Zaměstnanci FromSoftware si od dubna polepší o téměř 12 %
Zaměstnanci japonské společnosti FromSoftware si od dubna příštího roku znatelně polepší. Mzdy budou navýšeny o necelých 12 %. Zkrátka nepřijdou ani čerství absolventi, kteří ve studiu teprve začínají.
- Zaměstnanci FromSoftware dostanou přidáno
- Mzdy budou navýšeny zhruba o 12 %
- Změna vstoupí v platnost v dubnu příštího roku
- Polepší si i čerství absolventi
- Společnost klade důraz na pozitivní pracovní prostředí
Herním průmyslem zmítá poslední dva roky krize. Talentovaní vývojáři jsou propouštěni a studia jsou uzavírána. O to více potěší, když se objeví zpráva z opačné strany barikády. Japonská společnost FromSoftware, která nám přinesla hity jako Dark Souls, Elden Ring či Armored Core VI: Fires of Rubicon, během dnešního dne oznámila navýšení mezd svým zaměstnancům, a to o necelých 12 %. Zaměstnanci japonské společnosti si polepší k dubnu příštího roku, kdy změny vstoupí v platnost. Přidáno dostanou i absolventi, kteří ve studiu teprve začínají. Jejich nástupní mzda vzroste z 260 000 na 300 000 jenů (z cca 40 000 na 46 000 Kč), což odpovídá 15% navýšení.
“Naše společnost vyvíjí hry s cílem přinášet radost, vytvářet hodnoty a oslovit hráče. Abychom toho mohli dosáhnout, považujeme za nezbytné vytvořit prostředí, kde se každý zaměstnanec může plně soustředit na vývoj obsahu. Proto se snažíme zajistit stabilitu příjmů a motivující pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Zvýšení základní mzdy a nástupního platu je jedním z kroků v rámci těchto snah. Nadále se budeme věnovat vývoji her s cílem poskytovat našim uživatelům více vzrušujících zážitků a hodnotných her,” stojí v tiskové zprávě vydané společností From Software.
Recenze Elden Ring: Shadow of the Erdtree, nové kapitoly herní legendy
Po dvou letech od vydání původní hry vychází rozšíření, které svou rozsáhlostí, pestrostí a mnohdy dechberoucí velkolepostí konkuruje originálu. Miyazaki opět dokazuje, že je muž na pravém místě. Jeho nové dílo se sice tváří jako DLC, ale za tak obrovskou dávku obsahu by se nemusela stydět ani samostatná hra.