Postranní mise dopoví příběh Watch Dogs 2
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Postranní mise dopoví příběh Watch Dogs 2

Postranní mise dopoví příběh Watch Dogs 2

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

16. 10. 2016 15:27
Reklama

V sérii několika videí se hlavní scenárista Watch Dogs 2, Lucien Soulban, vyjádřil k sérii zajímavých dotazům komunity. V následující aktualitě se tak můžete dozvědět, zda budou vedlejší mise sloužit k dopovězení hlavního příběhu, jak tvůrci hru od minula vylepšili, zda hra nabídne volby ovlivňující chování civilistů vůči hlavní postavě a jestli dojde řeč i na Aidena, hlavního hrdinu prvního dílu.

Videa jsou sice poněkud nešťastně točena na výšku, jejich informační hodnotě to však pochopitelně nijak neubližuje. Začít tedy můžeme hned prvními dvěma, které s drobným přerušením odpovídají na otázku vedlejších misí a jejich přínosu pro hlavní příběh.

Jak vino, dohrání postranních misí pro hlubší porozumění příběhu určitě nutné není, onomu většímu porozumění vyprávění však něco takového dopomoci určitě může. Čili ve své podstatě vlastně podobný princip, jaký panoval i u dílu prvního, kde kompletace vedlejších misí zpřístupňovaly audio nahrávky hlavních postav.

Následuje další z videí, v němž Soulban v jedné minutě zodpovídá zřejmě hlavní dotaz všech příznivců prvního dílu hry – co tvůrci od minula dokázali vylepšit?

Z hlediska příběhu nabídne Watch Dogs 2 komplexnější obrázek o dění ve městě. To v praxi znamená, že tam, kde první díl zprostředkovával izolovanou perspektivu jediného muže v honbě za pomstou, tam Ubisoft Montreal nabídne příběh Marcuse Hollowaye jakožto člověka v soukolí něčeho většího. S druhým dílem tak hráči budou svědky podstatně většího množství interakcí s okolním světem a zejména s hackerskou skupinou DedSec. Příběh dvojky tedy navíc nebude příběhem jednoho muže, ale několika lidí naráz.

Další dotaz se týká reakcí světa a zda budou NPC postavy reagovat na to, jakým způsobem bude Halloway konat. A zkrácená odpověď snad možná překvapivě zní ne – systém karmy ze hry vymizí, jelikož Halloway je na rozdíl od Aidena pro svět hry relativně neznámou postavou.

A konečně poslední dotaz se týká toho, zda hráči budou moci narazit na hlavní postavu prvního dílu hry. Odpověď je nejednoznačná, tipujeme však, že na určitou interakci s minulostí přeci jen dojde – sám Soulban totiž připomíná, že Ubisoft se od své předešlé práce nikdy nedistancuje.

Závěrem vám určitě můžeme připomenout páteční video ze hry. To ukazuje jen drobnou ochutnávku toho, co plná hra 15. listopadu na konzolích a na PC nabídne.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama