Autoři Driveclubu zvažují kompenzace
Autoři Driveclubu z Evolution Studios měli velkou důvěru v servery i ve vlastní kód hry. Nicméně něco přeci jen fatálně selhalo a v případě startu této očekávané závodní arkády jsme se dočkali navzdory zevrubnému testování ze strany autorů obrovského průšvihu, který stále ještě není zcela vyřešen a například PlayStation Plus verze je stále ještě v nedohlednu.
@theweedtweeter We ran a beta test and none of these issues occurred, we had confidence everything was ready. These issues were unexpected.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) Říjen 11, 2014
Podobných situací jsme v minulosti byli svědky již několikrát (vzpomeňme na problematické starty Diabla 3 či SimCity) a bývá v poslední době dobrým zvykem nabídnout nešťastníkům, kteří do hry naskočili na jejím samotném začátku, nějakou formu kompenzace. A přesně toto nyní zvažují i Evolution Studios se svojí hrou, která se i přes nepřízeň osudu prodává velmi dobře, a například v Británii si drží na páté příčce, což jen na exkluzivní titul jediné platformy obstojný výsledek.
Současný stav hry by se dal připodobnit stále ještě k pouhému torzu toho, co bylo předmětem marketingové kampaně před vydáním hry. Situace je nyní taková, že se Paul Rutchynsky z Evolution Studios na Twitteru nejen diví, ale také slibuje, že v týmu prozkoumávají veškeré své možnosti ohledně kompenzace poškozených hráčů. Inu, uvidíme, trpělivost růže přináší, a pokud kupující hráč nedostal to, co mu bylo hojně naslibováno, tak si zaslouží minimálně omluvu, ne-li rovnou něco více. Co tomu říkáte vy?
@pauldshelley We're considering all of our options right now.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) Říjen 12, 2014