Nintendo by se chtělo dostat do Hollywoodu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nintendo by se chtělo dostat do Hollywoodu

Nintendo by se chtělo dostat do Hollywoodu

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

2
Reklama

V budoucnosti bychom se mohli setkat s filmovými verzemi herních sérií jako The Legend of Zelda nebo Star Fox. Nintendo se v nejnovější finanční zprávě bokem zmínilo, že uvažuje v novém přístupu vůči filmovému průmyslu.

"Se značkami vlastněnými společností se bude aktivněji nakládat v oblastech mimo videoherní průmysl, včetně produkce vizuálního obsahu a merchandisingu postaviček," píše se v červnové zprávě.

Nintendo má s filmy už nějaké zkušenosti, ale po absolutním propadáku v podobě Super Mario Bros. (1993) se nikdo nemohl divit neochotě propůjčit své postavy stříbrnému plátnu. Až v poslední době se Nintendo přestalo filmům úplně stranit - videoherní pixarovka Raubíř Ralf obsahovala cameo Bowsera a letošní tragédie Pixely zase ukázala klasického Donkey Konga, Maria a Duck Hunt.

Dokonce se letos na jaře spekulovalo, že by Nintendo spolupracovalo se službou Netflix na výrobě seriálu podle her The Legend of Zelda. Nintendo ale brzy celou zprávu rezolutně odmítlo.

V rozhovoru pro finanční magazín Fortune se o novém směřování Nintenda vůči filmům rozpovídal Šigeru Mijamoto. "Během let k nám přicházela spousta lidí a ptali se: 'Proč neuděláme spolu nějaký film? Nebo my uděláme film a vy uděláte hru a vydáme je najednou.' Hry a filmy vypadají jako podobná média, a proto lidé přirozeně očekávají, že chceme vzít své hry a udělat z nich filmy. Já jsem ale vždy chápal hry jako interaktivní médium a filmy jako pasivní médium, což znamená, že jsou to vlastně média docela odlišná."

"Jak se ale díváme na roli Nintenda jako zábavní společnosti, začínáme více a více přemýšlet o tom, jak by do našich plánů pasovaly filmy - a potenciálně se budeme v budoucnosti filmy zabývat," řekl Mijamoto.

Nintendo je tedy plně rozhodnuto opustit skořápku pouze videoherního výrobce a vydavatele. Prodejní úspěch hraček Amiibo je jen začátek. Například na začátku léta japonská společnost oznámila partnerství s Universal Studios na postavení atrakcí pro zábavní park na motivy svých značek.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama