Cliffy: Overwatch je jak kámen, nůžky, papír
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Cliffy: Overwatch je jak kámen, nůžky, papír

Cliffy: Overwatch je jak kámen, nůžky, papír

David Plecháček

David Plecháček

22. 6. 2016 07:44 6
Reklama

Několikrát jsme psali o tom, že multiplayerové arénovité střílečky zažívají čirou renesanci. Battleborn, Overwatch, Paragon, Unreal Tournament, nově Quake Champions, a nebo také Lawbreakers od Cliffa Bleszinskiho. Leč některé k sobě mají blíž, Cliffy B nám doporučuje, ať jeho hru s ničím nesrovnáváme, ale ať se zaměříme na rozdíly.

Konkrétně srovnávání s Overwatchem ho už unavuje: „Když lidé něco uvidí, mají tendence tyto věci škatulkovat a srovnávat je s něčím jiným,“ uhodil Bleszinski kladívko na hlavičku. „Samozřejmě se některé věci překrývají; máme tam také postavy a pistole a zbraně obecně a bůh ví co dalšího, ale věc se má tak, že náš umělecký styl je trochu drsnější, realističtější,“ popisuje svou hru.

A co zmíněné srovnání s Blizzardím Overwatchem? „Ten jejich je jiný - super zářivé barvy, postavičky jako z nějakého anime, bazilion různých postav, kdežto my tu hru tvoříme v duchu ‚méně je někdy více‘, a tak se snažíme najít ten optimální balanc,“ řekl.

„A ta jejich hra, spíš mi to připomíná kámen, nůžky, papír. To pochopitelně nechceme, chceme se vyhnout tomu, když v Overwatch vyběhnu zpoza rohu se špatně zvolenou postavou a někdo proti mě bude mít dobře zvoleno, tak v kámen, nůžky, papír souboji jsem mrtvý,“ nebere si věhlasný autor servítky.

Na druhou stranu si v následujících větách malinko s tou realističností protiřečí: „Ještě se vraťme k Overwatchi, když vejdu do místnosti, kde je čtyři, pět nebo šest lidí, prakticky nemám šanci je všechny zlikvidovat. Ale v naší hře, pokud jste vážně dobří, tak s jakoukoliv rolí a třídou můžete porazit celý tým,“ završil své srovnání.

Inu, to jsou silná slova, že? Uvidíme, zda jeho hra, která vyjde pouze na PC a která prozatím nemá stanovené datum vydání, udělá díru do světa, jestli opravdu naplní to, co Cliffy říká, nebo jestli to jsou plané marketingové řeči. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama