Park Beyond
Ve hře si můžete vytvořit park svých snů, aniž by vás brzdily zákony gravitace. Přístupné ovládání a příběhový režim vám pomůžou osvojit si základy řízení zábavního parku a stavět stále šílenější atrakce a modulární horské dráhy
Recenze Park Beyond. Strategie, u které přemýšleli autoři jenom napůl, ale to základní jim uniklo
Některé věci mi přijdou tak snadné, že je s podivem, kolik lidí si na nich vyláme zuby. Mluvíme o hrách, samozřejmě, takže specificky „napodobit některé hry mi přijde tak snadné, že je s podivem, kolik lidí si vyláme zuby při jejich klonování“. Pech je, že spoustu z nich bych chtěl hrát, protože nahrazují tituly, které jsem hrával dřív. V případě Park Beyond jde samozřejmě o RollerCoaster Tycoon. Sám sebe se po několika hodinách v lunaparkovém tycoonu od Namca musím ptát: Byl Chris Sawyer opravdu tak geniální, nebo jenom soudobí vývojáři nechápou, co tihle hráči vlastně chtějí?
Zahrál jsem si Park Beyond a dobře jsem se bavil
Ještě před pár lety by si mohl kdekdo pomyslet, že žánr budovatelských strategií a tycoonů spěje do virtuální kobky, čas ale ukázal, že především na poli AA a nezávislé produkce stále má co nabídnout. Stavění měst sice naprosto bezkonkurenčně vládnou Cities: Skylines, zatímco konkurence Paradoxu úplně vyklidila pole. V jiných oblastech budovatelských radovánek už ale panuje o něco větší konkurence a obzvláště to platí pro stále velmi populární tycoony zábavních parků.
Simulátor zábavního parku Park Beyond odhaluje datum vydání. Stavba šílených atrakcí odstartuje letos v červnu
Jarní akce Future Games Show přinesla vedle jiných i datum vydání dalšího budovacího titulu. Studio Limbic, které se dříve podepsalo pod šestým dílem série Tropico, společně s Bandai Namco totiž oznámilo, že jejich simulátor zábavního parku Park Beyond bude vydán 16. června. Titulu se dočkáme konkrétně pro PS5, Xbox Series a PC, přičemž ještě před uvedením bude možné titul vyzkoušet po omezenou dobu.