Remake Dead Space nabídne nový systém destrukce nepřátel, Isaac promluví hlasem Gunnera Wrighta
i Zdroj: Electronic Arts
Dead Space Novinka Remake Dead Space nabídne nový systém destrukce nepřátel, Isaac promluví hlasem Gunnera Wrighta

Remake Dead Space nabídne nový systém destrukce nepřátel, Isaac promluví hlasem Gunnera Wrighta

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

31. 8. 2021 20:30 2

Na dnešní večer si studio EA Motive připravilo speciální stream k chystanému remaku prvního Dead Space. Během vysílání byly ukázány nové snímky a záběry přímo z enginu, došlo také na prezentaci systému destrukce nepřátelských potvor.

Reklama

  • Autoři z EA Motive přinesli čerstvé informace k remaku Dead Space
  • Představili pokročilý systém destrukce nepřátel
  • Vylepšení se dočká i pohyb ve stavu bez tíže
  • Hlavní postavu nadabuje Gunner Wright

Vysíláním provedli producent Philippe Ducharme a kreativní ředitel Roman Campos-Oriola. Hned na začátku zdůraznili, že vývoj remaku probíhá ve spolupráci s komunitou věrných fanoušků, aby se k autorům neustále dostávala zpětná vazba. Tím chtějí zajistit, že se produkce bude ubírat tím správným směrem. Zástupci komunity se k autorům ostatně připojili už během streamu, aby jim mohli položit pár otázek.

Během vysílání se objevily například obrázky porovnávající originál s rozpracovanou verzí remaku. Původní assety mají vývojáři stále na očích, pravidelně s nimi pracují, například během designování nových lokací, do kterých hodlají promítnout původní tísnivou atmosféru na lodi Ishimura. Krom statických obrázků došlo i na krátké scény přímo z enginu.

Velká část vysílání se věnovala pokročilému systému destrukce těla nepřátel. Ikonické odřezávání končetin samozřejmě nebude chybět, vývojáři ale chtějí zajít mnohem dál než v původní hře. Těla necromorphů se totiž skládají z několika vrstev (kosti, svalovina, kůže), které reagují na míru poškození. Bude také záležet, jakou zbraň Isaac zrovna používá, každá se na tělech nepřátel podepíše trochu jinak. 

Autoři promluvili také o pohybu ve vesmíru. Tentokrát by hráči měli opravdu cítit, že zažívají stav bez tíže, nově by se navíc měli dostat na místa, kam v původní hře nemohli. I příběh by měl být o něco bohatší. Základní premisa sice zůstává stejná, objeví se ale třeba další informace ke konkrétním postavám a celkově údajně půjde o mnohem bohatší a košatější vyprávění.

Závěrem se ve vysílání ukázal herec Gunner Wright, který poskytl hlas ústřední postavě v dalších dílech. Isaac v jedničce sice nemluvil, v remaku mu ale vývojáři rozvážou jazyk. A pro tyto účely oslovili Gunnera Wrighta. Autoři nicméně fanoušky ujistili, že rozhodně nebude neustále mlít pantem a sypat z rukávu jednu hlášku za druhou. Promluví pouze ve chvílích, kdy ho osloví někdo další, nebo v momentech, kdy by bylo zvláštní, pokud by nic neřekl.

Došlo také k potvrzení, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce, to už ale nějaký čas víme. Dead Space vzniká pro PC a konzole Xbox Series a PlayStation 5. Proslýchá se, že by se remake mohl objevit koncem příštího roku, těžko ale říct, co je na tom pravdy.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama