Nechci vám do toho kecat, ale flaknout na stránku 9MB obrázky a nechat je i v mobilní verzi webu, to je prasečina. Říká vám něco termín thumbnail? Nebo je ten váš CMS tak hloupý, že ani tohle neumí?
@OnlyCORE: To není ani tak o nervech jako o tom, že člověk prostě musí akceptovat paradigma těchto her, zapomenout co zná z casual her (AC a jiné pseudo-akční hry) a investovat nějaký čas pro pochopení mechanismů. Ve chvíli, kdy dojde k "Aha momentu" jsou pak souls-like hry relativně jednoduché. Já DS2 (moje první soulsovka) odložil několikrát s tím, že to je nehratelné, ale stále mi hlodal červík, že přece není možné, aby to dostávalo všude 9-10/10 a že do toho musím proniknout. A nakonec to udělalo blik a od té doby nedočkavě vyhlížím další souls-like hru :)
Tak když na některých herních webech ani nevyšla ;-) Já ji zrovna hraju, a je to super, včera jsem porazil posledního bosse v minulosti a těším se na další hraní.
Já teda nedostatkem kvalitních her na Switchi netrpím a podle všeho to vypadá, že počet prodaných Switchů už překročil kritickou masu a už si ho jen tak nedovolí nikdo ignorovat. Že porty vycházejí později? No ono je to logické, protože Switch je prostě výkonem úplně mimo současnou generaci konzolí a PC a tedy odladit to, aby to běželo rozumně a nevypadalo to jak vytažené z krávy, asi nebude sranda. Když jsem Switch při vydání kupoval se Zeldou, měl jsem to jako doplněk k PS4 a XB1, aby se nakonec stal mou primární platformou, hlavně z toho důvodu, že jsem mezitím povýšil a jako manažer dost cestuju a trávím čas na hotelech, kdežto doma trávím čas spíše s rodinou a sednout si na pár hodin k velké konzoli není moc reálné. A abych řekl pravdu, porty velkých AAA her mi tam ani nechybí, stále je co hrát :)
@Spratekk CZ: Tak MacOS je otevřený OS. Tam zatím Apple na pokusy ho uzavřít, nemělo koule, protože by jim to velká skupina uživatelů Maců hodila na hlavu. Já sám mám ve svém okolí několik macařů, kteří to používají, protože je to UNIX a kdyby ho Apple uzavřel, vrátili by se zpět k Linuxu.
edit: je to reakce na "Bude dál možná hrát na MAC - platformě Apple. Tak to je jako trestat mě tim, že si dává Epic pěstí do vlastního obličeje :D"
Rozhodně remaster, nebo raději remake, prvního Nieru. To je totiž hrozně zajímavá hra, jen se moc dobře nehraje :-) a mohli by to vzít spolu s Drakengard 3.
A nebo rovnou další hra z Drakengardu, to by bylo úplně nejlepší.
Tvl, proletáří všech zemí spojte se :) Ještě tomu chybí zlí menežeři, kteří nic nedělají, jen kecají a můžeme přidat ajťáky, kteří jen sedí na zadeli, chlastaj kafe a čumí do monitoru :)
@Ocelotr NN: Pokud ti zaměstnavatel nechce přidat, má to své důvody: 1. Umíš prd a jsi lehce nahraditelný, nejlépe nějakým gastarbeiterem z agentury 2. I když něco umíš, neumíš si říct o více peněz nebo nemáš koule se sebrat a jít o dům dál 3. I když koule na to odejít jinam máš, v regionu kde žiješ není kam. Pak musíš mít koule ještě na to se sebrat a přestěhovat se někam, kde tě zaplatí lépe.
Hru, na kterou vyšla nejlepší videorecenze (jakkoliv jinak videorecenze považuji za kravinu) v dějinách českého herního videa, jsem trestuhodně prošvihl. Na switchi to ale napravím.
@Ocelotr2.1: Bohužel, optimalizace je časově náročná činnost, která chce opravdu zkušeného programátora, tedy je to "drahé jak sviňa", prodlouží to vývoj projektu, navíc s nejistým výsledkem. To žádný soudný finanční ředitel neschválí. Taky vývoj AAA titulů trvá už tak dlouho a prodlužovat to, tak nemáme co hrát.
Tak si s počítači hraju od sametu, bastlení v basicu a strojáku na C64, posléze na Amize a dodnes nepochopím, co dokázali někteří mistři z těch strojů vymáčknout. Tenhle trend "vymačkat" ze železa maximum dlouhou dobu držely konzole, ještě u PS3 člověk občas žasnul, co na té lowend grafice dokázali Naughty Dog vytvořit. U poslední generace to už tak moc není, příchod půlgeneračních konzolí odsoudilo slabší verze k tomu, že to tam nějak jede, ale žádný zázrak to není. Framedropy ve hrách na konzolích jsou běžné, recenzenti už to ani neřeší (viz framedropy v Links Awakening, za to bych Nintento vytahal za gonády).
Tak trošku doufám, že se potvrdí spekulace o tom, že to bude 1st party Direct a oznámí Mario 35th Aniversary Collection, ve které bude 64, Sunshine a Galaxy 1,2. A 3D World bych tipnul jako samostatnou hru, na té můžou ještě vyrýžovat, není tak stará.
Tak se nám kluci pochlubte, jake herní dárky, respektive cokoliv spojeného s hraním, si naježíte? Já si udělal radost a rozšířil jsem svoji sbírku lapačů prachu o WII U, protože už se mi nechtělo čekat, až se Nintendo smiluje a vydá Switch porty HD verzí Windwakera a Twilight Princess.
@Ocelotr NN: Nejde ani tak o to, že nechtějí, ale pokud jsi vývojářské studio, kterému Sony neplatí prachy za to, že třeba rok nic neděláš, jen se učíš, jak efektivně využít atypický hardware, tak si to prostě nemůžeš dovolit.
V tom videu, co postoval RomanK47 je krásně vidět, že tu atypickou architekturu využívaly jen exkluzivní hry a ani ty ne všechy.
Z mého pohledu to nakonec MS uhrál na hezkou plichtu. Sony má exkluzivky, MS nejvýkonnější konzoli a Gamepass. Pro mě má smysl mít obě platformy a pokud se nakonec nerozhodnu do vydání PS5 a Scarlett pořídit PC (to bych pak obv. XB nekupova), tak pořídím obě platformy.
@Masarkavtrenyrkach: Za sebe můžu říct, že bych si pokračování Bloodborne klidně zahrál, i kdyby to bylo jen "more of the same". FS jasně ukázali, že umí jak sequely, tak nové IP. Je to furt lepší než hrát nějaké soulsborne napodobeniny (Surge, Code Vein), které originálu nesahají ani po kolena.