@Mitsurugi: Tohle je ale potřeba brát jako to specifikum práce... to jako kdyby řidič kamionu nadával, že je tejden někde v hajzlu ve Francii a nevidí rodinu...
@Tpr Santa78: Částečně souhlasím. Problém je to ale v případě, kdy se hra upravuje na podporu mikrotransakcí a/nebo neustále vpaluje hráči co a jak by mohl mít za pouhých 200,-
Já myslím, že to spíš dostali rozkazem... mohli by taky na čínským trhu dostat červenou a to znamená uzavřít si cestu k 600 milionům tamních hráčů (což je cca pětinásobek hráčů v USA)
Tyhlety pindy o tom jak je příběh to nejdůležitější a grafika je někde úplně vzadu... s timhle přístupem bychom dneska pařili v 800x600 s 256kb texturama... jasně, hratelnost i příběh jsou důležitý, ale nedělejte tady jak grafika nikoho nezajímá... jakmile vyjde hra s průměrnou grafikou, tak hned všichni nadávaj jak to vypadá jako pět let stará...
Po oznámení jsem měl negativní názor, pak mě to trochu zaujalo, ale teď už mi zas zbyl jen ten negativní názor ... podle mě to bude další kill-on-sight akce bez obsahu...
@Mart9: Jo! Co je to za bordel tohleto... herní průmysl jde do háje... za mejch "mladejch" let se na 700 MB vešlo spousta her a demíčka k tomu... a dneska? Dneska vývojáře nic nezajímá a jedna hra má klidně 50 GB. Tomu říkaj pokrok?!
@Predator5552: Řekl bych, že cílem je spíš zvýšit počet platících hráčů ze sféry, která bude ochotná si za svůj oblíbenej titul zaplatit, jen doteď "nemuseli".
Pánové já bych nevěšel hlavu. Ze zkušenosti vím, že jsou ty nároky často dost nasazený, a i když jsem kolikrát míval sestavu o dost slabší než minimální, šlo to celkem v pohodě a často i na střední.
Já do JRC chodim rád. Jsou tam fajn lidi a ceny mi s věrnostní kartou přijdou úplně stejný jako nabízí internet plus poštovné... a jako bonus se nemusím nervovat s poštou nebo jinými dovozci.