Zpět na článek

Diskuze: Raketový start: Autoři Where Winds Meet se chlubí počtem hráčů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
19. 11. 2025 06:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je hodně fajn, že hra 1) jde hrát ZCELA sólo (minimálně 150hodinový singl) a není nutné cokoliv MMO řešit. Doslova je možné se "za letu" přepínat mezi úplně klasickým singl hraním a MMO; 2) Hra NEMÁ gatcha prvky typu Genshin Impact; 3) Hra NEMÁ monetizaci, bez které je hráč odkázán na poflakování se obřím světem na nízkém levelu bez pořádných schopností. Zpoplatněny jsou pouze a výhradně kosmetické kraviny; 4) Veškerý další budoucí, rozšiřující obsah (už tak obrovské hry) bude ZCELA zdarma.

Pokud je pro někoho důležitý tzv. end game (pro mě vůbec, po dohrání sedlám ihned na jiné hry), tak zde je asi jediný zápor hry: End game se neobejde bez MMO prvků a je společný pro všechny. End game, jak ho klasický hráč singlu chápe, zde prý není. Je nutnost se po dohrání obřího singlu přeštelovat do MMO roviny. Ale to je asi tak jediný problém, který mě vůbec netrápí. Na to je MOC kvalitních her, abych trávil po dohrání svůj čas v jedné jediné.

Včera jsem na youtube nasával podrobnosti a zkušenosti českých hráčů Where Winds Meet a řada z nich mé obavy, že půjde o MMO gatcha grind hru s monetizací, ZCELA rozptýlili.

Hra je ZCELA zdarma. Masakr. Jsem hodně na vážkách... Mám toho rozehraného více a tohle vypadá parádně, ale na hodně dlouho. Milovníci filmů Tygr a drak, Klan létajících dýk a jiných klasik by neměli váhat.

Lirric
Lirric
Level 3 Level 3
19. 11. 2025 04:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Where winds meet je rozhodně překvapení jen bych podotkl že coop a multiplayer se kvůli jednotném asijskému serveru stává nehratelným ve hře kde je důležité parry je 300ms prostě moc.

Reklama
Reklama