Zpět na podcast

Diskuze: hPod #1020 - Ghost of Yotei

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

GreenLynx
GreenLynx
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PlayStation
29. 9. 2025 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ohledně Silent Hillu f. V sobotu jsem to dohrál a hra se mi líbila. Martin má pravdu, že symbolem série je kov a rez industrializace, což f nemá. Za to dalším symbolem série je psychologické trauma či provinilost hlavní postavy a v tom se Hinako podobá Jamesu Sutherlandovi. Ve skutečnosti mi Hinako bylo více líto, protože za své problémy nemůže.

Jak se oba světy (dark shrine a Ebisugaoka) prohazujou každou kapitolou a v jakým momentu, hráči může dojít, co ten Dark Shrine vlastně je. Z určitého hlediska to Silent Hill je, ale vlastně, kdyby to pojmenovali jinak, tak to hře neuškodí, ale hra se musí prodávat, tak to musí nésti velkolepý název.

Jediný problem mi dělal combat systém. Boss fighty, jako ze soulsovky a v posledních 3 kapitol akce vygraduje v úplně v nesmyslnou rubačku a jako by to nestačilo poslední pasáž v Ebisugaoka je jako na začátku, ale zaměřena tou flórou. Jdete z bodu A do bodu B (asi na třech místech smečka nepřátel), nasleduje cutscená a pak z bodu B zpátky na bod A (a zase další smečky nepřátel) 😮‍💨😡

Úvodní cutscená v New Game+ je jiná než při prvním průchodu, kde se Hinako hádá se svým otcem o něčem jiném. V tom mě navdadilo, jaké jiné změny vývojáři provedli pro další průchod. V NG je možné dosahnout pouze jednoho konce, v NG+ dvou jiných konců a v NG++ ještě jeden konec navíc (samozřejmě ještě jeden tajný, aby toho nebylo málo).

Rozhodně se pustím do dalších průchodu a doufám, že to Martin dohraje a podělí se o svůj nazor.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Redakce Redakce
Hlavní platforma: PlayStation
30. 9. 2025 01:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GreenLynx @GreenLynx Díky moc za podrobné dojmy, také jsem to mezitím dohrál a vidím to podobně. Některé věci se mi po dokončení hry zalíbily hodně, jiné jsem začal ještě víc nenávidět (ten bojový systém je zlo a množství nucených soubojů na konci je vyloženě otravné). Po rozehrání NG+ také docela žasnu, co všechno je jiné - vypadá to, že první průchod hrou je spíš prolog a teprve NG+ naplno ukazuje, o čem hra vlastně je - a dává možnost to více ovlivnit. Určit se ke hře vrátíme v hPodu tento týden 🙃

Reklama
Reklama