Vývoj hudební FPS Chroma se restartuje
Harmonix v posledních dnech slaví přiměřený úspěch s dokončením Kickstartové kampaně remaku/pokračování Amplitude, ale jeho další projekt Chroma se vrací na kreslící prkno. Multiplayerová střílečka založená na rytmu a melodii elektronické hudby zřejmě neměla u testerů úplně úspěch a tak je třeba začít od píky.
V e-mailu testerům Harmonix poděkoval za zpětnou vazbu, která přispěla k rozhodnutí přetvořit jádro hry. „Pořád chceme zůstat věrní naší vizi a myslíme, že v současném buildu jsou některé velmi úspěšné mechanismy a systémy. Náš tým už začal vytvářet prototypy nového směřování hry na základě těchto mechanismů. Těšíme se, až se s vámi časem podělíme o více informací ohledně nového směřování Chromy."
Testeři v anonymitě potvrzují, že ačkoliv střílení do hudby bylo ve hře docela funkční, level design a arzenál zbraní nebyly příliš zajímavé. Navíc jelikož hudba měnila povrch a strukturu terénu, její výběr byl omezený a bez možnosti importovat vlastní skladby. Schválně, co se tedy z Chroma stane po redesignu.