Zaklínač 4 v 60 FPS na konzoli Xbox Series S? Bude to extrémně náročné, zaznívá z CD Projektu
Studio CD Projekt Red poskytlo další detaily ohledně vývoje nového Zaklínače.
- Základem produkce dalšího Zaklínače jsou verze pro konzole
- Tvůrci chtějí doručit 60 FPS i na Xbox Series S
CD Projekt nedávno představil dechberoucí ukázku ze čtvrtého Zaklínače, skrze kterou prezentoval možnosti technologie Unreal Engine 5. Další podrobnosti ohledně vývoje nedávno nabídl Charles Tremblay v rozhovoru pro server Digital Foundry.
Viceprezident pro technologii v první řadě přiznal, že studio změnilo přístup a během vývoje se soustředí přímo na konzole. Výchozím bodem je PlayStation 5. „Dříve jsme vždy začínali na PC a pak jsme se snažili škálovat směrem dolů, což vedlo k mnoha problémům. Tentokrát jsme chtěli odstartovat vývoj na konzolích,“ řekl s tím, že by chtěl na PS5 doručit 60 FPS.
Zaklínač 3 by mohl dostat nové DLC
Podle spekulací má CD Projekt Red v plánu vydat nové DLC během roku 2026.
Tým si je však dobře vědom toho, že před sebou má ještě dlouhou cestu. Tremblay připomněl, že demo bylo čistě technologickou ukázkou – neobsahovalo žádný soubojový systém, mnoho věcí chybělo a další zase nefungovaly. Ukazuje ale jasný směr, jakým se chce studio ubírat. „Ještě nevíme, jestli se nám to opravdu podaří, ale uděláme maximum, abychom toho dosáhli.“
Zvláštní pozornost si zaslouží optimalizace pro Xbox Series S, na které zatím vývojáři nezačali pracovat. „Bude to extrémně náročné dosáhnout 60 FPS na Xboxu Series S,“ přiznal bez okolků.