Zpět na článek

Diskuze: Scénář Detroitu má na dva tisíce stran

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

noxuss
noxuss
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tiez si myslim ze Until Dawn je vo volbach a nasledkoch dalej.

rappix
rappix
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Když už zmiňuješ i ty jiné hry, tak musím osobně říci, že co se komplexnosti větvení příběhu týče, tak to zatím nejdále dotáhl právě Until Dawn. Mám rád všechny hry od Davida Cage, ale ruku na srdce, ty volby v drtivé většině nic neovlivňují. Doufám tedy že se Cage tentokrát pořádně rozepsal a dotáhl k dokonalosti to k čemu měl Heavy Rain perfektně vykročeno.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Pokud si hrál Heavy rain, popřípadě Beyond: Two souls tak víš co tě čeká. Pokud ne tak ti můžu zaručit, že hry od Davida Cage dokáží na základě tvých rozhodnutí (a částečně herních schopností) měnit průběh hry a to ve větší míře než bývá zvykem. Třeba Life is strange ani Until dawn to nedokáží tak jako hry od Quantic dreams. Konkrétní odpověď na tvůj dotaz bude jen má doměnka: Všechny tři postavy budou ve finále propojeny a pokud někdo z nich umře tak to bude mít určité dopady v rámci možností, ale bude to větší než na co jsme zvyklí.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: Promiň, ale ne...

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
15. 6. 2017 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže se z hlavní postavy stane postava s minimálním dopadem na příběh, jakmile je možnost, že umře?

Reklama
Reklama