Zpět na článek

Diskuze: Shadow of War napraví chyby prvního dílu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
10. 4. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Je pravda, ze ikdyz Shadow "kradl" kde mohl, hlavni inspiraci jsem tam ja videl jak Batmanovi tak hlavne v AC. V podstate jsem to bral jako AC se soubojovym system s Batmana obohacene originalnim systemem nemesis.

@Masarkavtrenyrkach:

1) Jo to mi mi taky nesedlo a prislo mi to zbytecne. Ve vysledku mi ani neprisli ty lokace tak moc rozdilne, jak bych cekal :)
2) Tady nechapu co ti vadi, tohle bylo totiz tak nejak podstatou toho Nemesisi systemu. Kazda smrt byla nejaka penalizovana, takze je logicke, ze pokud si vetsinu velitelu vybil a umrel, ze se jejich mista zaplni, je-li na to ten herni system nastaven (a dava to rekl bych dostatecne srozumitelne najevo). Taky se mi neco podobneho stalo, ale uprimne mi to vubec nebavilo, s vetsinou velitelu v pozdejsich fazi nebyl problem (ikdyz mel jsem tam sve oblibence, kteri se se mnou tahli skoro celou hru a nez jsem byl alergicky).
3) Souhlas. Ovsem s timhle mam problem u vetsiny OW her. Krivka obtiznosti se tady totiz dost degenruje samotnym hracovym pristupem. Ja, jelikoz rad delam vse co je mozne, mam vetsinou v hrach podobneho typu velmi rychle problem s tim, ze se pro me stane hra az moc jednoducha. Ovsem ne vzdy to povazuji za neco spatneho, obcas si clovek (obvzlast mali diky hernim mechanikam mnoho moznosti) tu jednoduchost a nadvladu uziva. V SoM to na me fungovalo. S challengema jsem mel ovsem podobny problem. Vim, ze tu posledni stealthovou (tusim ze to bylo nekde na utesu u more v nejaky pevnosti) jsem nakonec vzdal, protoze jsem na to uz fakt nemel nervy.
4) Jo vypadalo to az lehce usmevne, ono v te hre bohuzel takovych mist bylo vic :)

Ja osobne doufam ze vylepsi, pripadne uplne odstrani, boss fighty. Ty byly v SoM pomerne usmevne. Ze chteji zapracovat na pribehu schvaluju, v SoM to bylo tak mdly, ze si z toho uz nepamtuju vic, nez ze je to vase cesta za pomstou, pac vam zabili rodinu :D

The End
The End
Level 1 Level 1
11. 4. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Americký Web IGN včera 10. 4. 2017.
představil zbrusu nový Shadow Of War : Minas Ithil 4K Gameplay ;-)

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednička byla fajn. Ale...
1) Celá hra byla rozdělena do dvou map. Měl jsem z toho pocit, že hraji totéž dvakrát.
2) Chtěl jsem na první mapě pro zábavu vybít všechny velitele. Když jsem byl plně zabrán do tohoto bohulibého díla, zemřel jsem kvůli své nedočkavosti rukou nějaké mizerného unter-skřeta, který po mně střílel šípy. Hra mě okamžitě potrestala tím, že na všechna prázdná místa nasadila nové velitele.
3) Od poloviny druhé mapy jsem byl tak vylevelovaný, že jsem dělal komba, která šla do stovek. Na jedno zmáčknutí dvou tlačítek moje postava dekapitovala kohokoliv. Moje motivace více využívat pomocníky nebo očarovávat velitele byla pak nulová. Jedinou obtíží pak už byly jen stealth mise, které byly naopak přehnané v tom, že jediný alarm znamenal okamžitý restart.
4) Závěrečný souboj (útok) asi měl evokovat davové scény, ale jeho provedení velkolepost postrádalo a s levelem Taliona to byla rychlá řezničina, kdy rádoby bad-ass velitelé neměli sebemenší šanci.
Ale celkově to byla fajn hra. Měl jsem z ní pocit, že je to takový dobře udělaný fantasy "Assassin's Creed".

drobení
drobení
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednička mě velice bavila. Sice tam byl ten feeling nižšího rozpočtu a takový budget. Animace postavy ne úplně plynulé a navazující. Oproti tomu zase animace byly hezké. Pěkně udělaní skřeti.
Ale ač jsem to hrál s ovladačem, na kterém mi třeba Batman sága a Assasini moc nešli, tak jsem moc neumíral a tím pádem Nemesis systém moc nevynikl.

The End
The End
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Shadow Of War bude jistě vše, co mám na fantasy rád ;-)
+ Troy Baker ~~! ;-) ...To si nesmím nechat ujít ~~! ;-)

Králi z Angmaru ! Připrav se na porážku !

Teď už mi jen stačí, předobjednat si PS4 Mithril Edici a cvičit na výpravu ;-)

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
7. 4. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: já bych Shadow of Mordor rohodně nepřirovnal k AC to spíš fantasy batman s parkourem, ale podle mě ač si SoM vypujčil kde mohl, tak to dokázal dát dohromady přidat tam ten vlastní nemesis systém, pokud bude pravda to co říkali v gameplay traileru, tak sakra se máme na co těšit.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fallen Australian: Film, který je založen z velké části na knize, kde bylo i stanoveno to s prstenem, který jde zničit jen v hoře Osudu.

The End
The End
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Film, ne hra ;-)

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fallen Australian: Neříkala jsi, že je to blbost? :D

Flois
Flois
Level 1 Level 1
7. 4. 2017 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@drobení: pro mě to mělo kouzlo v tom, že sem několikrát umřel schválně a rázem byli protivníci silnější :-) stejně sem byl přepal a všecky sundal :-) parádní věc na vyblbnuti :-)

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
7. 4. 2017 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak hlavně a především ať zcela zruší ten 10 vteřinový respawn VŠECH nepřátel... Děs. Člověk měl pocit, že ty hordy skřetů likviduje zbytečně, když stačilo zaběhnout za roh a celý batalion skřetů byl zpátky na svých místech...

Reklama
Reklama