Zpět na článek

Diskuze: Jaké jsou HW nároky Terminator: Resistance

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Tehdy nebyl mezi domácími počítači moc výběr, tak se prostě muselo programovat tak, aby to na těch nejrozšířenějších strojích jelo a udělat tam věci, které zatím nikdo nezvládl, byla obrovská konkurenční výhoda. Ostatně, pro konzole to platí doteď, akorát ty konkurenční výhody už moc nevycházejí z technických fíčur (takové, které by dnes braly dech a prodávaly hru, je těžké vymyslet), ale spíš z herního designu.
Druhá věc je, že tehdejší vývojáři byli většinou sólisti, takže si inovativní osobitý přístup mohli dovolit. Programovat tímto způsobem ve větším týmu moc nejde, navíc tě omezuje použitý engine (pokud nevyvíjíš od nuly). I když dnes je o programátory taková nouze a nabírají se tak pochybné existence, že je kód jak výkonově neoptimální tak naprosto nesrozumitelný.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 05:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To bys nevěřil, co dokáže nevhodně zvolený a v nevhodnou chvíli spuštěný antivir i na nějaké lepší i7 (o vytížení disku a sběrnic nemluvě). Nechat virtuální paměť na stejném fyzickém disku (ideálně plotnovém) jako systém, také není zrovna terno.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 10. 2019 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Programy v pozádí dokáží nějak znatelně zpomalit možná tak nějaké dvoujádro, které neví co dřív, moderní vícejádrový procesor to nijak zvlášť nazasáhne, jelikož se stejně většinou fláká.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
3. 10. 2019 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VenomSpide: To jsou orientační požadavky pro llamy. Máš li svůj comp v pořádku a víš co se v něm děje, tak to vyděl dvěma. Firmy dnes musí počítat s blbostí uživatelů / streamery a podobnou svoločí, kterým počítač spouští 200 programů po startu a updatuje do nevidim. Unreal je Unreal a ten se dá vždycky ošálit minimálně v nastavení ve hře a lépe v psaném configu. Vypínej chromatic aberration, lens flare, ambient occlussion a self-shadows - to jsou žrouti výkonu. Nepomůže-li zkus lépe nastavit virtuální paměť ve windows, pokud možno nejrychlejší disk, jen ne na C:\ protože ten v podstatě neustále trápěj background procesy windows.

vootank@seznam.cz
vootank@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Bohužel, optimalizace je časově náročná činnost, která chce opravdu zkušeného programátora, tedy je to "drahé jak sviňa", prodlouží to vývoj projektu, navíc s nejistým výsledkem. To žádný soudný finanční ředitel neschválí. Taky vývoj AAA titulů trvá už tak dlouho a prodlužovat to, tak nemáme co hrát.

Tak si s počítači hraju od sametu, bastlení v basicu a strojáku na C64, posléze na Amize a dodnes nepochopím, co dokázali někteří mistři z těch strojů vymáčknout. Tenhle trend "vymačkat" ze železa maximum dlouhou dobu držely konzole, ještě u PS3 člověk občas žasnul, co na té lowend grafice dokázali Naughty Dog vytvořit. U poslední generace to už tak moc není, příchod půlgeneračních konzolí odsoudilo slabší verze k tomu, že to tam nějak jede, ale žádný zázrak to není. Framedropy ve hrách na konzolích jsou běžné, recenzenti už to ani neřeší (viz framedropy v Links Awakening, za to bych Nintento vytahal za gonády).

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 10. 2019 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Njn. pocházim z dob, kdy se šetřil každej byte RAM, hardisk stál tolik peněz jako ojetá škodovka a kdy pro programátory her bylo ctí, aby hra běžela na co nejnižší konfiguraci, jelikož tím si dokazovali své mistroství. Dneska se programování učí, což což z 95% programátorů dělá ovce naučené podle příručky, vylučuje originální a optimalizovaný přístup ke kódu a vše se nahrazuje větou "kup si novej počítač". My jsme měli naše MANFREDY TRENZE (http://www.youtube.com/watch?v=u1lOUaFjGxs), JOOLSE, JOOPSE,MARKa CALEho a uctívali jsme je jako bohy za to co, co dokázali z našich mašin vymáčknout. Kdo zná dneska jedinýho programátora, co dělal na AC: ODDYSSEY ?

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
3. 10. 2019 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Bylo by na čase vidět svět zpoza druhé strany barikády ...

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
3. 10. 2019 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo tohle vypadá na solidní FPS "turn off your brain and shoot the robots" béčko. Kterejch neni moc všichni maj dens ambice stát se něčím větším, aby to hrál klaždej onanující teenager na planetě. Viz. Overwatch a desítky kopií.

Furt lepší než v Call of Duty: We bring Freedom With Our Guns, Join The Army. Jak odporné hrát za SithUsa v realitě. Udělal bych Call Of Duty: The Other Side, kde se hraje za Mudžehedýny, Irán (kde viděli jednou Plutonium a proto je zlikvidujeme) a kde by USA figurovalo jako ultimátní zlo.

Reklama
Reklama