako: škoda životů mladých lidí, ale to by znělo kýčovitě. Spíš takhle: před dlouhými lety jsem viděl seriál Bratrstvo neohrožených. Akční začátek, vše super. Ale když epizodu uváděli stáří chlapi popisem, co viděli, zažili... Mno pobrečel jsem si tři epizody. Když i po letech je chlap zničený z toho co zažil. A přitom přežil nemožné. A pak tu máme hru, která vypadá fakt krásně, reálně. A trailer ze smrti dělá show.
Souhlasíte s tím, že takto sestříhaný trailer s exhibicí hrůzných zážitků, které mohl někdo prožít s vylepšující se grafikou může být pro citlivé téma kontraproduktivní?
Neváhejte a jděte do toho. Hru mám od Vánoc a pořád mě baví. Multiplayer je velice variabilní. Hra má pro PRO hráče i hloubku. Já si jen tak vesele hopkám a mám radost, když si zavolám titána. Navíc některé cool situace z trailerů nejsou vymyšlené nebo přikrášlené. Zažil jsem hodně situací, kdy jsem si říkal: holy ****. Navíc po včerejším updatu je hra zase o kousek jiná (a nic jsem nemohl trefit :-) ). Na hře se pořád dělá, updaty, DLC ... ta hra si svoji hodnotu pořád drží.
Nedávno jsem se díval na prezentaci na E3. Úplně mi vypadla avizovaná fíčura vytváření map, úprava úrovní a sdílení výtvorů mezi hráči. Vypadalo to dobře! A hra by mohla mít dlouhou životnost. Proto mám rád i Half-Life, člověk si koupí hru a ještě k tomu má spoustu modifikací, leckdy i neuvěřitelně kvalitních. Jsem zvědavý na popis této funkce v recenzi. Během kampaně před vydáním to vydavatel nikde moc neprezentuje. Respektive na Hrej jsem se o tom nikde blíže nedočetl (pouze těsně po E3 před rokem).
@red-icius: Já u toho brečel na konci. Jako želva. Ve středu jsem dohrál singl znovu na nejtěžší a pořád husí kůže u důležitých momentů. A mulťák je boží. Zkuste jej zdarma během víkendu!