Žebříčku JRC za říjen vévodí FIFA. God of War Ragnarök ale prý trhá rekordy předprodejů
i Zdroj: Tadeáš Pepř / Hrej.cz
Byznys Novinka Žebříčku JRC za říjen vévodí FIFA. God of War Ragnarök ale prý trhá rekordy předprodejů

Žebříčku JRC za říjen vévodí FIFA. God of War Ragnarök ale prý trhá rekordy předprodejů

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

9. 11. 2022 17:03

Český obchodní řetězec JRC se s námi opět podělil o výsledky prodejů krabicových verzí her za říjen. V něm sice žádné překvapení nenajdeme, obchod ale avizuje, že v listopadu pořadím opravdu hodně zamíchá God of War Ragnarök. Zájem o něj je totiž prý mezi českými hráči bezprecedentní.

Reklama

  • V žebříčku fyzických prodejů JRC vedla za říjen nepřekvapivě FIFA 23
  • Na bedně skončilo nové Call of Duty a do desítky se vešlo pokračování A Plague Tale
  • V listopadu má ale dle předobjednávek kralovat God of War Ragnarök, o který je prý obří zájem

V říjnu potvrdila svou dominanci aktuální FIFA, respektive její ročník 23. Stejně tak stále panuje zájem o hokejové NHL 23, které obsadilo třetí příčku. Na bednu se nicméně vklínila novinka v podobě Call of Duty: Modern Warfare 2, které také patří k oblíbeným sériím i mezi hráči, kteří jsou zvyklí na krabicové verze.

Dále už v žebříčku najdeme obvyklé podezřelé jako Gran Turismo 7, GTA V, Minecraft, Horizon Forbidden West, Mafia Trilogy nebo Battlefield 2042. Překvapit může jen A Plague Tale: Requiem. Pokračování dobrodružství sourozenců Amicie a Huga evidentně zaujalo, a to i přesto, že je hra od prvního dne dostupná také v Game Passu na Xboxech a PC.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ HRY JRC ZA ZÁŘÍ 2022

 

  1. FIFA 23
  2. Call of Duty: Modern Warfare 2
  3. NHL 23
  4. Gran Turismo 7
  5. GTA V
  6. Minecraft
  7. A Plague Tale: Requiem
  8. Horizon Forbidden West
  9. Mafia Trilogy
  10. Battlefield 2042

V listopadu ale bude všechno jinak. Pochopitelně za to může God of War Ragnarök. Očekávané RPG vyšlo právě dnes, a dle Petra Kratochvíla z JRC jde o prakticky jasnou prodejní bombu. „Sledujeme čísla předobjednávek God of War: Ragnarok a situace je téměř bezprecedentní. Tak enormní zájem o jakoukoliv jinou hru dlouho nepamatujeme,“ řekl konkrétně. Také se odvážil odhadnout, že půjde o jednu z nejprodávanějších her roku, a to bude v prodeji jen pár týdnů.

Úspěch Kratochvíl přičítá popularitě značky, kvalitám rebootu z roku 2018 i poctivé reklamní kampani, která v tuzemsku probíhá.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama