Remake Dead Space nabídne nový systém destrukce nepřátel, Isaac promluví hlasem Gunnera Wrighta
Na dnešní večer si studio EA Motive připravilo speciální stream k chystanému remaku prvního Dead Space. Během vysílání byly ukázány nové snímky a záběry přímo z enginu, došlo také na prezentaci systému destrukce nepřátelských potvor.
- Autoři z EA Motive přinesli čerstvé informace k remaku Dead Space
- Představili pokročilý systém destrukce nepřátel
- Vylepšení se dočká i pohyb ve stavu bez tíže
- Hlavní postavu nadabuje Gunner Wright
Vysíláním provedli producent Philippe Ducharme a kreativní ředitel Roman Campos-Oriola. Hned na začátku zdůraznili, že vývoj remaku probíhá ve spolupráci s komunitou věrných fanoušků, aby se k autorům neustále dostávala zpětná vazba. Tím chtějí zajistit, že se produkce bude ubírat tím správným směrem. Zástupci komunity se k autorům ostatně připojili už během streamu, aby jim mohli položit pár otázek.
Během vysílání se objevily například obrázky porovnávající originál s rozpracovanou verzí remaku. Původní assety mají vývojáři stále na očích, pravidelně s nimi pracují, například během designování nových lokací, do kterých hodlají promítnout původní tísnivou atmosféru na lodi Ishimura. Krom statických obrázků došlo i na krátké scény přímo z enginu.
Velká část vysílání se věnovala pokročilému systému destrukce těla nepřátel. Ikonické odřezávání končetin samozřejmě nebude chybět, vývojáři ale chtějí zajít mnohem dál než v původní hře. Těla necromorphů se totiž skládají z několika vrstev (kosti, svalovina, kůže), které reagují na míru poškození. Bude také záležet, jakou zbraň Isaac zrovna používá, každá se na tělech nepřátel podepíše trochu jinak.
Autoři promluvili také o pohybu ve vesmíru. Tentokrát by hráči měli opravdu cítit, že zažívají stav bez tíže, nově by se navíc měli dostat na místa, kam v původní hře nemohli. I příběh by měl být o něco bohatší. Základní premisa sice zůstává stejná, objeví se ale třeba další informace ke konkrétním postavám a celkově údajně půjde o mnohem bohatší a košatější vyprávění.
Závěrem se ve vysílání ukázal herec Gunner Wright, který poskytl hlas ústřední postavě v dalších dílech. Isaac v jedničce sice nemluvil, v remaku mu ale vývojáři rozvážou jazyk. A pro tyto účely oslovili Gunnera Wrighta. Autoři nicméně fanoušky ujistili, že rozhodně nebude neustále mlít pantem a sypat z rukávu jednu hlášku za druhou. Promluví pouze ve chvílích, kdy ho osloví někdo další, nebo v momentech, kdy by bylo zvláštní, pokud by nic neřekl.
Došlo také k potvrzení, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce, to už ale nějaký čas víme. Dead Space vzniká pro PC a konzole Xbox Series a PlayStation 5. Proslýchá se, že by se remake mohl objevit koncem příštího roku, těžko ale říct, co je na tom pravdy.