the-crew-je-ve-vyvoji-uz-ctyri-roky
Novinka The Crew je ve vývoji už čtyři roky

The Crew je ve vývoji už čtyři roky

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

29. 7. 2013 10:47
Reklama

Jedním z nově oznámených titulů během tiskové konference Ubisoftu na letošní E3 (záznam našeho přímého přenosu s komentářem Petra Streckera a Tomáše Krajči si můžete prohlédnout v našem YouTube kanálu) byla otevřená závodní hra The Crew z dílny studia Ivory Tower. Po vizuálně parádním teaseru následovaly už méně spektakulární záběry ze samotného hraní. Hlavním tahákem The Crew by měla být otevřenost a velikost herního světa, jímž bude mapa celých Spojených států. Módním trendům next-genového hraní The Crew vyhovuje také svým pojetím harmonického multiplayeru, kdy se hráči budou průběžně připojovat a bude možné pořádat rozmanité druhy závodů.

Ředitel vývoje The Crew Julian Gerighty se v rozhovoru pro Digital Trends vyjádřil v nepříliš překvapivém duchu: vývoj The Crew začal podle jeho slov už před čtyřmi lety, a to ještě na stávající generaci konzolí. V průběhu však autoři zjistili, že pro potřeby výraznějšího odlišení jednotlivých míst a uchování plánovaného rozsahu budou potřebovat výkonnější hardware než PS3 a Xbox 360. K tomuto zlomu podle Gerightyho slov došlo přibližně před rokem a půl. "Naše Miami tak vypadá opravdu odlišně než náš New York, což je normální, ale dá spoustu práce to vyrobit v dostatečné kvalitě – a je to možné právě až na nové generaci." Vedle jednoznačného vysvětlení, proč vizuálně The Crew nevypadá jako úplný next-gen, jde zároveň i o potvrzení zřejmě jedinečné schopnosti Ubisoftu utajit zajímavé hry: loni na E3 zazářili s Watch Dogs, o jejichž oznámení nikdo dopředu nic netušil, letos to byla The Division, ale právě i The Crew – byť u této hry utekla alespoň informace o názvu a žánru.

Julian Gerighty: "Napsání zábavného příběhu bylo pro nás stejně důležité jako dotažení závodních prvků."

Vedle zmíněných multiplayerových možností nabídne The Crew také singleplayerovou kampaň s příběhem a RPG prvky. Postupné budování party řidičů a závodění v týmu přirovnávají autoři k filmu Fast & Furious. "Napsání zábavného příběhu bylo pro nás stejně důležité jako dotažení závodních prvků," uvádí Gerighty. A určitou zárukou kvality jsou scenáristé, kteří se předtím podíleli na Red Dead Redemption a sérii GTA. Další deklarovanou vlastností hry je velký důraz na personalizaci a odlišení jednotlivých oblastí hry – Ivory Tower spolupracují například i s tatéry, aby jednotlivým řidičským gangům dali tu správnou "regionální" šťávu. Přesto se nabízí rýpavá otázka – čím se bude odlišovat nová závodní IP od zavedených značek jako Forza či Need for Speed? "Když odhlédnu od masivního otevřeného světa, dostupného v offline i online módu, perzistentního světa s důrazem na kustomizaci, který vám dovolí prožít spoustu rozdílných řidičských zážitků od okruhového ježdění přes závody v ulicích až po offroady... no, prostě až na tyhle masivní prvky – vlastně nic..." dodává Julian Gerighty s úsměvem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama