Cliffy: Overwatch je jak kámen, nůžky, papír
Několikrát jsme psali o tom, že multiplayerové arénovité střílečky zažívají čirou renesanci. Battleborn, Overwatch, Paragon, Unreal Tournament, nově Quake Champions, a nebo také Lawbreakers od Cliffa Bleszinskiho. Leč některé k sobě mají blíž, Cliffy B nám doporučuje, ať jeho hru s ničím nesrovnáváme, ale ať se zaměříme na rozdíly.
Konkrétně srovnávání s Overwatchem ho už unavuje: „Když lidé něco uvidí, mají tendence tyto věci škatulkovat a srovnávat je s něčím jiným,“ uhodil Bleszinski kladívko na hlavičku. „Samozřejmě se některé věci překrývají; máme tam také postavy a pistole a zbraně obecně a bůh ví co dalšího, ale věc se má tak, že náš umělecký styl je trochu drsnější, realističtější,“ popisuje svou hru.
A co zmíněné srovnání s Blizzardím Overwatchem? „Ten jejich je jiný - super zářivé barvy, postavičky jako z nějakého anime, bazilion různých postav, kdežto my tu hru tvoříme v duchu ‚méně je někdy více‘, a tak se snažíme najít ten optimální balanc,“ řekl.
„A ta jejich hra, spíš mi to připomíná kámen, nůžky, papír. To pochopitelně nechceme, chceme se vyhnout tomu, když v Overwatch vyběhnu zpoza rohu se špatně zvolenou postavou a někdo proti mě bude mít dobře zvoleno, tak v kámen, nůžky, papír souboji jsem mrtvý,“ nebere si věhlasný autor servítky.
Na druhou stranu si v následujících větách malinko s tou realističností protiřečí: „Ještě se vraťme k Overwatchi, když vejdu do místnosti, kde je čtyři, pět nebo šest lidí, prakticky nemám šanci je všechny zlikvidovat. Ale v naší hře, pokud jste vážně dobří, tak s jakoukoliv rolí a třídou můžete porazit celý tým,“ završil své srovnání.
Inu, to jsou silná slova, že? Uvidíme, zda jeho hra, která vyjde pouze na PC a která prozatím nemá stanovené datum vydání, udělá díru do světa, jestli opravdu naplní to, co Cliffy říká, nebo jestli to jsou plané marketingové řeči.