World of Darkness inspirováno DayZ
World of Darkness je dlouho vyvíjený multiplayerový titul od studia CCP. Jeho šéf Hilmark Petursson se nyní rozhovořil o tom, jak hra bude vypadat.
Zakomponuje prý de sebe prvky z velmi úspěšných konkurenčních her. Podle Hilmarka se prý základní mechanika hry nezmění. Stále se bude točit kolem toho jak se z člověka může stát upír, ale studio se prý při dlouhém vývoji rozhodlo do hry zakomponovat spoustu nových prvků od konkurence, která v době vzniku samotného projektu ani neexistovala.
Vývojáři tedy prý pracují na otevřeném světě se sandboxovou hratelností a inspirovali se v DayZ a Rust. Právě to jsou hry, které vývojářům učarovali svými nápady, atmosférou, herní mechanikou a především tím, jak v nich všechno dohromady funguje.
O World of Darkness se mluví zhruba již od roku 2006 a přibližně od roku 2009 je hra ve vývoji. Zažívá tedy solidní tvůrčí martyrium a není divu, že se autoři inspirují, kde mohou. Vydržela opravdu jen nosná upíří myšlenka, tentokrát převzatá z se světa Vampire: The Masquerade.
Loni v prosinci studio propustilo asi patnáct lidí. Vývoj to prý neohrozilo. Stále však nevíme, kdy se multiplayerového Světa temnoty dočkáme.