Gears 4 jsou připravené i na Project Scorpio
Zanedlouho se začne prodávat první mezigenerační konzole s vyšším výkonem, PS4 Pro. O rok později nás ale čeká to samé i v případě Microsoftu. Zatímco některé hry na PlayStationu budou potřebovat „4K patch“, takové Gearsy u konkurence jsou na vyšší výkon připravené už teď.
Chuck Osieja, kreativní režisér ve studiu The Coalition, to potvrdil magazínu Segment Next. Nedá se ale říct, že by vývojáři už dopředu cílili na lepší konzoli, jako spíš jde o fakt, že Gearsy vychází i na PC, kde se musí potýkat s různě výkonnými zařízeními.
„Gears of War 4 je hra vytvořená od základů k tomu, aby dokázala běžet na různých zařízeních v rámci rodiny Xboxu, totiž jak na Xboxu One, tak na Projectu Scorpio, a na těch nelepších počítačích na trhu,“ říká. K tomu všemu samozřejmě dopomáhá UWP - univerzální Windows prostředí - a tak když hráč jednou koupí novou hru, nemusí řešit, na čem hraje.
„Skvělým aspektem univerzálního Windows prostředí je totiž to, že si hru koupíte, a ta se přizpůsobí vašemu hardwaru. Dostanete nejlepší možný zážitek v závislosti na výkonu vašeho stroje. Tak jak je hra navržená, můžu říct, že bude vypadat skvěle i na zařízeních, které přijdou od této doby i za dalších několik let,“ dodává sebevědomě.
Tak ještě aby se na PC povedla optimalizace - ze zkušenosti totiž víme, že hry v rámci UWP v tomto ohledu díru do světa neudělaly. Snad se Gearsy povedou lépe. Uvidíme 11. října.